Strona 2 z 2

: ndz lip 16, 2006 23:05
autor: pawlon159
u mnie po wymianie termostatu po przejechaniu ok 5 km obojetnie czy to zima czy lato pokazuje 90 st. no chyba ze stoje w korku to wychyli sie minimalnie za 90 st. i wlancza sie wentylator i po chwili znow jest równe 90. :pub:

: ndz lip 16, 2006 23:19
autor: T.O.B.I.
potwierdzam jak koledzy wyzej 88-89 stopni podczas jazdy, termostat ostatnio wymieniony na vahlera :)

: pn lip 17, 2006 09:29
autor: aguamak
u mnie średnio jak dość szybko jadę 85', w mieście ok 90-95'

: pn lip 17, 2006 09:32
autor: woyteck
90 stopni zawsze czy zima czy lato

: pn lip 17, 2006 10:04
autor: Baltazar
zima 86-87
lato 87-92 (zalezy od tego gdzie jeżdżę)

w mieście w tych korkach i upale dochodzi do 100... ale zaraz włacza sie wiatrak..

: pn lip 17, 2006 10:22
autor: rol6
U mnie jeżdżąc tylko w mieście w granicach 100 stopni.

: pn lip 17, 2006 10:36
autor: cezary
Golf II po mieście 90 stopni ,wiatrak chodzi prawie non stop, kawałek prostej temp. lekko poniżej i trzyma. W zimie wymieniany był termostat.

: pn lip 17, 2006 11:30
autor: Darcyn
nie wiem ale wskazowka powinna stac pionowo i zawsze musi byc te 90 st. tak jak to pisze WOYTECK, chyba tylko on ma dobry termostat. jesli temperatura ci spada podczas jazdy ponizej 90st to na pewno masz do wymiany termostat. masz nowy to kup lepszej marki, a jesli temperatura rosnie powyzej 90 to zaraz powinien wlaczyc sie wentylator

: pn lip 17, 2006 11:34
autor: Christopherek
u mnie tam nie pokazuje nawet 70stopni a jak postoję w korku to dochodzi do 85 i włączają się wentylatory i powoli spada.a przy okazji mam pytanie kiedy poznać który bieg wentylatorów się włączył???

: pn lip 17, 2006 11:36
autor: pitrusza
U mnie cały czas 105 stopni, wymieniłem wszystkie czujniki, płyn się nie gotuje, termostat puszcza, wentylator się włącza po chili stania w korku, jak wyjałem termostat to było około 70 st., czyli płyn idzie na obieg. Jak pokazuje mi 105 stopni, to wąż jest gorący, ale można go chwilę trzymać, czyli nie ma 100 stopni. Musiał mi się po prostu wskaźnik na liczniku przeskalować. Pozdrawiam

: pn lip 17, 2006 12:02
autor: maciuso
a ja mamm w/g mojego termometru w zegarach 70st podczas jazdy, jak soje w korku podnosi sie do 100st wlacza sie wentylator spada pare stopni, wylacza sie i jak podrosie znowu temperatura to sie znowu włacza i tak w kółko. 70st. nie wazne czy lato czy zima, miałem tak samo na starej jaki i na nowej chłodnicy.

: pn lip 17, 2006 15:24
autor: T.O.B.I.
zegary maja juz swoje lata a tam tez sa czesci mechaniczne, u mnie zaczol przycinac sie predkosciomierz, rozwiazaniem bylo rozebranie zegarow i poruszanie za wskazowke na lozyskowaniu sie przycinal (nic nie mylem i nie czyscilem to za delikatny mechanizm), a co do 70 stopni to tez to przerabialem lato czy zima 70, po wymianie termostatu jak drut 89

: pn lip 17, 2006 21:16
autor: ku_bi
więc ja dzis byłem u dobrego mechaniora fachowca, wypytałem go jak powinno byc w vw golf 3. w korkach temp ma prawo podnosic sie do 105 st, potem włacza sie wentylator. jest to objaw jak najbardziej poprawny.