Kto z was ma dosc gleby i wraca do seryjnego zawieszenia???
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Ja jezdze cały czas na sportowym zawiasie -60 -40 i nie mam ochoty rezygnowac z tego bo bez tego byla by lipa poprostu.Juz sie przyzwyczailem a nawet po kiepskich drogach da sie jakos przejechac wiec wszystko zalezy od wlaściciela czy chce czy nie Ja nie zrezygnuje z zawiechy napewno
Mk4 GTI 1.8 T
Mój VW -- viewtopic.php?f=160&t=221264
Moje aukcje - zobacz warto !!!
http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=1959642" onclick="window.open(this.href);return false;
http://tablica.pl/oferty/uzytkownik/Tamj/" onclick="window.open(this.href);return false;
Mój VW -- viewtopic.php?f=160&t=221264
Moje aukcje - zobacz warto !!!
http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=1959642" onclick="window.open(this.href);return false;
http://tablica.pl/oferty/uzytkownik/Tamj/" onclick="window.open(this.href);return false;
- Christopherek
- Forum Killer
- Posty: 812
- Rejestracja: czw gru 01, 2005 18:27
- Lokalizacja: Warszawa
- Auto: Audi a4 b6 cabrio
- Silnik: Bfb
- Kontakt:
ja u siebie niestety muszę zmienić zawiechę bo mój gwint się kończy amorek się wylał,ale to przeze mnie bo niestety skonczyly się odboje mi się nie chciało wyjąć zawiechy i założyć nowych i taki jest efekt że na dziurze gdzieś mi dobił i skończył swój żywot.ale koledzy którzy piszą że jeżdżą po całej POlsce i nic to chyba mają terenówki a nie zglebowane golfiki bo ja na konkretnym obniżeniu tarłem misą i wahaczami na niewielkiej górce na drodze, nie mówiąc już o koleinach, które były nieprzejezdne.tak więc gwint na śmietnik(chociaż i tak można dalej na nim śmigać bo tam czerwone sprężynki tak więć w zxakrętach się trzyma),a zakładam KYB gazowe +seryjne springi.to jest włąśnie kompromis między twardością a komfortem,bo auto nie buja się na nich jak na olejowych a koło normalnie pracuje i wybiera dziurki, a nie jak w przypadku gwintu.pozdro
Są-Vw Passat b6 variant 2.0 cbbb i Audi a4 b6 cabrio 1.8t bfb
Były-Vw golf mk3 1.8 aam, Vw golf mk4 1.9 arl, Vw golf mk3 2.0 ady, Vw polo 6n 1.6 ajv,Vw golf mk3 1.8 adz cabrio,Audi a4 b5 avant 1.9 avg, VwNew Beetle 1.8Tawv, Vw New Beetle 1.8T awu,Vw Passat b5fl variant 1.9avf
Były-Vw golf mk3 1.8 aam, Vw golf mk4 1.9 arl, Vw golf mk3 2.0 ady, Vw polo 6n 1.6 ajv,Vw golf mk3 1.8 adz cabrio,Audi a4 b5 avant 1.9 avg, VwNew Beetle 1.8Tawv, Vw New Beetle 1.8T awu,Vw Passat b5fl variant 1.9avf
- Christopherek
- Forum Killer
- Posty: 812
- Rejestracja: czw gru 01, 2005 18:27
- Lokalizacja: Warszawa
- Auto: Audi a4 b6 cabrio
- Silnik: Bfb
- Kontakt:
no to chyba szykujesz golfa tylko na wypady typu majowka i vw mania,ja bo raczej nie da rady już tak jeździć.ja tak miałem spuszczonego swojego na początku,tak że 13" mi się pochowały w nadkolach,a hokej prawie stykał się z podłożem.tak sobie zrobię jak kupię komfortowe mk4,a mk3 zostanie tylko na takie wypady.ćwikła pisze:ja 2 lata jezdze juz na zawiasia 60/40 i tez mam dosc....heh ...szukam gwinta aby posadzic golfika jeszcze nizej na 80/60
Są-Vw Passat b6 variant 2.0 cbbb i Audi a4 b6 cabrio 1.8t bfb
Były-Vw golf mk3 1.8 aam, Vw golf mk4 1.9 arl, Vw golf mk3 2.0 ady, Vw polo 6n 1.6 ajv,Vw golf mk3 1.8 adz cabrio,Audi a4 b5 avant 1.9 avg, VwNew Beetle 1.8Tawv, Vw New Beetle 1.8T awu,Vw Passat b5fl variant 1.9avf
Były-Vw golf mk3 1.8 aam, Vw golf mk4 1.9 arl, Vw golf mk3 2.0 ady, Vw polo 6n 1.6 ajv,Vw golf mk3 1.8 adz cabrio,Audi a4 b5 avant 1.9 avg, VwNew Beetle 1.8Tawv, Vw New Beetle 1.8T awu,Vw Passat b5fl variant 1.9avf
