Strona 2 z 2

: ndz wrz 10, 2006 10:52
autor: stempel72
Z tego co wiem to były dwa rodzaje paneli klimatronika, jeden wyłączał sam kompresor a drugi wszystko. Z tym co rozłącza wszystko jest jedna rada, zrobić sobie manualne odłączenie sprężarki jakimś wyłącznikiem i tyle.

: ndz wrz 10, 2006 12:14
autor: Jolero
No wlasnie, ja mam taki Panel od Climatronica i mam nieodparte wrażenie ze sprezarka chodzi caly czas a jedyna mozliwosci wylaczenia jej to wylaczenie calkowicie climatronica:
Oto mój Panel od Climatronica:

http://img209.imageshack.us/img209/4375/obraz295ka1.jpg

Ma ktos moze fotke panelu z tym przyciskiem econ? pewnie ten przycisk jest obok "AUTO" a u mnie tu jest zaslepka...
I jeszcze jedno pytanie a mianowicie ta mala kropeczka obok przycisków cieplo/zimno to reset climatronica? kiedy ten reset zrobic?
Jak sprezarka caly czas chodzi to sie nie dziwie czemu mi tyle auto pali :-/
Pozdrawiam.

: ndz wrz 10, 2006 12:18
autor: stempel72
Ten mały przycisk to nie reset, tylko przejście na system angielski, czy amerykański.
U Ciebie nie ma innej możliwości, jak dorobienie tego wyłącznika kompresora, tam gdzie Ty masz zaślepkę, ja mam ECON, czyli praca bez kompresora klimy.

: ndz wrz 10, 2006 13:40
autor: Jolero
No to padaka :/ a jak to bedzie w zimie? bo teoretycznie kompresor nie powinien sie zalaczyc ponizej pewnej temperatury? najgorzej jest teraz wsumie bo chce by bylo cieplo, jezdze do pracy po 5 rano wiec potrzeba ciepla jest :D i sprezarka dziala troche nie potrzebnie :/ a co za tym idzie pali wiecej, skifa te rozwiązanie niewiem czemu robili tak te panele z tym econ i bez econa.

: ndz wrz 10, 2006 13:41
autor: stempel72
To była taka mała wada konstrukcyjna, którą po pewnym czasie poprawili.

: ndz wrz 10, 2006 14:13
autor: conrad81
ale off topic to wam slicznie sie udal...
jakby ktos czytal posta od poczatku do konca zanim cos napisal to by zauwazyl ze koles od glownego tematu pisze ze po wcisnieciu ECON robi sie OFF i tyle.... czyli ma normalnego climatronica z usterka ktora uniemozliwia jazde bez kompresora i malo kto wie jak mu pomoc dopoki nie zrobi chop dokladnej diagnostyki

: pn wrz 11, 2006 12:51
autor: slepy78
juniorwwa, chyba sie pomyliles ja nie jestem z Poznania ale denx za odpowiedz


stempel72, jesli sa 2 rodzaje paneli to powiedz mi jak to rozpoznac bo ja wole kupic 2 panel i bedzie git a tak to sie zaczna jakies przerobki kabelki a u mnie tego niema i niebedzie poprostu ma byc jak ksiazka pisze jesli wiesz po czym moge to rozpoznac to bym byl wdzieczny pozdrawiam

[ Dodano: 11 Wrz 2006 13:07 ]
conrad81, no wlasnie przyjacielu i jakos dalej niemoge sobie poradzic bieda

: wt wrz 12, 2006 10:34
autor: juniorwwa
slepy78 pisze:juniorwwa, chyba sie pomyliles ja nie jestem z Poznania ale denx za odpowiedz
wiem jesteś z Pasłęka ja tam mieszkałem i podjedz do strusia na warszat chłopaczyna kumaty i mioże coś pomoże pozdrawiam :bigok:

[ Dodano: Wto Wrz 12, 2006 10:37 ]
odnośnie dodatkowego wyłącznika .. a wiec nie ma takiej opcji klima jest sterowana z panelu i ciężko jest dorobć wyłącznik
Mechanik powiedział w serwisie że jak jest zimno na zewnątrz i ustawimy sobie ciepło w aucie a czujnik uzna że na dworze jest poniżej określonej temperatury tzn że grzejemy kabine kierowcy i czujnik to odczyta to pompa sama przestanie działać i nie jest potrzebny zeden dodatkowy wyłączniki a opcja ECON służy nie do wyłączania pompy leczpo to aby pracowała w trybie ekonomicznym i dawała mniej ciepła jeżeli nie ma takiej potrzeby intensywnego chłodzenia.....więc montowanie lub wymiana panelu staje się zbędna pozdrawiam :bajer:

: wt wrz 12, 2006 11:07
autor: Dj Darecki
juniorwwa pisze:wiem jesteś z Pasłęka ja tam mieszkałem i podjedz do strusia na warszat chłopaczyna kumaty i mioże coś pomoże pozdrawiam
Heheh Struś jest może kumaty ale w prostych sprawach a na elektronice na pewno sie nie zna :)

POzdro

: śr wrz 13, 2006 09:54
autor: slepy78
juniorwwa pisze:odnośnie dodatkowego wyłącznika .. a wiec nie ma takiej opcji klima jest sterowana z panelu i ciężko jest dorobć wyłącznik
Mechanik powiedział w serwisie że jak jest zimno na zewnątrz i ustawimy sobie ciepło w aucie a czujnik uzna że na dworze jest poniżej określonej temperatury tzn że grzejemy kabine kierowcy i czujnik to odczyta to pompa sama przestanie działać i nie jest potrzebny zeden dodatkowy wyłączniki a opcja ECON służy nie do wyłączania pompy leczpo to aby pracowała w trybie ekonomicznym i dawała mniej ciepła jeżeli nie ma takiej potrzeby intensywnego chłodzenia.....więc montowanie lub wymiana panelu staje się zbędna pozdrawiam
_________________



sluchaj u mnie jak wlacze EKON to sie wszystko wylacza rozumiesz. napewno jest cos nie tak przeczytaj moj temat od poczatku i bedziesz wiedzial dokladnie o co chodzi POZDRAWIAM bylego PASŁĘCZANINA