lakierowanie golfika - proszę o pomoc fachowców

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
mcyplik
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 76
Rejestracja: śr wrz 22, 2004 19:42
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: mcyplik » pt wrz 30, 2005 11:09

dokładnie dobra robota kosztuje sporo juz w poniedziełek zaczynam malować swoje t4 z tym to bedzie roboty. ale lakier mozna wybrac z firmy tanszej lub drozszej wazne zeby lakier bezbarwny byl dobrej firmy wteny bamy pewnosc ze nie zzolknie nam po czasie i bedzie ladnie sie swiecil samochod.



Awatar użytkownika
lolo_golf
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2756
Rejestracja: śr mar 16, 2005 23:40
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: lolo_golf » pt wrz 30, 2005 11:32

Nie wiem czy iwecie ale jak sie maluje samochod i jest do pomalowania np. maska która w jedym rogu byla szpachlowana i robiona a reszta maski jest nie uszkodzona, to lakiernik jak maluje maske to nie maluje całej powiezchni kolorem , tylko to gdzie bylo szpachlowane i podkladem jedzie kolorem zeby przykryc a reszte jedzie bezbarwnym :hmm: Dlatego nie ma takiej bardzo duzej roznicy w kolorze bo kolor zostaje praktycznie ten sam :hmm:

No chyba ze ktos musi malowac całość np. na inny kolor to nawet jak dobierze komputerowo to trzeba polerke szczelic bo oko fachowaca pozna ze 300m :jezor:



Awatar użytkownika
mcyplik
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 76
Rejestracja: śr wrz 22, 2004 19:42
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: mcyplik » pt wrz 30, 2005 12:47

no ale jak jest czesc elementu to musi byc podklad kolorystyczny pod baze zeby była lepsza wydaność bazy potem klar no ale czesc maski to tzreba zcieniowac zeby nie bylo widac gdzie sie malowalo dobrze dobrany kolor jak ktos umie cieniowac to nie widac roznicy no a potem oczywiscie polerka calego elementu. dobre oko lakiernika z 300 m chyba nie zobaczy oni za duzo maluja w tych ciezkich warunkach i chyba wzrok im siada szybciej ale z bliska bez problemu pozna.



Awatar użytkownika
lolo_golf
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2756
Rejestracja: śr mar 16, 2005 23:40
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: lolo_golf » pt wrz 30, 2005 15:06

mcyplik pisze:no ale jak jest czesc elementu to musi byc podklad kolorystyczny pod baze zeby była lepsza wydaność bazy potem klar no ale czesc maski to tzreba zcieniowac zeby nie bylo widac gdzie sie malowalo dobrze dobrany kolor jak ktos umie cieniowac to nie widac roznicy no a potem oczywiscie polerka calego elementu. dobre oko lakiernika z 300 m chyba nie zobaczy oni za duzo maluja w tych ciezkich warunkach i chyba wzrok im siada szybciej ale z bliska bez problemu pozna.
Heh masz racje chociaz nie wiem czy im wzrok pada od trudnych warunków bo zazwyczaj maluje się w maske i okularach odpowiednich, ale masz racje czy tak czy tak trzeba zrobi polerke calego elementu :grin:



Awatar użytkownika
mcyplik
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 76
Rejestracja: śr wrz 22, 2004 19:42
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: mcyplik » pt wrz 30, 2005 15:57

maluja w maskach ale czy w okularach to watpie dobre lakiernie maja komory a ci w garazach jakby malowali w okularach to by na okulary nie zarobili bo ten odkurz od lakieru siada wszedzie



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 185 gości