SCIAGA NA PRAWO

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

cosar33racer

Post autor: cosar33racer » sob cze 17, 2006 16:05

mi sie wczoraj rozpieprzył amor na przodzie z prawj strony... sciaga w lewo jak sie z gazu spuszcza, bo jak ciagnie silnik to idzie prosto... aha i rzuca w granicach 100 - 160km/h



Awatar użytkownika
Adamtd
VW Baron
VW Baron
Posty: 3346
Rejestracja: pt maja 06, 2005 13:37
Lokalizacja: okolice Krakowa

Post autor: Adamtd » sob cze 17, 2006 20:36

Zehlen pisze:U mnie też sciąga mimo zrobionej zbierzności.
Ale drodzy koledzy - sama zbieżność nic nie daje - trzeba cała beometrię zawieszenia sprawdzić i ustawić


jest już nas troje i dlatego nie mam czasu odwiedzać formu.....

Awatar użytkownika
Duber
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10830
Rejestracja: pt sie 26, 2005 20:30
Lokalizacja: FSW

Post autor: Duber » sob cze 17, 2006 20:41

Adamtd, teoretycznie masz racje ale jak ja zmienilem amorki to 3 miesiace bez ustawionej geometri jezdzilem i jechalo autko jak po szynach,jak juz przyszla kasa pojechalem na geometrie to facet za glowe sie zlapal ze mozna tak jezdzic i nie zginac na zakretach i koleinach,a mi fura prosto szla.wiec ... niewiem



lagerg
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: sob maja 27, 2006 11:20
Lokalizacja: opolskie

Post autor: lagerg » sob cze 17, 2006 22:24

Dołączę się, bo pojawił się u mnie ten sam problem (ściąganie w prawo). Po wizycie u diagnosty dostałem listę rzeczy do zrobienia/wymiany (amortyzatory tył,łączniki stabilizatorów przód,tulejki met.-gumowe tył,zrobienie zbieżności). Czy powyższe (z wyjątkiem oczywiście zbieżności) mogą być odpowiedzialne za ściąganie w prawo?Czy też mam je na liście bo diagnosta zauważył ich zużycie? Co sądzicie?
Pozdrawiam.



Awatar użytkownika
Adamtd
VW Baron
VW Baron
Posty: 3346
Rejestracja: pt maja 06, 2005 13:37
Lokalizacja: okolice Krakowa

Post autor: Adamtd » sob cze 17, 2006 22:40

Gregal pisze: Czy powyższe (z wyjątkiem oczywiście zbieżności) mogą być odpowiedzialne za ściąganie w prawo?
w zasadzie za wyjątkiem amortyzatorów z tyłu to wszystko może powodować ściąganie


jest już nas troje i dlatego nie mam czasu odwiedzać formu.....

Awatar użytkownika
Duber
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10830
Rejestracja: pt sie 26, 2005 20:30
Lokalizacja: FSW

Post autor: Duber » sob cze 17, 2006 22:55

Adamtd pisze:w zasadzie za wyjątkiem amortyzatorów z tyłu to wszystko może powodować ściąganie
czyli twoim zdaniem lacznik stabilizatora jak wybity moze powodowac sciaganie?tuleje metalowo gumowy musialy by byc prawie do zera zuzyte aby powodowaly sciaganie auta,ja sie troche nie zgodze z tym.moim zdaniem zbierznosc,po czesci geometria,opony(np.cisnienie),lub krzywy wachacz.lub jego zamocowanie.kiedys kolega wpadl w dziure i lekko niewidocznie prawie wdusil przykrecanie wachacza na profilu tam gdzie przykrecasz wachacz i juz go znosilo musial wyciagac,prostowac a moze pol centymetra wdusil.no i jeszcze dzwon.



cosar33racer

Post autor: cosar33racer » ndz cze 18, 2006 07:04

...a u mnie nadal ten popsity amor... troche sie niebzpiecznie jezdzi bo lata od lewej do prawej... a przyzmianie pasa na autostradzie przy 150km/h to przod lata jak bura su/ka... ale niesciaga - tylko rzuca samochodem...



Awatar użytkownika
Adamtd
VW Baron
VW Baron
Posty: 3346
Rejestracja: pt maja 06, 2005 13:37
Lokalizacja: okolice Krakowa

Post autor: Adamtd » ndz cze 18, 2006 08:33

piotr2 pisze:czyli twoim zdaniem lacznik stabilizatora jak wybity moze powodowac sciaganie?tuleje metalowo gumowy musialy by byc prawie do zera zuzyte aby powodowaly sciaganie auta
Wystarczy troszkę luzu i przy zmianie siły działającej na koło wahacz sie przestawi i będzie ściągało. Np przy jeździe na luzie może być ok ale po dodaniu gazu już nie. Generalnie każdy luz w zawieszeniu duży czy mały może powodować problemy ze statecznościa i kierowalnością


jest już nas troje i dlatego nie mam czasu odwiedzać formu.....

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 445 gości