Strona 2 z 2

: ndz gru 26, 2004 13:20
autor: TAZ
Krzylu pisze:kiedys na zlocie widzialem jak sie scigaja dwie mk2 jeden z silnikiem 1.8t(150ps)drugi VR6(174ps) szly rowno ze startu do mety kilka razy sie scigali i raz ten wygral raz tamten ale byla to kwestia kilku cm
takze osobiscie wolalby 1.8T bo duzo mniej pali tez mozna wyciagnac z niego duzo mocy ale dzwieku VR6 nic nie przebije
Przebije dźwięk R32

: ndz gru 26, 2004 14:43
autor: Koolas
VR6'cha droga w utrzymaniu i czesci drogie i ciezkie moze lepiej 1.8T albo faktycznie DIESLA...
a sa ludzie w Polsce co upchneli VR'a do Mk1 wiec do Mk2 mysle jeszcze mniejszy problem...
http://www.turbogolf.prv.pl/

: ndz gru 26, 2004 22:16
autor: Ralfii_VR
taz pisze:
Krzylu pisze:kiedys na zlocie widzialem jak sie scigaja dwie mk2 jeden z silnikiem 1.8t(150ps)drugi VR6(174ps) szly rowno ze startu do mety kilka razy sie scigali i raz ten wygral raz tamten ale byla to kwestia kilku cm
takze osobiscie wolalby 1.8T bo duzo mniej pali tez mozna wyciagnac z niego duzo mocy ale dzwieku VR6 nic nie przebije
Przebije dźwięk R32
słyszałem R32 na dedykowanym kompletnym Supersprincie, Masssakrrrra,
dla mnie numero uno :rotfl:

: pn gru 27, 2004 01:36
autor: Krzylu
tez slyszalem vr6 na supersprincie jest piekny dzwiek niema co.
wy tu rozmazaliscie sie o R32 a ja chcem 5.0TDI z Tuarega (oczywiscie w jettcie :green_fuck: :satan: :jezor: )to te R32 wszystkie bym :food: chrup chrup i niema R32 :rotfl: :rotfl: :rotfl: :grin: