Strona 2 z 3

: sob cze 17, 2006 23:29
autor: Gwiazdor
A trzeba było się zapytać przed cięciem o pewne sprawy :chytry: Powiem Ci tyle że to przetłoczenie w podłodze ma zaślepkę. Bardzo twardy plastik. Trzeba to rozłupać i nic nie trzeba ciąć jak Ty to zrobiłeś. A tak to niepotrzebnie ciąłeś podłogę :panna: VW nie jest głupi i mimo że dał tuleję alu którą przy niewłaściwym zakręcaniu wahacza łatwo obrobić zastosował otwór hmm "rewizyjny" :bajer: Też mi się tak ta tuleja obrobiła i wyrwałem zaślepkę i dałę normalną nakrętkę z dużą podkładką.

Najważniejsze że jak się przykręca wahacz to trzeba go podnieść na maxa żeby nie lewarować go śrubą i wtedy nie będzie takich kłopotów. No i zamiast kręcić na chama wystarczy zakupić pastę do śrub (tak jak to jest w oryginale zrobione)

: sob cze 17, 2006 23:38
autor: Duber
wachacz podnioslem lewarkiem inaczej bys tej metalowej rurki nie wsadzil w podloge bo ona wchodzi ok 2-3mm w podloge przechodzac przez tuleje metalowo gumowa,ja poprostu zamocno dokrecilem a zaslepki niema jak widac :( a powiem ci ze jak patrzalem na ta odciety kawalek to on jest caly z metalu i zostal zaspawany na calosci a ciecie przebiega rownierz poi tym wytloczeniu.umnie tam jest metal(blacha)

: sob cze 17, 2006 23:44
autor: Gwiazdor
Jakiś inny model tego MK2. W tym przetłoczeniu jest na pewno zaślepka mniejsza. Wiem z doświadczenia że jest. Jeszcze nie spotkałem MK2 bez zaślepki. No może że jakiś starszy rocznik ale np w 87 też była.

Takie rzeczy to tylko w ERZE albo klucz dynamometryczny i nie będzie więcej takich kłopotów.

: sob cze 17, 2006 23:49
autor: Duber
mam 88r. i przyjzyj sie na fotce ciecie idzie przez srodek wytloczenia nawet te mniejsze jest przeciete i zaspawane mam na calosci wiec byly jakies odstepstwa widocznie a napisales tuleje alu ja swoja przyspawalem do podlogi(tak to nazwe) spowrotem aby sie nie obracala i nie byla aluminiowa tylko stalowa.wiec niesmiej sie z tego co zrobilem bo jak widac roznice sa w vw

: sob cze 17, 2006 23:57
autor: Gwiazdor
Widocznie tam gdzie nie było zaślepek to były tuleje metalowe (a i tak można to urwać). Tyle tych golfów jeździ że już się można wszystkiego spodziewać.

: sob cze 17, 2006 23:59
autor: Duber
czyli jestesmy juz o jedna zecz madrzejsi :)

: ndz cze 18, 2006 00:03
autor: Gwiazdor
piotr2 pisze:czyli jestesmy juz o jedna zecz madrzejsi :)
Tak to bywa ale czasami warto dokładnie poprzeglądać bo VW ukrywa takie dziadostwa. Będzie przestroga dla innych.

: ndz cze 18, 2006 12:08
autor: MaSa_Golf
kocurxxl w mkII przeciez nie ma ocynku...


Chyba :P

: ndz cze 18, 2006 12:18
autor: kupszczelisty
w mk3 też tak jest?? bo kurde wykręciłem troche śróbe i dalej wyjść nie chce i nie wiem co jest grane kręcić można i nic :(

: ndz cze 18, 2006 12:21
autor: Duber
kupszczelisty, pewnie tak bo tuleje metalowo gumowe sa takie same czyli... :)

: ndz cze 18, 2006 15:58
autor: kupszczelisty
czyli nie wiem czy ją odkręciłem z gwintu i się zaklinowała w lulei, czy zrobiło się to co u Ciebie

: ndz cze 18, 2006 16:07
autor: Duber
dokladnie umnie sie obracala lekko w kolko i %$#@$%^ sie sypaly zobacz moze masz tam plastykowe zaslepki jak TheGwiazdor, pisal umnie tego nie bylo.sruba byla luzna ale za cholere sie nie wykrecila.

: wt cze 20, 2006 16:51
autor: mosquitosound
witam
panowie miałem to samo tylko że od strony pasazera i przy wykręcaniu tej śruby(urwała się) z tego co pamiętam to był tam jakiś otwór rewizyjny ale ja wyciąłem podobną dziurę w podłodze co kolega wypiprzy..m starą tulejkę z gwintem dorobiłem nową u ślusarza i wspawałem ją tam.
co się wtedy nawk...wiałem ale zrobiłem i jest git teraz czeka mnie wymiana tulejek metalowo-gumowych i nie wiem co bedzie od strony kierowcyno ale zobaczy się co z tego wyjdzie.
Czasem tak bywa :rotfl:
pozdrawiam

: śr cze 21, 2006 22:39
autor: tortuga
piotr2 pisze:dokladnie umnie sie obracala lekko w kolko i %$#@$%^ sie sypaly zobacz moze masz tam plastykowe zaslepki jak TheGwiazdor, pisal umnie tego nie bylo.sruba byla luzna ale za cholere sie nie wykrecila.
miałem to samo. też śruba była ukręcona, też nie było 'otworu rewizyjnego', ciąłem podłogę i spawałem. to znaczy mechanik spawał.