Nie mów tak,stary, bo to są naprawdę bardzo dobre samochody!Kup sobie francuza,wtedy pogadamy!shootm4n pisze: zobaczymy co bedzie napisze co i jak w moim zlomem

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Potrzebujesz klucza dynamometrycznego, noej uszczelki pod głowice i pod dekiel. Aha przydało by się jeszcze kilka godzin pracy. Co do wiedzy fachowej to jak wiesz jaka kolejność dokręcania i odkręcania i wiesz jak ustawić rozrząd to zrobisz sam wszystko jak należy bez pomocy osób postronnych.artulo pisze:Dokładnie nie wiem bo mechanikiem nie jestem ale w bloku jest jakaś tuleja, jak wyciągnął mechanik jeden tłok to można było wyczuć palcem rysę na tej tulei w bloku. Okropna sprawa tak pozatym to jak włożyłem ten nowy silnik to dziś zobaczyłem że mi coś białym dymem zapodaje i obawiam się uszczelki pod głowicą. Jakby to było to to zastanawiałem się czy nie wymienić jej sam, mam ten stary silnik to już wiem jak to wszystko tam wygląda. Robił to ktoś z Was wcześniej? Skomplikowana to naprawa? Bo mechanik to pewnie ze 200 zł za to weźmie.
na bank uszczelka pod glowica jak masz ktores z ty ch objawow:shootm4n pisze:nagle zacza cholernie kopcic bialym dymem z rury co to moze byc?
w tedy dymek ma inny kolor bardziej cimny i smoli rureordy pisze:dymić może takze na wskutek uszkodzonej sondy lambda
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 60 gości