: pt cze 15, 2007 21:38
Dla mnie teżPaweł Marek pisze:Dla mnie to już są cuda
Dla tego właśnie szczególnie zależy mi na wyjaśnieniu tego zjawiska.
Wszędzie jest sucho oprócz właśnie tego jednego gniazda gdzie siedzi świeca
Dla mnie teżPaweł Marek pisze:Dla mnie to już są cuda
u mnie w AGG wszystkie 4 swiece maja mokry od oleju gwint a silnik oleju nie bierze, mam przejechane 180 tys a od jakis 50 tys mam mokre swiece, nie przejmuje sie tym jezdze nic sie nie dzieje nie zauwazylem spadku osiagowkiss pisze:Dla mnie teżPaweł Marek pisze:Dla mnie to już są cuda
Dla tego właśnie szczególnie zależy mi na wyjaśnieniu tego zjawiska.
Wszędzie jest sucho oprócz właśnie tego jednego gniazda gdzie siedzi świeca
ale u mnie jest mokra świeca powyżej gwintu.Itor pisze: mnie w AGG wszystkie 4 swiece maja mokry od oleju gwint
ups niedoczytalem u mnie mokre tylko na gwincie:)kiss pisze:ale u mnie jest mokra świeca powyżej gwintu.Itor pisze: mnie w AGG wszystkie 4 swiece maja mokry od oleju gwint
chyba to jakieś nienormalne?
[ Dodano: 15 Cze 2007 23:50 ]
i to tylko jedna świeca
reszta suchutkie
Oznacza wg mnie że przecieka na styku pomiędzy pokrywą zaworów a głowicą. Ta pokrywa jest uszczelniona pastą sylikonową.kiss pisze:ale u mnie jest mokra świeca powyżej gwintu
a nie ma tam napewno zadnej wymiennej uszczelki?majki75 pisze:Ta pokrywa jest uszczelniona pastą sylikonową.
nie ma takiej opcjimajki75 pisze:btw. czy przypadkiem nie nalałeś oleju ponad poziom max?
potrafi ktoś tą uszczelkę odnaleźć w ETKA do mojego auta? Rok modelowy 2001stempel72 pisze:wymień uszczelkę pokrywy zaworów i po kłopocie.
cos tam nie widze tej uszczelki specjalnie. W ETKA tez jej nie ma.stempel72 pisze:Wejdz na strone InterCars, sam ją znajdziesz.
wygląda że kolega majki75, mialby racjęmajki75 pisze:Ta pokrywa jest uszczelniona pastą sylikonową.
Nie wiem jak to jest w Twoim silniku (AXP) u mnie jest silikon. Jakiś ponoć specjalny, odporny na wysokie temperatury. W lokalnych sklepach z zamiennikami nie słyszeli o takowym, a w ASO był troszkę za drogi. Doliczając koszt robocizny też bardzo wysoki, dałem sobie spokój. Zresztą ten olej nie wylewa się powyżej poziomu łączenia pokrywy zaworów z resztą silnika - w moim przypadku nie zalewał styku świecy ze złączem w kablu WN. Nie robiłem z tym nic. Problem zauważyłem jakieś 2 lata temu, w zeszłym miesiącu wymieniałem kable zapłonowe i ku mojemu zdziwieniu zastałem suche gniazdo świecy - cuda sie zdarzają.kiss pisze:cos tam nie widze tej uszczelki specjalnie. W ETKA tez jej nie ma
Takie tam zwyklaki NGK RC-VW910. Dałem za nie około 210 zł z przesyłką. Wymieniłem bo mnie mechanik postraszył, a nie że była taka konieczność. Ponoć przebicia na kablach są szkodliwe dla elektroniki silnika? Osobiście czuję się nieco zrobiony w bambuko ale co tam. Stare kable były z 1998 roku i miały przejechane 150kkm. Organoleptycznie wyglądały bardzo OK. Z drugiej strony ktoś na grupie powiedział że żywotność takich kabli określa się na 5 lat ??kiss pisze:co za „cudowne” kable kupiłeś i ile za nie płaciłeś