Strona 2 z 2

: sob cze 10, 2006 13:39
autor: TheDoctor
Jak ruszam to nic sie nie dzieje. Nie mam tez rzadnych drgan przy przyspieszaniu, tylko jak zwalniam to cos mi wali. Posprawdzam wszystkie wasze propozycje jak tylko bede mial czas, teraz niestety mam sesje i nie mam chwili wytchnienia. Dziekuje za wszystkie odpowiedzi

: sob cze 10, 2006 14:39
autor: guti
kurde u mnie zaczyna sie to samo. myslalem ze to bedzie ktoras tulejka na wahaczu, ale pojechalem do diagnosty i za 10 zl mi auto przetrzepal i powiedizal ze tulejki sa ok , koncowki drazkow tez i jedyne do czego moze sie przyczepic to lozysko w kole ma luz ( miesiac temu wymieniane) jakis szrot widocznie , a co do stukania to mam winowajce, przegub wewn prawy mi robi ta robote ale podobnie jak kolega , sesja i nie mam sie za to kiedy wziac :(

: sob cze 10, 2006 14:55
autor: TheDoctor
ale wali Ci w calym zakresie predkosci czy tak jak mi tylko przy puszczeniu gazu i ok. przy 40 km/h??

: pn cze 12, 2006 17:41
autor: snowak
Sprawdź zamocowanie układu wydechowego - szczególnie obejmy łączące katalizator z końcowym tłuminkiem na miedzianej tulei. Mi tez "stukało przy prawym kole", a okazało się że to złudzenie bo hałasował wydech. Obejmy skorodowały i puściły.

: pn cze 12, 2006 19:55
autor: guti
a jeszcze wymyslilem czy czasem moze lozysko amortyzatora na gorze? moze to stukac??:>

: wt cze 13, 2006 23:26
autor: TheDoctor
w sumie tez o tym myslalem i jak pamietam gdy zmienialem sprezyny to tam byl juz maly luz... Trzeba bedzie sprawdzic :)

: śr cze 14, 2006 06:50
autor: guti
jak bedziesz wiedzial daj znac :) u mnie tez cos stuka puka , dawniej bylo od czasu do czasu a teraz jest przy kazdej zmianie biegu, np sprzegło , jedynka ,puszczam sprzeglo i stuk i tak ze wszystkimi biegami, no *#cenzura#* mnie bierze a nie mam czasu sie z tym pobawic bo szkola :(

: wt lip 04, 2006 14:31
autor: molotow
A ja wiem:) Jeśli objawy są podobne jak u mnie (pojedynczy, metaliczny stuk w momencie rozpoczęcia hamowania, lub w momencie odpuszczania, zwykle po rozgrzaniu hamulców) to jest to wina blaszki dociskającej klocek. Jak blaszka za słabo dociska klocek, to przy hamowaniu ma luz, i uderza w krawędzie zacisku. Albo nową blaszkę (nie wiem czy same blaszki są w sprzedazy), albo wystarczy zdjąć blaszkę, i odpowiednio ją podgiąć, żeby miała większą siłę nacisku.

: ndz lip 09, 2006 18:57
autor: WODA
Jezeli dodajesz gazu auto jedzie cichutko a jak tylko odejmiesz gazu zaczyna sie walenie i stukanie?w rytm krecacego sie kola??jak tak to masz do wymiany lozysko atakujace w skrzyni biegów...