Strona 2 z 3

: wt cze 27, 2006 22:08
autor: homsky
norberto3000 pisze:nie spszęgło zmnienaiałem z pułtora miesiąca temu ale hodzi mi oto dokładnie że zrobił sie jakiś mułowaty że dokładnie jak wcisne gaz do konca to niehce pszyspieszać i wskakiwać na obroty tylko jakoś pomałłu pszyspiesza napszykład jak jade na 5 ntce tak 90klm i wcisne gaz do konca to prawie wcale nie pszyspiesza
Cięzko powiedziec, przyczyn może byc dosłownie 100, od przestawionego zapłonu po zapchany katalizator, nie wywróżymy nic z fusów, podjedź do kumatego mechanika, auto podłaczyć pod VAG , jeżeli nie wykaże usterek to pokolei sprawdzać zapłon , cisnienia sprężania, katalizator itd itd

: śr cze 28, 2006 01:22
autor: norberto3000
dzięki za odpowiedz no hyba tak zrobie podjade do jakiegoś mehanika :bigok:

Re: potrzebuje pomocy

: śr cze 28, 2006 08:13
autor: Gwiazdor
e-lukasz pisze:Zdejmij masę z akumulatora na jakiś czas nie pamiętam na ile to jest w golfach. Puźniej odpal i niech chodzi na wolnych obrotach aż wentylator na chłodnicy się załączy wtedy komp od bęzyny będzie zaprogramowany. I zobacz co będzie z tym. Jest jeszcze kwestia powietrza montując LPG w 99% przysłaniają powietrze aby lepiej chodził na gazie jeśli go za dużo przysłonią będzie kulawo chodził na bęzynie.

[ Dodano: 27 Cze 2006 17:15 ]
norberto3000 pisze:witam wszystkih mam pytanie mam golfa iii i coś mi ostatnio stracił moc napszykład na 5 tce pszy 20 tyś obrotuw jehał mi 80klm a teraz jedzie mi 70 co to może być nio i niema jakoś siły a mam silnik 1,6 wczesniej tego nie było pozdrawiam :bigok:
Najprawdopodobniej trzeba wyregulować na analizatorze. Może słaby gaz zatankowałeś ?
W RP nie ma zwężki na dolocie powietrza. Jedynie co daje słabsze osiągi do mikser (ale to naprawdę przy dobrej instalacji trudno wyczuć).

: śr cze 28, 2006 09:22
autor: Łyskacz
homsky pisze:auto podłaczyć pod VAG
1,6 chyba sie nie da do VAG'a podłączyć toż to gaźnikowe silniki są...No chyba że o czyms nie wiem :P
chodzi o silnik 1,6 norberto3000

: śr cze 28, 2006 10:34
autor: norberto3000
tak tak 1,6 na puł wtrysku

: śr cze 28, 2006 10:48
autor: Łyskacz
tak tak 1,6 na puł wtrysku
z tego co wiem mk2 1,6 były na 2 rodzajach gaźników 2e2 podciśnieniowy i 2ee elektroniczny.. A co do półwtrysku to pierwsze słysze :-k :-k :-k może chodzi Ci o monowtrysk ale nie spotkałem sie z mk2 1,6 na jakim kolwiek wtrysku.. ale może niech sie wypowiedzą znawcy :P :bigok: :kufel: :kufel: :kufel: :kufel: :pub: :pub:OOO Norberto3000 widze że znad morza jestes jak tam pogoda???? W czwartek jade do Lubiatowa na 3 dni :P ciepła woda?

: śr cze 28, 2006 10:54
autor: Pinhead
norberto3000 pisze:tak tak 1,6 na puł wtrysku
Tzn. troche tryska troche nie tryska ? :rotfl: Albo gaźnik albo wtrysk. A że masz 1.6 to musisz mieć gaźnik bo innych 1.6 do mkII nie montowali.

: śr cze 28, 2006 14:21
autor: norberto3000
ja mam mk3 a nie mk 2 na puł wrusku 1,6
:bigok:

[ Dodano: 28 Cze 2006 14:50 ]
ty unaz pogoda zajfajna ale ma sie popsuć jakoś pod koniec tygodnia

: śr cze 28, 2006 14:52
autor: homsky
Łyskacz pisze:z tego co wiem mk2 1,6 były na 2 rodzajach gaźników 2e2 podciśnieniowy i 2ee elektroniczny.. A co do półwtrysku to pierwsze słysze może chodzi Ci o monowtrysk ale nie spotkałem sie z mk2 1,6 na jakim kolwiek wtrysku.. ale może niech sie wypowiedzą znawcy
Pinhead pisze: Albo gaźnik albo wtrysk. A że masz 1.6 to musisz mieć gaźnik bo innych 1.6 do mkII nie montowali.
Czytajcie dokładnie ! norberto3000, ma mk3 silnik 1.6 prawdopodobnie na mono-wtrysku , albo na pełnym wtrysku , innych opcji nie ma . I w jednym i w drugim przypadku podłancza sie oba silniki pod VAG.

: śr cze 28, 2006 17:15
autor: norberto3000
mam jeszcze jedno pytanie czy można jakoś zmienić bżmienie silnika oprucz wymiany wydehu albo koncuwki ?? bo słyszałem coś żeby tam gdzie jest filtr powietsza zrobić pare dziur i wtedy sie zmienia dzwięk ale niewiem czy to nieszkodzi tam nacoś wy jestecie stare wyjadacze golfa to wiecie pozdrawiam :bajer:

: śr cze 28, 2006 21:49
autor: Łyskacz
homsky, 1,6 mk2 do Vag'u? Raczej można zczytać kody błyskowe......

: śr cze 28, 2006 21:58
autor: Pinhead
Coś się dzisiaj ludzią (w tym i mnie) masowo udzieliło i "mkIII" widzą jako "mkII" :rolleyes:

: pt cze 30, 2006 16:47
autor: norberto3000
byłem u mechanika i sie dowiedziałem dlaczego mi stracił moc to jest wina katalizatora pękła mi pircelanka i sie zatkał :bajer: naj prawdopodobnie no i jeszcze filterek paliwa tesz ma coś spulnego z tym w poniedziałek jade wymienić te dwie części i wtedy napisze czy pomogło pozdrawiam

: pt cze 30, 2006 16:55
autor: homsky
Łyskacz pisze:homsky, 1,6 mk2 do Vag'u? Raczej można zczytać kody błyskowe......
Łyskacz, cos sie uwziął na te mk2 ? Przecież norberto3000, ma Golfa 3 1.6 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!