Strona 2 z 2

: ndz sie 06, 2006 11:41
autor: Mstasik
Tymi wskazaniami to się faktycznie nie przejmuj, ale tylko pod warunkiem, że wentylatorek działa poprawnie... Moją golfinę żona "ugotowała" - poszła uszczelka pod głowicą, wskazówka temp. poszła do końca, ale kontrolka nie zaświeciła nawet na 1s.
Natomiast przy włączeniu zapłonu kontrolka działa poprawnie...
A autko już nie zapaliło, bo wuda wlała się na cylinder, i trzeba było cholować.

Zatem jednak coś tu jest nie tak...

[ Dodano: 06 Sie 2006 11:42 ]
Tymi wskazaniami to się faktycznie nie przejmuj, ale tylko pod warunkiem, że wentylatorek działa poprawnie... Moją golfinę żona "ugotowała" - poszła uszczelka pod głowicą, wskazówka temp. poszła do końca, ale kontrolka nie zaświeciła nawet na 1s.
Natomiast przy włączeniu zapłonu kontrolka działa poprawnie...
A autko już nie zapaliło, bo wuda wlała się na cylinder, i trzeba było cholować.

Zatem jednak coś tu jest nie tak...

: wt sie 08, 2006 20:15
autor: frantz
u mnie wychyla się ostro za połowe, ale nie martwie sie tym bo kupiłem właśnie nowy wentylator za 85 zł i smiga aż miło

: wt sie 08, 2006 20:36
autor: vszywiec
MrUkAs pisze:dopoki nie zaswieci sie kontrolka temperatury to nie ma obaw.
BZDURA !!! kontrolka na desce informuje tylko o niskim stanie plyny w zbiorniczku nawet jak temp skoczy na maxa czyli gdizes 120-130 st to kontrolka nawet nie mignie
bodzio_j pisze:są dwa rodzaje termoostatów
sa trzy rodzaje termostatow otwieraja sie przy nastepujacych temp 80 st 82 st i 87 st
frantz pisze:nowy wentylator za 85 zł


nowy wentylator to nie wszystko co z tego ze masz nowy wentyl jak pompa ci siedzi lub termostat sie zaciol i nie wlaczy sie wentyl

z autopsji powiem najlepiej do diesla kupic termostat na 82 st a do benzyniak na 80 st
sprawdzic droznosc chlodnicy oraz ukladu , sprawnosc pompy i w jakim momencie zalacza sie wentyl jak tak przy okolo 92 st to oki i nie ma prawa sie grzac

: wt sie 08, 2006 20:55
autor: emgrala
vszywiec pisze:BZDURA !!! kontrolka na desce informuje tylko o niskim stanie plyny w zbiorniczku
w jakim MK2 jest czujnik niskiego stanu plynu moze w jakis limitowaych wersjach?
u mnie w nz jak i u znajomych w RP to czujnik przegrzania nawet tak jest opisany w serwisowkach

: wt sie 08, 2006 20:58
autor: vszywiec
emgrala pisze:jakim MK2 jest czujnik niskiego stanu plynu
silniki diesla jr a co do benzyn to moze sie troszke zagalopowalem

: śr sie 09, 2006 19:52
autor: frantz
u mnie zapaliła sie ta dioda dwa razy za pierwszym wywaliło mi cały olej bo odma się zapchała, a za drugim razem jak zapierniczalem z Katowic do Wrocka cały czas 150 i jak zjechałem z autostrady i włączyłem na luz(wystarczyło przygazować i już było o.k)

: śr sie 09, 2006 20:27
autor: Leni121
u mnie tez caly czas dochodzi do polowy ale poza polowe nie wychodzi to chyba normalka w VW

: śr sie 09, 2006 21:26
autor: frantz
szkoda ze na podziałce w 1.3 nz nie ma wartości temperatury np nie wiem jaką mam temp jak wskaznik znajdzie sie na srodku

: śr sie 09, 2006 21:34
autor: marekx2710
wentylator włącza się przy temperaturze ok. 95*C, kiedyś miałem podobnie też łapał temperaturę mimo że wentylator się załączył tylko robił to przy temp ok 105*C wówczas wymieniłem termowyłącznik wentylatora i teraz działa jak temp. przekroczy nieznacznie 90*C.

: śr sie 09, 2006 22:29
autor: chudy69
ja proponuje sprawdzic czystosc chlodnicy ta zewnetrzna strone czy jest dobry przelot aira:)