Nierowna praca silnika - co to jest

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

remii
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: wt maja 15, 2007 23:26
Lokalizacja: Goleniów

Post autor: remii » śr cze 13, 2007 23:33

Witam. Mam to samo w swoim golfie. Wymienilem już sonde lambda, swiece, czujnik ciśnienia, cewke. Bylem juz na 3 komputerach. Bylem nawet w serwisie VW i dalej nic. Doszlem do tego ze na 4 cylindrze gubi czasem zaplon ale w serwisie VW walczyli z tym 1 dzień i kazali mi zostawić auto na 2 dzionek ale chyba im nie poszlo bo powiedzieli ze niby na ich kompie chodzi jak marzenie a dzien wczesnie motali sie bo nie wiedzieli o co chodzi z tym zaplonem. Mysle ze albo w naszych serwisach pracuja gamonie bo ci madrzejsi wyjechali do angli albo VW wykonal syfiasty silnik i nikt nie wie o co chodzi. Narazie jezdze bo jezdze ale strasznie mnie to wk..ia. Nie dosc ze golfy kosztuja tyle kasy to jeszcze nikt nie potrafi ich naprawiac. Pozdro



styron
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: pn sty 28, 2008 22:35
Lokalizacja: pomorze

POMOCY!!! MK4 1.4 16v silnik ciepły nie odpala,

Post autor: styron » pn sty 28, 2008 22:45

dopiero gdy odłączę czujnik temperatury cieczy to odpala. Z kolei jak jest zimny to nie odpali bez czujnika... Czujnik wymieniałem kilka razy i cały czas to samo. Gdy odpalę silnik ciepły (z odłączoną kostką czujnika temp.) i podłączę kostkę w czasie pracy silnika, silnik zwiększa obroty do ok. 1100 i tak już zostaje mimo że temp. jest 90 st. CO TO MOZE BYC???

Z gory dzięki za odp.


MK4 1.4 16v STYRON

Awatar użytkownika
-pawlo111
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 902
Rejestracja: wt lip 18, 2006 10:44
Lokalizacja: Kolbuszowa RKL- Podkarpacie
Kontakt:

Post autor: -pawlo111 » pn sty 28, 2008 23:48

styron pisze:dopiero gdy odłączę czujnik temperatury cieczy to odpala. Z kolei jak jest zimny to nie odpali bez czujnika... Czujnik wymieniałem kilka razy i cały czas to samo. Gdy odpalę silnik ciepły (z odłączoną kostką czujnika temp.) i podłączę kostkę w czasie pracy silnika, silnik zwiększa obroty do ok. 1100 i tak już zostaje mimo że temp. jest 90 st. CO TO MOZE BYC???

Z gory dzięki za odp.
SONDA


mkII GTI 112ps
mkII GTI 107ps
mkII GTD 82ps
b4 2.6 V6 150ps
Ibiza 6K Cupra 150ps
ibiza 6K2 TDI 150ps
corrado ABF 150ps
A3 TDI 110+
toledo 2 TDI 90+++
MKII GT

slimakmaciek

Post autor: slimakmaciek » wt maja 05, 2009 00:59

Witam
Po 2 latach postanowilem zerknac na posta czy byl odzew na problem kolegi i moj
No wiec w moim przypadku okazalo sie ze przyczyna tkwi w "czyjniku predkosci obrotowej walu" koszt takowego w serwisie 270 zl wymiana 50 zl (ceny z przed 2 lat)
Od tamtej pory problem juz sie nie powtorzyl.



Awatar użytkownika
Jacek75
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 960
Rejestracja: czw kwie 10, 2008 09:16
Lokalizacja: Kraków
Auto: Golf Variant MK5 1.4 TSI 122hp
Silnik: CAXA
Kontakt:

Post autor: Jacek75 » wt maja 05, 2009 11:21

Zimny chodzi ok, ciepły poszarpuje na jałowych, komputer potwierdza losowe wypadanie zapłonu na danym cylindrze - cewka tegoż cylindra do wymiany. Tak było w moim wypadku. Cewka na miernik sprawna, jednak po zaryzykowaniu wymiany problem znikł. Dotyczy wersji z oddzielnymi cewkami na każdy gar.
Ponieważ przerabiałem to juz 2 razy mogę dodać, że cewka BERU zakupiona w sklepie z częściami Skody miała lepsze parametry na miernik (w porównaniu do mojej dokumentacji serwisowej) niż zakupiony wcześniej Bosch. Obroty jałowe po czyszczeniu i adaptacji przepustnicy przy sprawnych pozostałych elementach komputer wylicza na 680obr/min.


TSI RULEZ. Retrofit: tempomat, lampki ostrzegawcze drzwi, TPMS, DRL, doświetlenie zakrętów; VCDS 11 kodowanie, kasowanie błędów.

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 304 gości