[Mk II] Na długich spada prędkość obrotowa silnika

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Michael G60
Forum Master
Forum Master
Posty: 1331
Rejestracja: ndz wrz 05, 2004 15:19
Lokalizacja: (RBR...)
Kontakt:

Re: [Mk II] Na długich spada prędkość obrotowa silnika

Post autor: Michael G60 » czw sty 27, 2005 13:31

Michael G60 pisze:Mam VW Golf II 1.6 Diesel. Jeśli jest zimny to tyka silniczek równo.
Gdy się rozgrzeje to nierówno. I co ciekawe gdy włączę światła drogowe lub mijania +soczewki (w zderzaku) to chodzi równiutko.
Dodam że cały czas pulsują światła (całe oświetlenie radio, deska rozdzielcza)
I mruga kontrolak od ładowania (wcześniej mrugała ale chodził równo)
Pasek jest spoko.
Czy moze to być spowodowane przez padnięty regulator napięcia????
Albo co innego????
Już wiem wszystko. Przed chwilą wróciłem od ekeltryka. Zmierzył ładowania - na światłach było 16,5 nawet do 17 !!!!!
Kupiłem regulator napięcia (alternator Valeo 52 PLN). Koszt założenia 5 PLN.
Powtórne sprawdzenia i na włączonych długich światłach 14,16!!!

A silniczek pracuje równiuteńko - dragania ustały!

Dzięki wszystkim za rady!


!!!...5 września 2020: 15 lat mojej obecności na forum VW GOLF...!!!

Awatar użytkownika
jarek_1313
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 96
Rejestracja: śr gru 22, 2004 16:22
Lokalizacja: Zielonka k/Warszawy
Kontakt:

Re: [Mk II] Na długich spada prędkość obrotowa silnika

Post autor: jarek_1313 » czw sty 27, 2005 13:39

Michael G60 pisze:
Michael G60 pisze:Mam VW Golf II 1.6 Diesel. Jeśli jest zimny to tyka silniczek równo.
Gdy się rozgrzeje to nierówno. I co ciekawe gdy włączę światła drogowe lub mijania +soczewki (w zderzaku) to chodzi równiutko.
Dodam że cały czas pulsują światła (całe oświetlenie radio, deska rozdzielcza)
I mruga kontrolak od ładowania (wcześniej mrugała ale chodził równo)
Pasek jest spoko.
Czy moze to być spowodowane przez padnięty regulator napięcia????
Albo co innego????
Już wiem wszystko. Przed chwilą wróciłem od ekeltryka. Zmierzył ładowania - na światłach było 16,5 nawet do 17 !!!!!
Kupiłem regulator napięcia (alternator Valeo 52 PLN). Koszt założenia 5 PLN.
Powtórne sprawdzenia i na włączonych długich światłach 14,16!!!

A silniczek pracuje równiuteńko - dragania ustały!

Dzięki wszystkim za rady!
miałeś za wysokie napiecie a to też nie słuzyło ale ja mam u siebie 14,1v a nadal mi spadają jak wszystko podłacze sonde raczej wykluczam bo by wariował zawsze na niskich a nie tylko pod obciażeniem i palił więcej a pali dobrze cały czas obstawiam że to coś co odpowiada za podnoszenie obrotów tylko pytanie co za to odpowiada wtym silniku



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 233 gości