Strona 2 z 2

: śr cze 14, 2006 14:09
autor: Bart
U mnie klekotał z minutę po uruchomieniu. Wymieniłem olej i klekotał jak wściekły dopóki się dobrze nie rozgrzał. Po przejechaniu 500km klekocze znowu chwilę po uruchomieniu.

Stawiam na popychacze !!!

: śr cze 14, 2006 14:26
autor: Pim
No właśnie... A pewnie neidługo chciałbym się za to wziąć.

Czyli na chłopski rozum - zachować identyczne ustawienie wszelkich części ruchomych?

BTW. Silnik ma oznaczenie MH jeżeli to coś zmienia.

: śr cze 14, 2006 15:08
autor: kocurxxl
no tak jesli klekot to racej popychacze polecam FEBI sa dobre ja placilem 21zl/szt ale do tegu kup jeszcze uszczelke korkowa powinna byc w komplecie z uszczelka polokragla i polksiezycem to tego trzeba jeszcze symering bo jak ruszysz walek to go raczej bedziesz musial wymienic bo moze ciec

jak bedziesz robil to nie przestaw sobie rozrządu i uwazaj jak bedziesz walek dokrecal spowrotem trzeba stopniowo dokręcac a popychacze wymienaj napewno w komplecie i nie zdziw sie jak po wymianie bedziesz musial troche pokrecic zanim zaskoczy casem tak bywa zwaszca jak popychacze będa suche

Powodzenia!!!

: śr cze 14, 2006 15:19
autor: daaroo
kocurxxl pisze:jak bedziesz robil to nie przestaw sobie rozrządu i uwazaj jak bedziesz walek dokrecal spowrotem trzeba stopniowo dokręcac a popychacze wymienaj napewno w komplecie i nie zdziw sie jak po wymianie bedziesz musial troche pokrecic zanim zaskoczy casem tak bywa zwaszca jak popychacze będa suche
ich sie nie wklada na sucho !!!

: śr cze 14, 2006 20:07
autor: Pim
Dzięki za pomoc. Niedługo pewnie będę robić to z ojcem. Damy radę razem coś zdziałać;]