: śr cze 28, 2006 15:40
Za komplet?!?!?!?!?!CoX pisze:20 zł/szt
[ Dodano: Sro Cze 28, 2006 15:41 ]
Podniesionym cisnieniem w układzie chlodniczym - normalne,tak ma byćCoX pisze:Czym to może być spowodowane?
Wszystko o VW, nie tylko o Golfach
http://91.121.72.128/
Za komplet?!?!?!?!?!CoX pisze:20 zł/szt
Podniesionym cisnieniem w układzie chlodniczym - normalne,tak ma byćCoX pisze:Czym to może być spowodowane?
20 zł/szt na allegro szklanki firmy INA(potrzebujesz 8 szt)
No zrozumiałem 20 zł szklanki firmy INA.Za sztukę 20 tak?CoX pisze:Przeczytaj co napisałem
Jeszcze raz wielkie dziękiCoX pisze:Ja jeździłem rok na grających popychaczach bo jeden mechanior mówił mi że można tak jeździć inni chcieli całą głowicę do remontu brać, wymieniłem to i wiem że zrobiłem dobrze. Jak Ci delikatnie klekocze ten silnik to nie wiem czy to ma sens wymieniać bo te silniki mają taki charakterystyczny klekot u mnie mocno stukało nawet na ciepłym. Z tym płynem to nie wiem co masz u mnie nic się nie podnosi ale nie doszukuj się awarii jak autko normalnie się sprawuje to tylko jeździc
Niezych pisze:Czyli ta uszczelka pod kolektorem, gdzie przepływa woda nie stanowi jednej całości z uszczelką kolektorową?
Witam wszystkichzych pisze:Zawsze rano przy odpalaniu silnika, przy stanie oleju w okolicy średniego przez sekundę stukało mi w silniku. Potem przy odpalaniu na ciepłym silniku żadnych stuków w ogóle nie było słychać. Teraz zauważyłem, że przy każdym odpaleniu jest stukot, nawet jak jest gorący. Po lekkim przegazowaniu zaraz znika. Stan oleju jest trochę wyższy niż średni. Ostatnio zauważyłem, też znaczny ubytek płynu chłodniczego. Z moich obserwacji wynika, że płyn nie dostaje się do oleju. Czy taki stukot może mieć jakiś związek z ubytkiem płynu chłodniczego? Czy może być taki stukot od pompy wodnej?