Nierowna praca silnika - co to jest
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Witam. Mam to samo w swoim golfie. Wymienilem już sonde lambda, swiece, czujnik ciśnienia, cewke. Bylem juz na 3 komputerach. Bylem nawet w serwisie VW i dalej nic. Doszlem do tego ze na 4 cylindrze gubi czasem zaplon ale w serwisie VW walczyli z tym 1 dzień i kazali mi zostawić auto na 2 dzionek ale chyba im nie poszlo bo powiedzieli ze niby na ich kompie chodzi jak marzenie a dzien wczesnie motali sie bo nie wiedzieli o co chodzi z tym zaplonem. Mysle ze albo w naszych serwisach pracuja gamonie bo ci madrzejsi wyjechali do angli albo VW wykonal syfiasty silnik i nikt nie wie o co chodzi. Narazie jezdze bo jezdze ale strasznie mnie to wk..ia. Nie dosc ze golfy kosztuja tyle kasy to jeszcze nikt nie potrafi ich naprawiac. Pozdro
POMOCY!!! MK4 1.4 16v silnik ciepły nie odpala,
dopiero gdy odłączę czujnik temperatury cieczy to odpala. Z kolei jak jest zimny to nie odpali bez czujnika... Czujnik wymieniałem kilka razy i cały czas to samo. Gdy odpalę silnik ciepły (z odłączoną kostką czujnika temp.) i podłączę kostkę w czasie pracy silnika, silnik zwiększa obroty do ok. 1100 i tak już zostaje mimo że temp. jest 90 st. CO TO MOZE BYC???
Z gory dzięki za odp.
Z gory dzięki za odp.
MK4 1.4 16v STYRON
- -pawlo111
- Gadatliwa bestia
- Posty: 902
- Rejestracja: wt lip 18, 2006 10:44
- Lokalizacja: Kolbuszowa RKL- Podkarpacie
- Kontakt:
SONDAstyron pisze:dopiero gdy odłączę czujnik temperatury cieczy to odpala. Z kolei jak jest zimny to nie odpali bez czujnika... Czujnik wymieniałem kilka razy i cały czas to samo. Gdy odpalę silnik ciepły (z odłączoną kostką czujnika temp.) i podłączę kostkę w czasie pracy silnika, silnik zwiększa obroty do ok. 1100 i tak już zostaje mimo że temp. jest 90 st. CO TO MOZE BYC???
Z gory dzięki za odp.
mkII GTI 112ps
mkII GTI 107ps
mkII GTD 82ps
b4 2.6 V6 150ps
Ibiza 6K Cupra 150ps
ibiza 6K2 TDI 150ps
corrado ABF 150ps
A3 TDI 110+
toledo 2 TDI 90+++
MKII GT
mkII GTI 107ps
mkII GTD 82ps
b4 2.6 V6 150ps
Ibiza 6K Cupra 150ps
ibiza 6K2 TDI 150ps
corrado ABF 150ps
A3 TDI 110+
toledo 2 TDI 90+++
MKII GT
- Jacek75
- Gadatliwa bestia
- Posty: 960
- Rejestracja: czw kwie 10, 2008 09:16
- Lokalizacja: Kraków
- Auto: Golf Variant MK5 1.4 TSI 122hp
- Silnik: CAXA
- Kontakt:
Zimny chodzi ok, ciepły poszarpuje na jałowych, komputer potwierdza losowe wypadanie zapłonu na danym cylindrze - cewka tegoż cylindra do wymiany. Tak było w moim wypadku. Cewka na miernik sprawna, jednak po zaryzykowaniu wymiany problem znikł. Dotyczy wersji z oddzielnymi cewkami na każdy gar.
Ponieważ przerabiałem to juz 2 razy mogę dodać, że cewka BERU zakupiona w sklepie z częściami Skody miała lepsze parametry na miernik (w porównaniu do mojej dokumentacji serwisowej) niż zakupiony wcześniej Bosch. Obroty jałowe po czyszczeniu i adaptacji przepustnicy przy sprawnych pozostałych elementach komputer wylicza na 680obr/min.
Ponieważ przerabiałem to juz 2 razy mogę dodać, że cewka BERU zakupiona w sklepie z częściami Skody miała lepsze parametry na miernik (w porównaniu do mojej dokumentacji serwisowej) niż zakupiony wcześniej Bosch. Obroty jałowe po czyszczeniu i adaptacji przepustnicy przy sprawnych pozostałych elementach komputer wylicza na 680obr/min.
TSI RULEZ. Retrofit: tempomat, lampki ostrzegawcze drzwi, TPMS, DRL, doświetlenie zakrętów; VCDS 11 kodowanie, kasowanie błędów.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 304 gości