Golfa mam do jazdy codziennej....jezdze nim wszedzie....jak narazie nie jest zle...troche porysowane wachacze i pogietra miska...oberwany raz hokej(zima)....chce autko jeszcze bardziej utwardzic...nie wyobrazam sobie jazdy bez gleby..ja mam kola 16 cali wiec bedzie wyzej stal niz na kolach 13...ba watpie ze miales profil 60 czy 70Christopherek pisze:no to chyba szykujesz golfa tylko na wypady typu majowka i vw mania,ja bo raczej nie da rady już tak jeździć.ja tak miałem spuszczonego swojego na początku,tak że 13" mi się pochowały w nadkolach,a hokej prawie stykał się z podłożem.tak sobie zrobię jak kupię komfortowe mk4,a mk3 zostanie tylko na takie wypady.ćwikła pisze:ja 2 lata jezdze juz na zawiasia 60/40 i tez mam dosc....heh ...szukam gwinta aby posadzic golfika jeszcze nizej na 80/60
- Christopherek
- Forum Killer
- Posty: 812
- Rejestracja: czw gru 01, 2005 18:27
- Lokalizacja: Warszawa
- Auto: Audi a4 b6 cabrio
- Silnik: Bfb
- Kontakt:
miałem profil 70 bo to były zimówki.a teraz mam 14/60,jeździ sie spoko ale do momentu gdzie zaczynają się "hopki" niestety muszę zwalniać czaem i do 50 na trasie bo auto odbije się zaczyna startować i spada michą na dól i bum.moje wahacze też są wy ślizgane,micha tak samo,ale niestety chcę już normalnie jeździć.a na kyb gazowych nie jest taki miękki,w zakręty tęż ładnie wchodzi.hokej w zimę też dostawał,jest pęknięty.Gdyby nie to że jest taki twardy to bym daklej na tym jeździł.a orientuje się ktoś czy można poddać regeneracji gwint?ćwikła pisze:Golfa mam do jazdy codziennej....jezdze nim wszedzie....jak narazie nie jest zle...troche porysowane wachacze i pogietra miska...oberwany raz hokej(zima)....chce autko jeszcze bardziej utwardzic...nie wyobrazam sobie jazdy bez gleby..ja mam kola 16 cali wiec bedzie wyzej stal niz na kolach 13...ba watpie ze miales profil 60 czy 70Christopherek pisze:no to chyba szykujesz golfa tylko na wypady typu majowka i vw mania,ja bo raczej nie da rady już tak jeździć.ja tak miałem spuszczonego swojego na początku,tak że 13" mi się pochowały w nadkolach,a hokej prawie stykał się z podłożem.tak sobie zrobię jak kupię komfortowe mk4,a mk3 zostanie tylko na takie wypady.ćwikła pisze:ja 2 lata jezdze juz na zawiasia 60/40 i tez mam dosc....heh ...szukam gwinta aby posadzic golfika jeszcze nizej na 80/60
Są-Vw Passat b6 variant 2.0 cbbb i Audi a4 b6 cabrio 1.8t bfb
Były-Vw golf mk3 1.8 aam, Vw golf mk4 1.9 arl, Vw golf mk3 2.0 ady, Vw polo 6n 1.6 ajv,Vw golf mk3 1.8 adz cabrio,Audi a4 b5 avant 1.9 avg, VwNew Beetle 1.8Tawv, Vw New Beetle 1.8T awu,Vw Passat b5fl variant 1.9avf
Były-Vw golf mk3 1.8 aam, Vw golf mk4 1.9 arl, Vw golf mk3 2.0 ady, Vw polo 6n 1.6 ajv,Vw golf mk3 1.8 adz cabrio,Audi a4 b5 avant 1.9 avg, VwNew Beetle 1.8Tawv, Vw New Beetle 1.8T awu,Vw Passat b5fl variant 1.9avf
Gwint mozna poddawac regeneracji i znam wiele osób ktre tak zrobily....to widzisz ma wysoki profil...opona miekka i stad tez takie sie "giecie" ja obecnie mam kola 16 cali i profil 45...jest twardo ale chce jeszcze twardziej i nizej....dlateog chde kupic gwint bo jak bedzie za nisko zawsze mozna wyregulowac sobie wysokosc optymalnie
ALPINE CDA-7894RB
RAINBOW SAC 465.20
STEG K4.02
RF P3D410
DLS A6
RAINBOW SAC 465.20
STEG K4.02
RF P3D410
DLS A6
- barteKKK03
- V.I.P.
- Posty: 15224
- Rejestracja: sob mar 12, 2005 15:22
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 159 gości