Strona 2 z 2

: pn lip 31, 2006 23:50
autor: TAZ
Ja tam zbieżność ustawiam na pręta z regulacją i wychodzi extra. A kąty poziomicą i dwoma kątownikami. Jak ktoś umie to zrobić to zrobi to dobrze. Już kiedyś po komputerowej regulacji geometrii musiałem zmieniać opony.

: pn lip 31, 2006 23:54
autor: misiek
TAZ pisze:Jak ktoś umie to zrobić to zrobi to dobrze. J
alleluja , ja też sam katy i zbiezniść sam ustawim -- tylko trzeba umiec, to jest ważne, jak ktos tego nie robił nigdy to tylko warsztat

: pn lip 31, 2006 23:59
autor: ku_bi
własnie to trzeba umiec a po 2 trzeba chciec. jak mi kolo w jednym zakładzie na sufmiarke zrobił to koło bylo na zewnatrz pochylone...

: wt sie 01, 2006 00:26
autor: wara99
a mi kumpel odrysowal markerem tak jak jak stal na starych amorach i jak wsadzil nowe to dokladnie w to samo miejsce i jest ok, nie drze kapcia i nie sciaga

: śr maja 23, 2007 23:13
autor: marecki_vitor
jak to odrysowal i na czym ?? a do poprzedników jak to regulujecie ??

jaka zbnieżność?

: ndz maja 27, 2007 11:38
autor: zwirzyk
Witam .Wszyscy biorący udział w tej goracej dyskusji maja rację.Jak sie wie o co biega to przy pomocy sznurka też ustawi zbieżność a właściwie rozbieżność bo to przedni napęd.,ale niech mi kto powie jak na sznurku oznaczyć wartość1 mm bo taką rozbieżność lub 0 wymagana jest przez producenta, albo jak wyznaczyć 0 st. 30 min kąta pochyleniakoła. bez czarów.przeciętniak tego poprawnie nie zrobi. a wselkie przechwałki że tak fachowo ustawiony są funta kłaków warte.Geometria układu kierowniczwgo to opróczprzedwczesnego zużycia ogumienia i braku komfortu w prowadzeniu pojazdu także, a może przede wszystkim BEZPIECZEŃSTWO !!!. Przez 40 lat pracowałem jako diagnosta i coś temat liznąłem. POZDRAWIAM.