Strona 2 z 2

: pn cze 12, 2006 00:31
autor: Smaczny

: pn cze 12, 2006 01:05
autor: andrew19_86
sekwencja to bedzie ok.połowy wartości Twojego gofra,masz go na jednopunkcie,sekwencja mija się tu z celem...załóż instalacje II generacji,jeśli założą Ci dobrze to ie bedziesz miał problemów...

: pn cze 12, 2006 08:40
autor: Cefaloid
jojo204 pisze:ja myslalm nad sekwencja ale musze jeszcze troszke dozbierac
Nie. Tak jak Andrew19_86 pisze:
- po pierwsze to będzie połowa wartości Twojego golfa
- po drugie ten silnik ma 1 punktowy wtrysk i w sumie to nie wiem czy się da do tego założyć sekwencję?
- po trzecie, na gazie II generacji spali ci tak z 1,5l więcej gazu jak benzyny, niech na sekwencji spali go tyle co benzyny (a to jest baaardzo optymistyczne założenie), to różnica min 1000 zł między sekwencją a II generacją gazu zwróci ci się dopiero po jakichś... 50 tys km. Warto? Sam sobie odpowiedz bo nie wiem ile planujesz nim jeździć.
- po czwarte na gazie II generacji jeździ się tym silnikiem bardzo dobrze, ma żelazny kolektor, nie ma przepływomierza i ew. strzał gazu nic mu nie zrobi

Załóż mu przyzwoitą instalację II generacji ale i tu uważam że z tych tańszych, ten silnik jest przecież prawie że gażnikowy! Tzn nawet jest to zmodyfikowany silnik gaźnikowy.

: pn cze 12, 2006 09:51
autor: Pinhead
Do jednopuktu nie da się założyć sekwencji. Do sekwencji potrzebna jest... sekwencja wtrysku :) Najlepsza instalka jaką można założyć do jednopunktu to wtrysk gazu czyli III generacja. Mało popularna i droga. Koszt taki sam jak przy IV gen.