Strona 2 z 3

: ndz cze 25, 2006 14:46
autor: kocurxxl
ja bym jeszcze oblukał czujniki temp
ja mialem walniety i na ssaniu gasł zaczynal chodzic dopiero za 3-4 razem
wymienilem czujnik i komputerek dobiera sobie miesznke jak tralala i pali na dyg

: ndz cze 25, 2006 14:54
autor: mobil01
ordy pisze:mobil01, w twoim przypadku może cos być z układem zapłonowym, sprawdz cewkę i czujnik Halla.
czyli caly moduł ??? jezeli by cos z nim bylo nie tak to niezły wydatek

czy myślicie ze może to mieć coś wspólnego z komputerem ??

: ndz cze 25, 2006 15:13
autor: ordy
mobil01, podpinałeś po VAGa ? Ja będę swojego podpiąc i sprawdzic bo usiebie mam wysokie obroty na biegu jałowym - ale silnik chodzi równomiernie i nie szarpie.

: wt cze 27, 2006 13:48
autor: mobil01
ordy pisze:podpinałeś po VAGa ? Ja będę swojego podpiąc i sprawdzic bo usiebie mam wysokie obroty na biegu jałowym - ale silnik chodzi równomiernie i nie szarpie.
w najbliższym czasie pojade i podłącze znam miejsca gdzie pod komputer podpinają za darmo wiec zobacze bo wydaje mi sie ze to chyba cos z komputerem

: czw cze 29, 2006 12:04
autor: Rafal10
TO samo mam przy 2000 obr. spadaja do 1400 i znowu na 2000 obr. Szarpie tylko na 2 biegu. Z czym to jest zwiazane co robic?

: czw cze 29, 2006 12:16
autor: DR_9735
Rafal10 pisze:TO samo mam przy 2000 obr. spadaja do 1400 i znowu na 2000 obr. Szarpie tylko na 2 biegu. Z czym to jest zwiazane co robic?
To jakas glebsza afera, bo ja mam to samo w ABU: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=53600
mobil01 pisze:w najbliższym czasie pojade i podłącze znam miejsca gdzie pod komputer podpinają za darmo wiec zobacze bo wydaje mi sie ze to chyba cos z komputerem
A gdzie podpinaja komputer za darmo? to moze tez bym sie podlaczyl.

: czw cze 29, 2006 14:22
autor: mobil01
DR_9735 pisze:A gdzie podpinaja komputer za darmo? to moze tez bym sie podlaczyl.
ja jestem z bochni koło krakowa a w bochni jeste taki mechanik elektronik robi wszystko co związane z elekroniką za grosze. A podłączanie pod komputer i kasowanie błędów to robi od ręki za free jak go się ładnie poprosi - wada zeby umówić się z tym gościem trzeba czekać nawet tydzień bo taki ma ruch w garażu - pracuje sam!


co do mojego auta to już nie szarpie podczas jazdy ale przy odpalaniu przygasa - juz wiem na 99 % ze jest za to odpowiedzialny jakiś czujnik od ssania prawdopodobnie stycznik biegu jałowego albo zawór stabilizacji biegu jalowego - coś co odpowiada za ssanie.


jezeli macie podobne problemy to sprawdzcie czy to nie to ---- co prawda moje autko jeszcze nie naprawione ale jest to zwiazane tylko z brakiem żywej gotówki w tym miesiącu:D

: czw cze 29, 2006 21:16
autor: T.O.B.I.
Witam, ja mialem podobny problem do kolegow, silnik ABU 1.6 jak byl zimny to przygasal bez gazowania a po rozgrzaniu pracowal normalnie. Ale pewnego dnia kiedu juz zdecydowalem sie pojechac na komputer postanowil mnie bardziej wqzyc i zaczol wachlowac obrotami tak jak opisywaliscie od 600 do 2500 obrotow, nawet zgaszenie go nic nie pomagalo, az do momentu kiedy sam odpuscil, a i problem wystepowal tylko na biegu jalowym, pod obciazeniem lekko szarpal ale na niskich biegach. Diagnoza jest nastepujaca: silniczek krokowy biegu jalowego oraz podstawa pod wtrysk bo lapal lewe powietrze :)

: czw cze 29, 2006 23:16
autor: ddChavez
To moze nie bede zakladal nowego tematu tylko sie podepne. U mnie jest tak ze nie zawsze na zimnym silniku chce odpalic na benzynie (na gazie bez problemu). Jak juz odpali to trzeba go trzymac na obrotach bo przygasa jakby paliwa nie dostawal. Na cieplym silniku nie ma takich problemow. Jak juz pochodzi to elegancko trzyma na jalowym 900obr/min. Moze pompa paliwa pada? Kolega ma to samo w mazdzie 626 i u niego podobno padl przeplywomierz (drobne 700zl za uzywany). U mnie tez to moze byc?

: czw cze 29, 2006 23:30
autor: marek137
w-ojciec-h pisze:mianowicie, wszystko bylo w porzadku, obroty na luzie 1000 - 950 zalezy
ale nic nie falowalo i nagle na luzie zaczal szalec
obroty od 800 do 1800 okolo co 1 sekunde, jakbym ciagle gazowal
po jakichs 10 km wszystko wrocilo do normy i za jakies 10 km. znowu to samo
niezaleznie czy jade czy stoje, szaleje na dwojce np, bez gazu sam sobie dodaje i odejmuje co sekunde i tak co 10 km. sie zmienia!! :/
norma , szal, norma, szal

tez mam abu :) mi pomogła wymiana czujnika halla, problem był bardzo podobny, głownie na ciepłym silniku obroty skakały,
coś ten abu jakoś sie nie spisuje.... zeby to chociaz jakąś moc miało....:(

: sob lip 01, 2006 13:25
autor: mobil01
Bo jak Gdziś przeczytałem ABU dużo pali.... za to nie ma przyśpieszenia :D

: ndz lip 02, 2006 23:32
autor: ddChavez
Hmm... a na moje pytanie nikt nie zna odpowiedzi? :) (3 posty w gore)

: pn lip 03, 2006 12:02
autor: mobil01
napewno nie pompa paliwa.... spr ten silniczek krokowy

: pn lip 03, 2006 13:39
autor: Adamtd
ddChavez pisze: U mnie tez to moze byc?
Pompa paliwa raczej odpada i przepływomierz też (bo go nie masz :grin: ). Bardziej do sprawdzenia czujnik temp silnika i czujnik temp powietrza. Najlepiej jednak na początek podpiąć do komputera czy już jakiś błęów nie pokazuje. No i jak to przy gazie może być coś z sondą lambda....