Strona 2 z 2

: ndz lip 30, 2006 12:38
autor: Buniek85
Janosik pisze:Tylko nie wiem czy jest jakas roznica miedzy normalnym zamkiem tylnej kalpy a takim od wlasnie wesji z centralem bo jak by byla to mozna by bylo kombinowac
jest roznica poniewaz jest w takim przycisku do centralnego dodatkowe ciegno

: ndz lip 30, 2006 12:44
autor: Janosik
Hmm rozwiazan pare by sie znalazlo

a jak nie to silownik elektryczny ktory otwiera zamkiem a zamka tego na kluczyk poprostu sie pozbyc ;p a w jego miejsce wstawic poprostu tak zpecjalnie zrobiona zaslepke albo zrobic klape na gladko

Pozrawiam

: ndz lip 30, 2006 12:46
autor: Buniek85
Janosik pisze:a jak nie to silownik elektryczny ktory otwiera zamkiem a zamka poprostu sie pozbyc ;p a w jego miejsce wstawic poprostu tak zpecjalnie zrobiona zaslepke albo zrobic klape na gladko
bylo juz muwione wlasnie o klapie na przycisk, dziure po przycisku zaspawac i caly uchwyt pomalowac pod kolorek autka :P

: ndz lip 30, 2006 12:50
autor: tronic
no wlasnie mi takie rozwiazanie nie odpowiada bo sie juz przywiazalem do otwierania klapy z przycisku na klapie :grin:
dlatego plan jest taki:
przycisk na klapie spiety z przelacznikiem i sterujacy silownikiem ktory by otwieral klape a po zamknieciu auta centralnym, poprostu odcinam zasilanie do klapy i nie da sie jej otworzyc :bigok:

: ndz lip 30, 2006 12:52
autor: Buniek85
troche dziwne rozwiazanie :P albo dziwnie opisane

: ndz lip 30, 2006 12:55
autor: tronic
hmm moze dziwnie opisane
chodzi mi oto zeby tak jak w klapie na pilota zamkiem sterowac z silownika tylko zamiast pilota lub przelacznika w kabinie wykorzystac przycisk na klapie. A 'zamkniecie' klapy centralnym zamkiem realizowalbym odcinajac zasilanie do silownika w klapie, wtedy naciskanie przycisku na klapie nic by nie dalo. :)

: ndz lip 30, 2006 12:57
autor: Buniek85
a teraz prostrzy opis, ale i tak zagmatfane rozwiazanie :P moim zdaniem jest ze otwieranie z kabiny jest wygodniejsze.... ale to kwestaia upodoban :P

[ Dodano: Nie Lip 30, 2006 12:58 ]
tronic pisze:chodzi mi oto zeby tak jak w klapie na pilota zamkiem sterowac z silownika tylko zamiast pilota lub przelacznika w kabinie wykorzystac przycisk na klapie. A 'zamkniecie' klapy centralnym zamkiem realizowalbym odcinajac zasilanie do silownika w klapie, wtedy naciskanie przycisku na klapie nic by nie dalo. :)
bedzie to ciezkie do zrealizowania...

: ndz lip 30, 2006 12:59
autor: tronic
o gustach sie nie dyskutuje :p
w przypadku mojego rozwiazania otwieranie z kabiny to tylko kwestia jednego przewodu, ale tak jak mowie, ja poprostu przywyklem do tego przycisku na klapie :grin:

: ndz lip 30, 2006 19:14
autor: Olaf
Dziekuję Panowie za tak liczne odpowiedzi :) Punkciki porozdzilalem (jezeli ktos czuje sie pokrzywdzony to dam jeszcze punkta ;) )