: śr lip 05, 2006 20:57
sproboj wkrecic gumy w sprezyny, a jak dla mnie to obnizenie jest 60/40
pozdfrawiam
pozdfrawiam
wara99 pisze:40 to napewno przód nie jest bo ja mam 40 i jest wyzej a jak wkrecisz gumy to bedzie kibel bo sprezyna wtedy nie pracuje jak powinna
[ Dodano: Czw Lip 06, 2006 12:17 ]
ja jak obciaze auto w 2 osoby z tylu + bagaz ze kolo sie chowa w nadkole to nic mi nie dobija wiec cos tam masz nie tak
u mnie pomoglo, wymienilem oponki i juz mi ich nie zdziera rancikben29 pisze:oki, tez pomyslalem o gumach, mam nadzieje ze pomoze to cos,
inni tez mi tak mowili, ja osobiscie nie zauwazylem nic niepokojacego w zachowaniu zawieszenia. Zgadza sie ktos moze powiedziec ze to pol-srodek ale jak ten pol-srodek spisuje sie dobrze i koszt wynosi 2 X 4 zl to mysle ze warto sie zastanowic.wara99 pisze:a jak wkrecisz gumy to bedzie kibel bo sprezyna wtedy nie pracuje jak powinna
Ciężko jest to określic precyzyjnie, ponieważ po różnych drogach jeździmy, ale powiem tak : W grudniu na badaniu technicznym miałem 70% sprawności, a miesiąc temu szlag trafił amorki (olejowe) całkowicie - jeden aż przeciekł! Wrocławskie dziury słyną ze swej "jakości" na cały kraj! Zrobiłem może od badania jakieś 30-35 tys... niewiem... Pozdro.plazma pisze:o mniej więcej o ile sie trwałość zmniejszy tak może podałby ktoś w km:
kolego chyba wprowadzasz w bład na -60 musi byc amor krótszy bo inaczej sprezyna bedzie latac w kolumnie, na serji moze byc max -40Bazyl GT pisze:Wygląda na 60/40 - "seryjne" amorki wejdą, ale najlepiej gazowe, tak jak chłopaki radzili. Oczywiście nie licz na trwałość amorków jak przy oryginalnych springach...
To przyjedź i zobacz, że się da. Nie robi się tego, bo nie daje pożadanego efektu : jest twardo, szybko się zużywa, a w sytuacji awaryjnej (duuże dziursko) dobija do odboju. Nic nie lata jeśli są to markowe, progresywne springi. Chyba że masz cięte... U mnie nawet jak podnoszę auto na podnośniku, to nie ma mowy o lataniu sprężyny. PozdraVWiam.wara99 pisze:na -60 musi byc amor krótszy bo inaczej sprezyna bedzie latac w kolumnie