[mk3 1.8i] Golf III 'Nascar Edition'..

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

rutek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 75
Rejestracja: pn lip 17, 2006 11:42
Lokalizacja: Breslau

Post autor: rutek » pt wrz 15, 2006 09:11

tak sobie mysle czy mileiscie robiona geometrie nadwozia a zwlaszcza nierowloleglosc osi. tlumaczyloby to co prawda sciaganie ale niezaleznie od napraw, tzn sciagaloby caly czas a nie dpiero po tygodniu. no chyba ze koles ustawil zeby sciagalo w prawo co kompensowalo sciaganie w lewo, ale pozniej wrocilo na stare ;)
jak kupowalem gofra to mialem w ogladanym mkIII taki objaw i na diagnostyce zmiezyli mi zwykla miarka odleglosci od srodkow kol po obu stronach. wyszla roznica prawie 1.5 cm. na pytanie dlaczego taka toporna metoda odpowiedzieli ze jak autko mialo dzwona to bedzie duza nierownoleglosc osi, co mozna stwerdzic nawet miarka i nieoplaca sie odpalac kompa. dodam ze akceptowalna rozbieznosc to gora kilka mm.


"Skoro w człowieku liczy się przede wszystkim wnętrze,
to czemu w Playboy'u nie drukują zdjęć rentgenowskich?"

Awatar użytkownika
herflik95
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 953
Rejestracja: pn mar 13, 2006 11:36
Lokalizacja: LKR
Kontakt:

Post autor: herflik95 » pt wrz 15, 2006 09:16

a ja bym przełozył koła z lewego na prawa strone a z prawej na lewą i zobaczył czy bedzie ciagnąć w lewo. jak tak to geometrie trzeba ustawić a jak w prawo to masz zcachaną opone i bedzie sciagać samochód na ta strone na której jest scieta opona



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 257 gości