Wymiana świec i kabli, czy to trudne?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
orzel12
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 279
Rejestracja: pn gru 20, 2004 02:08
Lokalizacja: szczecin
Kontakt:

Post autor: orzel12 » pt sty 14, 2005 01:28

za 32zl/sz mozna u nas wlasnie nabyc boscha a silniczek mam ABS i do nigo sa wlasnie takie drogie
a jakie kabelki proponujecie do benzyny tez te silikonowe czy jakies inne bo kompletnie zielony w tym temacie jestem podajcie taz jakies firmy co brac a przed czym sie wystrzegac



Deacon
Kalinowa Mad Driver
Kalinowa Mad Driver
Posty: 580
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 23:09
Lokalizacja: Radzionków
Kontakt:

Post autor: Deacon » pt sty 14, 2005 01:43

tez sie przymierzam do zakupu swiec i kabli. moj wyborl padl na kable Sentech (ok 100zl) i swiece NGK V-Line (ok.25zl/szt). lepsze sa kable NGK ale kosztuja ponad 200zl.


Klub Miłośników Fiata Pandy www.pandaclubpolska.pl

maniack

Post autor: maniack » pt sty 14, 2005 01:59

orzel12 pisze:tez czeka mnie zniana kabelkow tak z ciekawosci ile dales za swoje i jakiej firmy...?
ja dalem 63 za jakies silikonowe janmary, czy jakos tak. stwierdzilem, ze na jakies 60kkm powinny styknąć, więc 2 wymiany świec... niby mógłbym kupić NGK za trzy stówki, ale jakbym miał tyle kasy... echhh... ;) poszłem najtańszym kosztem, 9zł/świeca 63zł/kable :) widzialem te kable w innym sklepie za 70, więc chyba tanio... :) ale nie wiem.... pierwsze kupione kable, pierwsze filtry... ;P

PS. świece to briski jakieśtam, niby 60kkm można na nich zrobić... 3-elektrodowe, bodaj te z serii 'extra', czy jakos tak...



Awatar użytkownika
Jarni
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 42
Rejestracja: ndz lis 14, 2004 22:31
Lokalizacja: 3city
Kontakt:

Post autor: Jarni » pt sty 14, 2005 03:56

świeczki Bosch W8DTC 53 PLN za kpl. kable WN jeszcze są ok. więc nie tykałem


Na wszystko skutecznie pomaga woda.
Dwie, trzy krople na szklanke wódki

lambert86
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 365
Rejestracja: czw sie 02, 2007 22:13
Lokalizacja: pOOlandia :)

Post autor: lambert86 » czw wrz 11, 2008 10:05

hej, a powiedzcie jedną rzecz, otworzyłem maske to nie ma zadnych iskier ani ni nieporządaniego chyba :p czy mimo to kable mogą nadawać się do wymiany mam jakies kable firmy janmar czy cos takiego, a mimo tego auto jest troche mułowate, pali troche dłużej niż powinno tzn. tak ze 4 - 6 obrotow trzeba zakręcic, i do tego jest dziura w przyśpieszaniu :/ na zimnym bardzo odczuwalna, a na ciepłym w tych momentach obrotowych jest zamulony ...

jak sprawdzić te kable i kiedy kwalifikują się do wyminay ? i tak samo ze świecami .. bo nie chce kupować na prożno :/

dzieki wam za pomoc :)



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 125 gości