Strona 2 z 2

: czw lip 27, 2006 14:41
autor: babuch
research1 pisze:Ja mam przejechane w swojej trójce 210 tys i dalej jezdze na pełnym syntetyku
Ja mam przejechane ponad 240 tys mam pełen syntetyk i sie właśnie zastanawiam czy mam taki lać dalej czy może pół syntetyk?

: czw lip 27, 2006 18:21
autor: emgrala
wara99 pisze:ja nie wiesz czy byl pol czy mineral to lej valvoline max life 10w40 i bedzie git
popieram ten olej jest super - zima widac kolosalna roznice w odpalaniu przy duzych mrozach

[ Dodano: Czw Lip 27, 2006 18:31 ]
babuch pisze:
research1 pisze:Ja mam przejechane w swojej trójce 210 tys i dalej jezdze na pełnym syntetyku
Ja mam przejechane ponad 240 tys mam pełen syntetyk i sie właśnie zastanawiam czy mam taki lać dalej czy może pół syntetyk?
zasada z olejami jest taka ze to producent silnika decyduje jakiej klasy i jakiej lepkosci olej lac powody sa rozne takie jak zbyt maly film olejowy w wysiokich temp. przy starszych silnikach moze powodowac spadek cisniena oleju. przy starszych autkach przewaznie 10w40 15w40 przy nowszych 5w40 10w40 a najnowszych 0w40 0w30
kidys kolega do mk2 18 (RP) przebieg orginalny 140000 (od rodziny z belgi) wlal mobil 0w40 i zima bylo git ale latem cos dziwnego bo po przejechaniu ok 100 km zawory zaczely grac jak w dieselu - po zmianie oleju w miedzyzdrojach na mobila 10w40 smigz do tej pory (ma teraz ok 220000 km)