Strona 2 z 2

: śr cze 28, 2006 15:40
autor: stonefree
CoX pisze:20 zł/szt
Za komplet?!?!?!?!?!

[ Dodano: Sro Cze 28, 2006 15:41 ]
CoX pisze:Czym to może być spowodowane?
Podniesionym cisnieniem w układzie chlodniczym - normalne,tak ma być

: śr cze 28, 2006 16:49
autor: Zilly
Przeczytaj co napisałem:
20 zł/szt na allegro szklanki firmy INA(potrzebujesz 8 szt)

: śr cze 28, 2006 20:21
autor: stonefree
CoX pisze:Przeczytaj co napisałem
No zrozumiałem 20 zł szklanki firmy INA.Za sztukę 20 tak?

: czw cze 29, 2006 08:03
autor: Zilly
Tak , 160 zł kpl. Teraz jeszcze potaniały na allegro.

: czw cze 29, 2006 09:38
autor: vaclavo
CoX pisze:Ja jeździłem rok na grających popychaczach bo jeden mechanior mówił mi że można tak jeździć inni chcieli całą głowicę do remontu brać, wymieniłem to i wiem że zrobiłem dobrze. Jak Ci delikatnie klekocze ten silnik to nie wiem czy to ma sens wymieniać bo te silniki mają taki charakterystyczny klekot u mnie mocno stukało nawet na ciepłym. Z tym płynem to nie wiem co masz u mnie nic się nie podnosi ale nie doszukuj się awarii jak autko normalnie się sprawuje to tylko jeździc :)
Jeszcze raz wielkie dzięki :) :pub:

: pt cze 30, 2006 13:32
autor: zych
Czyli ta uszczelka pod kolektorem, gdzie przepływa woda nie stanowi jednej całości z uszczelką kolektorową?

: pt cze 30, 2006 15:38
autor: Gwiazdor
zych pisze:Czyli ta uszczelka pod kolektorem, gdzie przepływa woda nie stanowi jednej całości z uszczelką kolektorową?
Nie

W ASO kosztuje ok 7zł.

: pt cze 30, 2006 17:59
autor: zych
A jak ta uszczelka fachowo się nazywa? Bo nie wiem jak mam gościowi wytłumaczyć w sklepie.

Re: stukanie w silniku 1.6 ABU Mk3

: pn lip 03, 2006 23:24
autor: asterix27
zych pisze:Zawsze rano przy odpalaniu silnika, przy stanie oleju w okolicy średniego przez sekundę stukało mi w silniku. Potem przy odpalaniu na ciepłym silniku żadnych stuków w ogóle nie było słychać. Teraz zauważyłem, że przy każdym odpaleniu jest stukot, nawet jak jest gorący. Po lekkim przegazowaniu zaraz znika. Stan oleju jest trochę wyższy niż średni. Ostatnio zauważyłem, też znaczny ubytek płynu chłodniczego. Z moich obserwacji wynika, że płyn nie dostaje się do oleju. Czy taki stukot może mieć jakiś związek z ubytkiem płynu chłodniczego? Czy może być taki stukot od pompy wodnej?
Witam wszystkich

Mam identyczne objawy jak opisane powyżej (ta częśc dotycząca stukania w silniku), tyle że posiadam Golfa II, silnik 1.6, rok prod. 1989. Mam pytanie w związku z tym czy są to napewno popychacze zaworów czy mogą być to np. samoregulatory. Jest to ważne gdyż mam zamiar kupić popychacze i żeby się nie okazało że powód stukania jest inny. Drugie moje pytanie to: jakie popychacze kupić (czy dobre są firmy INA ?) oraz jak sprawdzić że dane popychacze będą pasowały do mojego silnika - początek numeru - PN (mam zamiar kupić na allegro także muszę być pewny że będą pasowały).
Z góry dzięki za odpowiedź