Strona 2 z 2

: śr sty 19, 2005 14:25
autor: newswen
mieliscie racje coponiektórzy to faktycznie bezpiecznik termiczny:):):): wymienilem go i teraz dmuchawa dziala jak nowa!!!! pozdrawim!!!!

: pt mar 25, 2005 20:02
autor: raftom
Niestety wyciołem bezpiecznik termiczny i połączyłem miedzianym drutem i pupa.Dmuchawa działa tylko na czwartym poziomie.Co jeszcze mogę zrobić, żeby działały wszystkie stopnie dmuchawy?

a ja nie mam wyłącznika termicznego!

: ndz cze 05, 2005 12:49
autor: vittorio
wyjąłem dmuchawę zgodnie z podpowiedziami kolegów i wygląda, że nie ma tam żadnego wyłącnika termicznego! Kabel czerwony idzie do kostki przy tunelu powietrznym, kabel brązowy idzie do takiego śmiesznego okrąglęgo gniazdka z masą, a przy silniku nie ma żadnego wyłącznika - oba kable są przylutowane do styków na obudowie silnika, między nimi (od śroka obudowy - trudny dostęp) jest chyba kondensator przeciwzakłóceniowy (zwiera oba kable) I JUŻ... nie ma nic podobnego do tego, co nabyłem w sklepie elektrycznym jako wytłącznik termiczny...
W przełączniku na desce rozdzielczej blaszki są ok.
I CO DALEJ MAM ROBIĆ??? (poza wizytą w serwisie :grrr: )
(golf III listopad 1993 1,8 GL Variant, bez klimy
oznaczenie na dmuchawie: VALEO H17 602123K 1H1819021 JF2)

: ndz cze 05, 2005 13:14
autor: ksorzel
u mnie bylo tak, ze dmuchawa tez nie dzialala na innym biegu niz na 4 i to bardzo slabo okazalo sie, ze sie popsul silniczek od niej i potrzebna byla wymiana.

: pn sie 14, 2006 14:23
autor: Finger86
Witam panowie pomóżcie mi zlokalizować ten bezpiecznik termiczny bo mam taki sam problem, dmuchawa działa tylko na 4, zdjąłem już filtr nawiewu ale dalej stoje..., gdzie jest ten bezpiecznik??!!

Z góry dzięki

: pn sie 14, 2006 18:39
autor: wojtas_GT
Mistrzowie !!! :bajer:

1. Jeśli komuś nie działa 1 z biegów to raczej winne są blaszki przy pokrętle. Potwierdzam, 15 minut starczy przy średniej sprawności psychorychowej.
2. Jeśli siadło wszystko poza maxem - to winien raczej będzie zestaw oporów w tunelu - wsiądź głową od pasażera pod deskę, odchyl dywanik i tam jest na wierzchu taka kostka - wyjmij i najlepiej jak masz kumpla z takim samym autem - to przymierz jego.
3. Nie grzeb przy filtrze ppyłkowym, tam nic nie ma.
4. Od zera do jedynki kręcisz długo, bo cięgło wtedy otwiera lub przymyka wlot, czyli jak jedziesz za starym oplem dieselem, który dymi i śmierdzi - zamykasz klapę i wiesz że żyjesz i masz porządne auto.

: wt sie 15, 2006 00:21
autor: R.o.G.e.R
newswen pisze:mieliscie racje coponiektórzy to faktycznie bezpiecznik termiczny:):):): wymienilem go i teraz dmuchawa dziala jak nowa!!!! pozdrawim!!!!
czyli gdzie jes ten bezpiecznik termiczny?? bo miteż działa tylko na 4

: czw sie 17, 2006 14:26
autor: KORBA21
przepalił ci sie opornik na 100%. mam golfa 3 1.8 i miałem to samo. wymontowałem opornik i zrobiłem mostek z drutu i wszystko śmiga jak wcześniej. pozdrawiam :okej:

: wt sie 22, 2006 19:00
autor: R.o.G.e.R
KORBA21, a moglbys mi powiedziec gdzie jest ten opornik?? z gory dzieki. Pozdrawiam

: wt sie 22, 2006 19:31
autor: GUCCIO
ditomek pisze:A ja korzystając z topicu zapytam dlaczego między zerem a jedynka na regulacji jest tyle miejsca.
ponieważ odstep miedzy zerem a jedynka powoduje otwieranie sie kanałow od wetylatora. Mozna to zauwazyć jak sie jedzie jedz z równa predkoscia i odczujesz ze wraz z zmiana polozenia od 0 do jeden zwieksza sie ilosc dostarczanego powietrza.

: śr lis 08, 2006 14:59
autor: Ars
ten opornik jest w tej wtyczce co idzie plus od silniczka do niej. trzeba ja wyjac z tunelu nawiwu po bokach sa zaprztyczki i elegancko wychdozi

: pn maja 19, 2008 22:48
autor: lukas_a1
U mnie też nawiew działa tylko na 4. Gdzie znależć ten oporniki ja mam MK III 1.9 tdi z klimą.

: pn maja 19, 2008 23:09
autor: Niemiec
lukas_a1 pisze:U mnie też nawiew działa tylko na 4. Gdzie znależć ten oporniki ja mam MK III 1.9 tdi z klimą.
nie wiem jak w TDI, ale u mnie w starym 1.8 ta opornica znajdowała się nad nogami pasażera(wsunięta w nagrzewnice jak dobrze pamiętam). Nie mam fotki, ale jest to w takiej porcelanowej oprawce (nie rozbieralne). Wymiana trwała 1 minute, a koszt drógiej na szrocie to 30zł