Strona 2 z 2

: wt sie 01, 2006 22:50
autor: stonefree
shootm4n pisze: zobaczymy co bedzie napisze co i jak w moim zlomem
Nie mów tak,stary, bo to są naprawdę bardzo dobre samochody!Kup sobie francuza,wtedy pogadamy! :toimonster:

: wt sie 01, 2006 22:56
autor: shootm4n
ja nie mowie ze sa zle ale akurat moj to zlom:/

: śr sie 02, 2006 12:05
autor: czyś
O swoim aucie można :)
Panowie i Panie, oby nawet w stosunku do osób najgorszą obelgą był "ZŁOM"

: pt sie 04, 2006 17:08
autor: artulo
Ja miałem podobnie... jak jest już u mechanika to napisz co mu dolega. U mnie było tak:
dałem mu ostro po gazie jak wyjeżdżałem z jakiejś wiochy i jechałem na ostrej przez kilka kilometrów jak dojechałem do miasta i stanąłem na skrzyżowaniu to się załamałem bo biały dym mnie wyprzedził, taki gęsty. Przy naciśnięciu na gaz zostawiałem za sobą zasłonę dymną. Mechanik zmieżył ciśnienie na cylindrach ( co tobie radzę zrobić ) i wyszło.
Zarysowana jakaś tuleja w której chodził cylinder także nawet wymiana pierścieni by nie pomogła, trzeba było rozebrać cały silnik i zawieźć głowicę do tulejowania a koszt tego przerósłby koszt kupna nowego silnika więc teraz jeżdżę z nowo wsadzonym silnikiem a tamten leży w garażu, kupno silnika wraz z wymianą kosztowało mnie 1300 zł

: pt sie 04, 2006 19:21
autor: czyś
Rysa na gładzi cylindra, a w cylindrze chodził tłok i konieczne tulejowanie jednego cylindra (tulejowanie bloku) - chyba?

: pt sie 04, 2006 20:17
autor: artulo
Dokładnie nie wiem bo mechanikiem nie jestem ale w bloku jest jakaś tuleja, jak wyciągnął mechanik jeden tłok to można było wyczuć palcem rysę na tej tulei w bloku. Okropna sprawa tak pozatym to jak włożyłem ten nowy silnik to dziś zobaczyłem że mi coś białym dymem zapodaje i obawiam się uszczelki pod głowicą. Jakby to było to to zastanawiałem się czy nie wymienić jej sam, mam ten stary silnik to już wiem jak to wszystko tam wygląda. Robił to ktoś z Was wcześniej? Skomplikowana to naprawa? Bo mechanik to pewnie ze 200 zł za to weźmie.

: sob sie 05, 2006 00:14
autor: TAZ
artulo pisze:Dokładnie nie wiem bo mechanikiem nie jestem ale w bloku jest jakaś tuleja, jak wyciągnął mechanik jeden tłok to można było wyczuć palcem rysę na tej tulei w bloku. Okropna sprawa tak pozatym to jak włożyłem ten nowy silnik to dziś zobaczyłem że mi coś białym dymem zapodaje i obawiam się uszczelki pod głowicą. Jakby to było to to zastanawiałem się czy nie wymienić jej sam, mam ten stary silnik to już wiem jak to wszystko tam wygląda. Robił to ktoś z Was wcześniej? Skomplikowana to naprawa? Bo mechanik to pewnie ze 200 zł za to weźmie.
Potrzebujesz klucza dynamometrycznego, noej uszczelki pod głowice i pod dekiel. Aha przydało by się jeszcze kilka godzin pracy. Co do wiedzy fachowej to jak wiesz jaka kolejność dokręcania i odkręcania i wiesz jak ustawić rozrząd to zrobisz sam wszystko jak należy bez pomocy osób postronnych.

: sob sie 05, 2006 00:23
autor: ordy
shootm4n, dymić może takze na wskutek uszkodzonej sondy lambda... jesli komp zapodaje zwiekszoną dawkę paliwa to nie spala jej całkowicie i moze dymic.
ja miałem tak u siebie... jak odpaliłem auto to było ok a po paru minutach dymiło z rury zwłascza jak przygazowałem. bo sonda lambda pracuje wtedy gdy się nagrzeje (mowa o jednoprzewodowej)

: sob sie 05, 2006 12:46
autor: emgrala
shootm4n pisze:nagle zacza cholernie kopcic bialym dymem z rury co to moze byc?
na bank uszczelka pod glowica jak masz ktores z ty ch objawow:
- twarde weze pzry chlodnicy
- babli sie z zbiorniczku
- bialy dym z tlumika
- przerywa silnik
- w zbiorniczku wytraca sie karmel (olej)
- na bagnecie widac wytracajaca sie umulsje (plyn)
- ubywa plynu w zbiorniczku

[ Dodano: Sob Sie 05, 2006 12:48 ]
ordy pisze:dymić może takze na wskutek uszkodzonej sondy lambda
w tedy dymek ma inny kolor bardziej cimny i smoli rure

: pn sie 07, 2006 11:04
autor: shootm4n
jak odbiore z warsztatu to bede wiedzial co bylo robione narazie cisza odezwe sie jak bede wiedzial

[ Dodano: 07 Sie 2006 11:05 ]
dzieki wszystkim za pomoc pozdro

: pn sie 07, 2006 11:34
autor: innovate
emgrala pisze: na bank uszczelka pod glowica jak masz ktores z ty ch objawow:
(ciach!)
Kolego czytaj zanim wyślesz posta, nie każdy z objawów przez Ciebie wymienionych wskazuje od razu "na bank" uszczelkę. Nie strasz ludzi ;)

(usunąłem wykrzykniki, bo mój post był zbyt agresywny ;)

: pn sie 07, 2006 13:18
autor: pablo111l
witam
miałem coś podobnego w golfie 1,3
okazał się przepływomierz walnięty

: pn sie 07, 2006 14:19
autor: Krokulec
ja bym stawiał na uszczelke pod głowicą, sprawdź olej i czy stan nie wzrósł