Strona 2 z 2

: śr sty 26, 2005 03:27
autor: MaLiBU
marceliii pisze:A jakbym go przerejestrował według tych numerów które są w dowodzie?
Mógłbym mnie ktos jeszcze zapewnić że ten silniczek na zdjęciach to 1.8 na wtrysku digifant?
:)
tak to jest dokladnie 1.8 8V PB lub PF odpowiednio 112 lub 107 KM.
PF ma sonde lambde i katalizatror (spoj pod samochod na pierwszy "tłumik" jak toi katalizator i z niego kable wylaza to masz 107KM)

mam taki sam u siebie :grin: tyle ze bez lpg,

: śr sty 26, 2005 05:20
autor: marceliii
katalizator jest,tzn.był bo już go ktoś wypierniczył i została tylko sąda.
Teraz jestem spokojny i moge się zabrać do usprawniania tego silnika,tylko od czego zacząć!?
:d

: śr sty 26, 2005 09:27
autor: king66
z numerami nie rob nic...
moj ma 54 KM wg numerow a w rzeczywistosci 70 KM
wkoncu to golf.... w wiekszosci maja bogata historie...

chyba ze meczy cie to, to idz przerejestruj....
ale w nowe dekle juz nie wpisuja nr silnika....
wiec jaki jest sens???? a pojemnosc 1,6 a 1,8 nikt tak poprostu nie zakwestionuje tego ze masz 1,6 a nie w rzeczywistosci 1,8 ....chyba ze ktos sie zna
popatrzy.... i odrazu powie panie 112KM masz pan :grin:

pozdro :helm:

uczciwosc da sie leczyc

: śr sty 26, 2005 16:38
autor: marceliii
No w sumie masz racje,dzięki za porady,napewno się przydadzą.
Pozdro