Strona 2 z 2

: śr cze 13, 2007 23:33
autor: remii
Witam. Mam to samo w swoim golfie. Wymienilem już sonde lambda, swiece, czujnik ciśnienia, cewke. Bylem juz na 3 komputerach. Bylem nawet w serwisie VW i dalej nic. Doszlem do tego ze na 4 cylindrze gubi czasem zaplon ale w serwisie VW walczyli z tym 1 dzień i kazali mi zostawić auto na 2 dzionek ale chyba im nie poszlo bo powiedzieli ze niby na ich kompie chodzi jak marzenie a dzien wczesnie motali sie bo nie wiedzieli o co chodzi z tym zaplonem. Mysle ze albo w naszych serwisach pracuja gamonie bo ci madrzejsi wyjechali do angli albo VW wykonal syfiasty silnik i nikt nie wie o co chodzi. Narazie jezdze bo jezdze ale strasznie mnie to wk..ia. Nie dosc ze golfy kosztuja tyle kasy to jeszcze nikt nie potrafi ich naprawiac. Pozdro

POMOCY!!! MK4 1.4 16v silnik ciepły nie odpala,

: pn sty 28, 2008 22:45
autor: styron
dopiero gdy odłączę czujnik temperatury cieczy to odpala. Z kolei jak jest zimny to nie odpali bez czujnika... Czujnik wymieniałem kilka razy i cały czas to samo. Gdy odpalę silnik ciepły (z odłączoną kostką czujnika temp.) i podłączę kostkę w czasie pracy silnika, silnik zwiększa obroty do ok. 1100 i tak już zostaje mimo że temp. jest 90 st. CO TO MOZE BYC???

Z gory dzięki za odp.

: pn sty 28, 2008 23:48
autor: -pawlo111
styron pisze:dopiero gdy odłączę czujnik temperatury cieczy to odpala. Z kolei jak jest zimny to nie odpali bez czujnika... Czujnik wymieniałem kilka razy i cały czas to samo. Gdy odpalę silnik ciepły (z odłączoną kostką czujnika temp.) i podłączę kostkę w czasie pracy silnika, silnik zwiększa obroty do ok. 1100 i tak już zostaje mimo że temp. jest 90 st. CO TO MOZE BYC???

Z gory dzięki za odp.
SONDA

: wt maja 05, 2009 00:59
autor: slimakmaciek
Witam
Po 2 latach postanowilem zerknac na posta czy byl odzew na problem kolegi i moj
No wiec w moim przypadku okazalo sie ze przyczyna tkwi w "czyjniku predkosci obrotowej walu" koszt takowego w serwisie 270 zl wymiana 50 zl (ceny z przed 2 lat)
Od tamtej pory problem juz sie nie powtorzyl.

: wt maja 05, 2009 11:21
autor: Jacek75
Zimny chodzi ok, ciepły poszarpuje na jałowych, komputer potwierdza losowe wypadanie zapłonu na danym cylindrze - cewka tegoż cylindra do wymiany. Tak było w moim wypadku. Cewka na miernik sprawna, jednak po zaryzykowaniu wymiany problem znikł. Dotyczy wersji z oddzielnymi cewkami na każdy gar.
Ponieważ przerabiałem to juz 2 razy mogę dodać, że cewka BERU zakupiona w sklepie z częściami Skody miała lepsze parametry na miernik (w porównaniu do mojej dokumentacji serwisowej) niż zakupiony wcześniej Bosch. Obroty jałowe po czyszczeniu i adaptacji przepustnicy przy sprawnych pozostałych elementach komputer wylicza na 680obr/min.