Strona 2 z 2
: śr sty 26, 2005 03:27
autor: MaLiBU
marceliii pisze:A jakbym go przerejestrował według tych numerów które są w dowodzie?
Mógłbym mnie ktos jeszcze zapewnić że ten silniczek na zdjęciach to 1.8 na wtrysku digifant?
tak to jest dokladnie 1.8 8V PB lub PF odpowiednio 112 lub 107 KM.
PF ma sonde lambde i katalizatror (spoj pod samochod na pierwszy "tłumik" jak toi katalizator i z niego kable wylaza to masz 107KM)
mam taki sam u siebie
tyle ze bez lpg,
: śr sty 26, 2005 05:20
autor: marceliii
katalizator jest,tzn.był bo już go ktoś wypierniczył i została tylko sąda.
Teraz jestem spokojny i moge się zabrać do usprawniania tego silnika,tylko od czego zacząć!?
:d
: śr sty 26, 2005 09:27
autor: king66
z numerami nie rob nic...
moj ma 54 KM wg numerow a w rzeczywistosci 70 KM
wkoncu to golf.... w wiekszosci maja bogata historie...
chyba ze meczy cie to, to idz przerejestruj....
ale w nowe dekle juz nie wpisuja nr silnika....
wiec jaki jest sens???? a pojemnosc 1,6 a 1,8 nikt tak poprostu nie zakwestionuje tego ze masz 1,6 a nie w rzeczywistosci 1,8 ....chyba ze ktos sie zna
popatrzy.... i odrazu powie panie 112KM masz pan
pozdro
uczciwosc da sie leczyc
: śr sty 26, 2005 16:38
autor: marceliii
No w sumie masz racje,dzięki za porady,napewno się przydadzą.
Pozdro