Mk2-Jaki tłumik poradzicie....

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
homsky
VW Baron
VW Baron
Posty: 3307
Rejestracja: pt lis 11, 2005 20:03
Lokalizacja: Nowa Ruda

Post autor: homsky » ndz cze 25, 2006 11:09

Polecam Asmet : tłumik środkowy około 100zł, tłumik końcowy około 180zł , Bosal jest bardzo dobry ale ceny odpowiednio wyższe o około 60zł


[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/20938][img]http://www.motostat.pl/user_images/20938/icon5.png[/img][/url]

Awatar użytkownika
ppoll27
Forum Master
Forum Master
Posty: 1269
Rejestracja: ndz sty 08, 2006 21:17
Lokalizacja: Kraków

Post autor: ppoll27 » ndz cze 25, 2006 21:36

ASMET only :bigok:


TDPower

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » ndz cze 25, 2006 21:46

Nie wiem jaki teraz jest asmet, ale jakieś 5-6 lat temu montowałem sobie wydech Asmeta do jetki. Bez kata czyli powinien dłużej wytrzymać. Rozpadł sie od korozji po 19 miesiącach, a gwarancja była 18 mcy.
Od tego czasu zawsze montuję tłumiki firmy Płóciennik. zresztą większość lepszych sklepów w pobliżu mnie takie sprzedaje, bo stosunek ceny do jakości jest bardzo dobry. W Vento końcowy mam już 4 lata, i widzę tylko niewielkie powierzchowne ogniska korozji


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
czyś
Forum Master
Forum Master
Posty: 1046
Rejestracja: śr wrz 22, 2004 16:23
Lokalizacja: Łódź

Post autor: czyś » pn cze 26, 2006 18:27

Jak masz mało kaski, kup sobie może POLMO OSTRÓW - tanie, ale aż byłem zszokowany, ładnie wykonane, pasowne, elegancko ukształtowane rury, blacha aluminiowana dwustronnie (obok na giełdzie facet chciał tyle samo za tłumiki z "nie wiem z czego" - czarna blacha maźnięta piecówką).
Zakładało się wydech ślicznie - godzinka i cały powieszony, spasowany, poskręcany na paście bosal-a, bez doginania, grzania, cudowania. Po prostu pasował idealnie - rura w rurę.
Pewnie i tak fajans, ale jest i działa, 170-180 zł za kpl do 1.3: środkowy, końcowy i rurę od kata do środkowego plus obejmy do montażu.

A jak do diesla, to i tak wytrzyma 2xdłużej niż do benzyniaka. Myślę, że 2-3 latka w dieslu przelata spokojnie, a nawet może dłużej.



Awatar użytkownika
gitfunfel
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 152
Rejestracja: ndz lut 05, 2006 17:13
Lokalizacja: Rybnik
Kontakt:

Post autor: gitfunfel » pn cze 26, 2006 19:47

A ja chciałbym wszystkich przestrzec przed tłumikami "ferroz". Pasują jak 17-calowe felgi do malucha (czyli wcale). Chyba że macie palnik w domu żeby modelować tłumik tej firmy.


Jeśli nad wszystkim panujesz to znaczy, że nie jedziesz wystarczająco szybko.

qln
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 79
Rejestracja: śr lut 09, 2005 15:17
Lokalizacja: wawa

Post autor: qln » wt cze 27, 2006 08:14

Paweł Marek pisze:Nie wiem jaki teraz jest asmet, ale jakieś 5-6 lat temu montowałem sobie wydech Asmeta do jetki. Bez kata czyli powinien dłużej wytrzymać. Rozpadł sie od korozji po 19 miesiącach, a gwarancja była 18 mcy.
Od tego czasu zawsze montuję tłumiki firmy Płóciennik. zresztą większość lepszych sklepów w pobliżu mnie takie sprzedaje, bo stosunek ceny do jakości jest bardzo dobry. W Vento końcowy mam już 4 lata, i widzę tylko niewielkie powierzchowne ogniska korozji
też polecam Płóciennik - tani i dobry, końcowy mam 20 miesięcy (z czego 8 na gazie) i zero śladu korozji.



Awatar użytkownika
ck
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 855
Rejestracja: pt gru 17, 2004 13:10
Lokalizacja: małopolska
Kontakt:

Post autor: ck » czw cze 29, 2006 11:40

czyś pisze:Jak masz mało kaski, kup sobie może POLMO OSTRÓW - tanie, ale aż byłem zszokowany, ładnie wykonane, pasowne, elegancko ukształtowane rury, blacha aluminiowana dwustronnie (obok na giełdzie facet chciał tyle samo za tłumiki z "nie wiem z czego" - czarna blacha maźnięta piecówką).
Zakładało się wydech ślicznie - godzinka i cały powieszony, spasowany, poskręcany na paście bosal-a, bez doginania, grzania, cudowania. Po prostu pasował idealnie - rura w rurę.
Pewnie i tak fajans, ale jest i działa, 170-180 zł za kpl do 1.3: środkowy, końcowy i rurę od kata do środkowego plus obejmy do montażu.

A jak do diesla, to i tak wytrzyma 2xdłużej niż do benzyniaka. Myślę, że 2-3 latka w dieslu przelata spokojnie, a nawet może dłużej.
A cichy jest chociaz,bo w dieslu to jest wazne?

[ Dodano: Sob Lip 29, 2006 01:15 ]
Zrobili mi wstawkę rury,bo stwierdzili,że tłumik środkowy jest w bdb stanie i jak wszedłem pod auto to jakiez było moje zdziwienie jak przeczytałem z którego roku jest ten tłumik-1986r.oryginalny VW AUDI.Czy to możliwe?



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 328 gości