[MK3] Chyba zarżnąłem silnik...

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » śr lip 05, 2006 22:16

koonrad pisze:a jeszcze pytanko bo jestem niedouczony: na czym polega ta próba olejowa??
przy pomiarze cośnienia sprężania nalewa sie troszkę oleju do cylindra. Olej uszczelnia pierścienie. Jeśli poprawi się ciśnienie sprężania, to znaczy że one są winne, jeśli nie to zawory.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
koonrad
majster ulepszacz
majster ulepszacz
Posty: 1048
Rejestracja: czw cze 22, 2006 22:26
Lokalizacja: BełchatóVW
Kontakt:

Post autor: koonrad » śr lip 05, 2006 22:22

Paweł Marek pisze:przy pomiarze cośnienia sprężania nalewa sie troszkę oleju do cylindra. Olej uszczelnia pierścienie. Jeśli poprawi się ciśnienie sprężania, to znaczy że one są winne, jeśli nie to zawory.
Dzięki wielkie!!!!!!!!!!jak tylko rano zacznie świtać sprawdzę TO i dam znać co wykazało!!
DZIĘKI JESZCZE RAZ!!!


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=175064][img]http://img150.imageshack.us/img150/416/clipboard01do1.jpg[/img][/url]

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 334 gości