Strona 2 z 3

: czw lut 17, 2005 12:06
autor: speede
jeżeli wymieniles wszystko to zostaje naprawa wału głownego (szlif) inaczej nic nie zrobisz. A cisnienie to moze byc na cylindrach to jest inna bajka, poniewaz ma to wplyw na spalanie, jezeli mialbys brak cisnienia to oznacza ze juz cylinder -tlok Luz miedzy panewka a czopami to najczestrza przyczyna braku cisnienia szczegolnie przy rozgrzanym oleju. Zycze powodzenia .

: czw lut 17, 2005 17:25
autor: oaieuy
speede pisze:jeżeli wymieniles wszystko to zostaje naprawa wału głownego (szlif) inaczej nic nie zrobisz. A cisnienie to moze byc na cylindrach to jest inna bajka, poniewaz ma to wplyw na spalanie, jezeli mialbys brak cisnienia to oznacza ze juz cylinder -tlok Luz miedzy panewka a czopami to najczestrza przyczyna braku cisnienia szczegolnie przy rozgrzanym oleju. Zycze powodzenia .
Napisał wyraźnie że sprawdził ciśnienie oleju, a nie ciśnienie na cylindrach. A skoro zmierzył ciśnienie oleju i jest dobre to po co ma robić remont ???[/b]

: pt lut 18, 2005 19:03
autor: mariusz_sor
Cisnienia w cylindrach nie mierzylem, mowilem o cinieniu oleju, jest ze tak sie wyraze wzorcowy :), gdybym mial slabe cisnienie w cylindrach to bym to odczyl po pracy silnika, i pewnie zobaczyl, gdyby poszla uszczelka, z cisnieniem w cylindrach to maly pikus, no ale co z ta kontolka ?? a moze na to ma wplyw jakis inny czujnik( nie te dwa oleju) juz sam nie wiem, takie miganie jest troszeczke denerwujace. A moze miec na to wplyw czujnik temperatury wody, bo cos alabo mi sie zagrzewa silnik, nie wiecej jak 80stopni, trzyma sie tak okolo 75 (oczywiscie wiem, ze nalezy wymienic termostat) ale czy to moze miec wplyw na kotrolke cisnienia oleju ?? pozdrawiam

: sob lut 19, 2005 00:28
autor: oaieuy
mi też moga olej pow. 2000 obr, i brzęczy, ciśnienie oleju ok., mechanior powiedział że to pewnie jakieś błędy komputera tego w zegarach, wczoraj np migało za każgym razem gdy telko przekroczyłem 2000 obs, a dzisiaj ani razu, nie wiem, pojeżdżę jeszcze trochę i zobaczę, może samo przestanie ; ), chociarz wątpię, słyszamłem że to bardzo częsty przypadek w VW

: ndz lut 20, 2005 19:47
autor: mariusz_sor
Skoro taki czesty, to czemu nikt nie wie jak temu zaradzic :D Obilo mi sie ostatnio, ze moze na to miec wplyw alternator, ale nie wiem dokladnie o co biega, czy slabe ladowanie czy cos innego ?? cos mi sie przypomnialo, zanim mialem problem z kontrolka, wiezdzajac do garazu urwalem tlumik, tak ze sonda lambda sie rozlaczyla na kostce, moglo to miec jakis wplyw??, ze np komp sie przestawil,albo naderwal sie jakis kabelek, chociasz nic nie widac, mam jednopunktowy wtrysk, dzieki i pozdrawiam.Vento mam od 3 miechow, jeszcze go nie obcykalem :D, gdyby chodzilo o trnanzita w dieselku to nie byloby problema :D kilka rozebralem na czynniki pierwsze i zlozylem :D. pa

: ndz lut 20, 2005 21:19
autor: MrSalieri
U mnie problem migajacej kontrolki rozwiazala wymiana panewek na wale ale faktycznie byl problem z cisnieniem oleju na rozgrzanym silniku.

: sob lut 26, 2005 20:45
autor: mariusz_sor
Ja tak z przypomnieniem, moze jednak znajdzie sie ktos, kto cos podpowie, albo chociasz nakieromkuje :)

: sob lut 26, 2005 21:54
autor: lezio11
Podłącz czujnik bezpośrednio do masy i pojeżdzij troche i sprawdz czy kontrolka pali sie stale jak tak to czujnik jest wporzadku a jak nie to szukaj usterek w silniku albo w brzeczku.Nara!

: pn mar 07, 2005 20:30
autor: mariusz_sor
Z tym, ze oba czujniki wymienilem, w w zwiazku z tym brzeczykiem, to u mnie wogule sie nie wlancza, znaczy sie nie slychac go, moze sie przepali albo juz sam nie wiem, moze on jest przyczyna ?? pozdrawiam

: wt mar 15, 2005 00:01
autor: maciek.dom
Witam ponownie
Sprawa sie zrobiła taka ze wczesniej wszystko posprawdzane czujniki wymienione i dalej brzeczało dzisiaj sie wku rwiłem bo juz do psychologa zaczoł bym chodzic o ten brzeczyk i zrobiłem tak wymieniłem czujniki jeszcze raz ale sam kupiłem je niby orginalne zamontowałem a ze znam takiego speca od elektroniki samoch. to mi wszystko jeszcze raz pomiezył czyli prąd jaki tam jest i powiem szczeze nie brzekneło dzisiaj ani razu odpowiada za to czujnik biały a czarny rozłancza mówił ze juz takie rzeczy robił i jak nie to to powinien byc komp walniety i tyle narazie chodzi. teraz wazna rzecz dawajcie to dobrym elektrykom lub mechaniką bo qwa niektóre łajzy mogą wam napierdolic takich bzdór ze sie odechciewa teraz az sie chce zyć :grin:

: wt mar 15, 2005 18:51
autor: oaieuy
ja też z tym problemem byłem u dobrego elektryka samochodowego, ciśnienie zmierzył i powiedział że jest ok, też spotykał się już z takimi przypadkami, powiedział że najprawdopodobniej to ją jakieś błędy komputera ( jakaś płytka w zegarach),

: śr mar 16, 2005 17:45
autor: Hi-Jack
pisałem o tych objawach już jakiś czas temu. Dzisiaj silnik został rozebrany i okazało się że panewki są zużyte, te na krańcach wału. Wał poszedł do szlifu, odbieram go w piątek. Oczywiście komplet panewek dodatkowo będzie. Pozdr

: śr mar 16, 2005 21:06
autor: oaieuy
Hi-Jack - odpowiedz czy wymiana panewek pomogła jak to sprawdziszi ile kosztuje taki remoncik ?

: sob mar 19, 2005 18:17
autor: Hi-Jack
sprawa wygląda następująco - koszt panewek 600 zł, szlif wału 200, do tego doszedł olej+filtr 100 zl, robocizna 200...Wychodzi 1100 zł. Poprzedni właściciel musiał mu dawać ładnie po garach w niemczech i taki tego efekt. Co do robocizny to robił mi to kolega więc trzeba brać poprawke. A silnik mam 1.8 ABS