Strona 2 z 2

: sob lip 22, 2006 09:02
autor: wara99
nie no chlopaki chodzi mi o to ze jak sie niezadba o inne rzeczy to przyczynia sie one do zerwania lancucha i nie mozna mówic ze u dozywotni ma lancuch nie peknie

: pn lis 19, 2007 12:21
autor: marli
Mam pytanko ktoś napisał że żeby wymienić łańcuch trzeba wyjmować skrzynie a jak sprawa się ma z napinaczami czy można je wymienić bez wyjmowania skrzyni ???

: pn lis 19, 2007 13:22
autor: Chmielu
Tak.
Napinacze i ślizgi wymienia się bez wyciągania skrzyni.

: pn lis 19, 2007 21:09
autor: marli
Dzięki za odpowiedź mam jeszcze jedno pytanko czy orientujesz się może ile wytrzumują pierścienie na tłokach w vr6 przy jakim przebiegu powinno się je wymienić-teoretycznie????

: pn lis 19, 2007 21:12
autor: norek111
teoretycznie wystarczy kompresje sprawdzic i odpoeiedz masz 100%

: wt lis 20, 2007 09:26
autor: Chmielu
marli pisze:ile wytrzumują pierścienie na tłokach w vr6
Zależy jak był traktowany.
Można i nowy silnik zakatować.
Najlepiej tak jak norek111 napisał sprawdzić kompresję.

: wt lis 20, 2007 14:51
autor: marli
Własnie sprawdziłem kompresję i chyba nie wygląda to dobrze na dwóch tłokach mam 9 na trzecim 10 a na pozostałych w granicach 11 , czyli ????

: wt lis 20, 2007 15:53
autor: Chmielu
Czyli pierścionki pewnie do wymiany.....
Powinno być koło 11 na wszystkich z tego co pamiętam.

: wt lis 20, 2007 16:24
autor: marli
No ta czyli pierścionki, łańcuszek, ślizgacze czyli mały remoncik uuuuuuu!! dzięki serdeczne za pomoc jeśli coś jeszcze wyjdzie podczas roboty to bede pytał Pozdrawiam

: śr lis 21, 2007 09:43
autor: Chmielu
Wymiana rozrządu mimo wszystko to jeszcze nie taka znowu straszna robota.
Jak natomiast wymieniasz już pierścienie to i tak rozbierasz silnik, więc warto przyjrzeć się też panewkom.

: śr lis 28, 2007 18:32
autor: marli
Witam ponownie temat rozrządu i pierścieni opanowany ale pojawił się nowy problem otóż po wyjęciu skrzyni okazało się że mam bardzo wyrobiony łącznik łączący prawą półoś z układem różnicowym, występuje to w dwóch elementach i dostępne są tylko w serwisie vw nie ma żadnych odpowiedników tańszych a w serwisie te dwa łączniki kosctują w sumie prawie 1400zł strasznie dużo, mam więc pytanko czy nie wie ktoś gdzie takich rzeczy używanych mało wypracowanych szukać do vw sharana jest ich tak stosunkowo mało że na giełdzie brak szans na różnych schrotach też ciężka sprawa co tu zrobić???

: czw lis 29, 2007 09:17
autor: Chmielu
marli, chodzi Ci o przeguby :?:
Nie ma tego np. w InterCarsie :?:

: czw lis 29, 2007 22:08
autor: marli
Właśnie zrobiłem fotki i zaznaczyłem strzałkami o co mi dokładnie chodzi bo może ja tego nie umiem nazwać a może ktoś będzie wiedział gdzie tego szukać bo przeszukałem całe allegro i brak szans!!!! Obrazek Obrazek Obrazek