Puka, stuka i nie wiadomo co?? [mk3]

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
TheDoctor
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 109
Rejestracja: pn sty 31, 2005 22:12
Lokalizacja: Mieroszów/Rybnik
Kontakt:

Post autor: TheDoctor » sob cze 10, 2006 13:39

Jak ruszam to nic sie nie dzieje. Nie mam tez rzadnych drgan przy przyspieszaniu, tylko jak zwalniam to cos mi wali. Posprawdzam wszystkie wasze propozycje jak tylko bede mial czas, teraz niestety mam sesje i nie mam chwili wytchnienia. Dziekuje za wszystkie odpowiedzi


Pozdroofki
TheDoctor

Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » sob cze 10, 2006 14:39

kurde u mnie zaczyna sie to samo. myslalem ze to bedzie ktoras tulejka na wahaczu, ale pojechalem do diagnosty i za 10 zl mi auto przetrzepal i powiedizal ze tulejki sa ok , koncowki drazkow tez i jedyne do czego moze sie przyczepic to lozysko w kole ma luz ( miesiac temu wymieniane) jakis szrot widocznie , a co do stukania to mam winowajce, przegub wewn prawy mi robi ta robote ale podobnie jak kolega , sesja i nie mam sie za to kiedy wziac :(


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

Awatar użytkownika
TheDoctor
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 109
Rejestracja: pn sty 31, 2005 22:12
Lokalizacja: Mieroszów/Rybnik
Kontakt:

Post autor: TheDoctor » sob cze 10, 2006 14:55

ale wali Ci w calym zakresie predkosci czy tak jak mi tylko przy puszczeniu gazu i ok. przy 40 km/h??


Pozdroofki
TheDoctor

snowak
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 292
Rejestracja: wt maja 02, 2006 16:13
Lokalizacja: z drogi

Post autor: snowak » pn cze 12, 2006 17:41

Sprawdź zamocowanie układu wydechowego - szczególnie obejmy łączące katalizator z końcowym tłuminkiem na miedzianej tulei. Mi tez "stukało przy prawym kole", a okazało się że to złudzenie bo hałasował wydech. Obejmy skorodowały i puściły.



Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » pn cze 12, 2006 19:55

a jeszcze wymyslilem czy czasem moze lozysko amortyzatora na gorze? moze to stukac??:>


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

Awatar użytkownika
TheDoctor
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 109
Rejestracja: pn sty 31, 2005 22:12
Lokalizacja: Mieroszów/Rybnik
Kontakt:

Post autor: TheDoctor » wt cze 13, 2006 23:26

w sumie tez o tym myslalem i jak pamietam gdy zmienialem sprezyny to tam byl juz maly luz... Trzeba bedzie sprawdzic :)


Pozdroofki
TheDoctor

Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » śr cze 14, 2006 06:50

jak bedziesz wiedzial daj znac :) u mnie tez cos stuka puka , dawniej bylo od czasu do czasu a teraz jest przy kazdej zmianie biegu, np sprzegło , jedynka ,puszczam sprzeglo i stuk i tak ze wszystkimi biegami, no *#cenzura#* mnie bierze a nie mam czasu sie z tym pobawic bo szkola :(


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

Awatar użytkownika
molotow
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 42
Rejestracja: wt lip 04, 2006 13:36
Lokalizacja: Pomiechówek
Kontakt:

Post autor: molotow » wt lip 04, 2006 14:31

A ja wiem:) Jeśli objawy są podobne jak u mnie (pojedynczy, metaliczny stuk w momencie rozpoczęcia hamowania, lub w momencie odpuszczania, zwykle po rozgrzaniu hamulców) to jest to wina blaszki dociskającej klocek. Jak blaszka za słabo dociska klocek, to przy hamowaniu ma luz, i uderza w krawędzie zacisku. Albo nową blaszkę (nie wiem czy same blaszki są w sprzedazy), albo wystarczy zdjąć blaszkę, i odpowiednio ją podgiąć, żeby miała większą siłę nacisku.



WODA
Niesolidny sprzedawca
Niesolidny sprzedawca
Posty: 173
Rejestracja: pn gru 27, 2004 01:10
Lokalizacja: VWrocłaVW
Kontakt:

Post autor: WODA » ndz lip 09, 2006 18:57

Jezeli dodajesz gazu auto jedzie cichutko a jak tylko odejmiesz gazu zaczyna sie walenie i stukanie?w rytm krecacego sie kola??jak tak to masz do wymiany lozysko atakujace w skrzyni biegów...


Mk1 16v Rally project :)
Golf mk3 16vt 321 km by EVO
Ibiza '02 ASV 205km/418nm by ECUPROJECT
Seat Leon ARL big Turbo:) 228km/423nM by ECUPROJECT
Audi A4 B7 3.0 TDI Quattro 294km/510nm by ECUPROJECT

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 456 gości