Strona 2 z 2

: czw cze 08, 2006 13:50
autor: wlaaadek
Czesc :) doszedl mejl :) sory ale ostatnio doskwiera mi brak czasu :(
Instrukcja bardzo fajna :) tyle ze do gaznika 2e2 ale wiekszosc podzespolow jest taka sama.Juz sobie wydrukowalem i studiuje :)
W najblizszym czasie bede wymieniac wezyki z podcisnienia :) bo niema co dawac sie do czesci skoro moga byc ok :)

Jesli po wymianie wezykow obroty beda dalej wysokie ( a czuje ze beda :( ) to napewno sie odezwie.
Moze cos byc tez z tym wylacznikiem termicznym (jak kolega pisalem ze kabelek mial odpiety)bo auto ma wysokie obroty na zimnym i rozgrzanym silniku :grrr: mysle ze ok 2500-3000 zamiast obrotomierza mam dupny zegar :rotfl: wiec niewiem :P

Dzieki wszystkim,jak ktos ma jakies sugestie to walic smialo :) kazda pomoc sie przyda :) a szczegolnie dzieki za ta serwisowke :)

pozdrawiam Wladek :)

: czw cze 08, 2006 15:01
autor: kawowy19
to jest taki sam gaxnik jak Twój!! bo nie ma gaźników 2E. To tylko oznaczenia na korpusie gaźnika. Albo masz gaźnik 2E2 - sterowany weżykami podciśnienia albo gaźnik 2EE sterowany elekrtonicznie w którym praktycznie nie mozesz nic zrobić!!

P.S jak tak bardzo dziękujesz to mogłęś punkcik dać :D

: czw cze 08, 2006 17:30
autor: KamilW
Hejka. Nie wiem czy potrzebujesz jeszcze pomocy ale moje rady sa nastepujace. Wysokie obroty silnika na pierburgu 2E2 moga byc spowodowane3 rzeczami:
- zla regulacja wax elementu czyli urzadzenia ktore odpowiada za podniesienie obrotow podczas nagrzewania silnika
- uszkodzony wylacznik termiczno czasowy ktory odpowiada za podniesienie obrotow podczas uruchamiania zimnego silnika (powinien sie wylaczac po kilku sekundach)
- niedomykajaca sie przepustnica 2 przelotu
Wszystkie te usterki mozna latwo bez demontazu gaznika uzunac. Jesli chcesz to mam serwisowke do 2E2 to moge ci podeslac i jesli bedziesz potrzebowal kilku wskazowek to pomoge ci ustawic ten gaznik a takze wyeliminowac kilka elementow ktore powoduja problemy... sam mam taki gaznik i wymieniam go na WEBERA z fiata 125p bo mam juz go serdecznie dosc. Takze jak bedziesz potrzebowal pomocy to pisz. Pozdro

[ Dodano: Czw Cze 08, 2006 17:38 ]
P.S. co do pytan to:-nr 1 to popychacz pompki wzbogacania ktora podczas dodawania gazu wtryskuje do gaznika porcje paliwa aby nie zmulilo silnika podczas otwierania przepustnicy
-nr2 zawor TERMICZNO-CZASOWY - odpowiada za podwyzszenie obrotow podczas odpalania na zimno (glupota) - pierwszy potencjalny winowajca za duzych obrotow
nr3 nastawnik przepustnicy 1 przelotu, odpowiada za stabilnosc wolnych obrotow (a raczej za ich niestabilnosc) i otwarcie przepustnicy podczas odpalania a takze jej zamkniecia w czasie hamowania silnikiem (tylko wersje 1,8)
nr4 pull - down - otwiera przepustnice ssania w momencie wcisniecia gazu aby nie dopuscic do zalania silnika podczas pracy na ssaniu
nr5 ssanie automatyczne - bez komentarza
nr 6 sterownik podcisnieniowy przepustnicy 2 przelotu (otwiera ja w razie potrzeby) jesli 2 przepustnica sie nie domyka to tez bedziesz mial wysokie obroty
7 odma czyli odprowadzenie par oleju i spalin ze skrzyni korbowej silnika...

: czw cze 08, 2006 18:40
autor: leviticus_1
siema chłopaki...problem mój jest taki sam jak wlaaadka... Z tym że bolec z przełącznika trójpoziomowego po odpaleniu silnika się cofa, a ten śmieszny cyngielek nie odbija do końca..i podobnie jak go docisne to obroty malinka a jak puszcze to wyje..a skok który robi taką różnicę to raptem 2 ,3 milimetry..jak to usunąć..przewody wyglądają na całe..chodzi tylko i wyłącznie o element nr 1 z fotki...i jak można to też bardzo proszę o instrukcje do tego badziewia..please

: czw cze 08, 2006 21:37
autor: Łyskacz
A może mi ktoś powiedzieć co robi sonda lambda w moim RF'ie???Ma ktoś z Was sonde w RF????
Sorki za OT :kufel: :kufel:

: czw cze 08, 2006 22:02
autor: kawowy19
leviticus_1, daj maila to Ci podeśle.Pozdro!

: czw cze 08, 2006 22:27
autor: marek orzech
chyba nie montowali w RF sondy
bynajmniej ja nie mam
ale widze ze wszyscy maja ten sam problem-2 miechy walczylem w zime i czuje ze do zimy znowu powroci

[ Dodano: Czw Cze 08, 2006 22:29 ]
kawowy19 pisze:leviticus_1, daj maila to Ci podeśle.Pozdro!
czy ja tez moge prosic bo akurat chyba takiej nie mam

[ Dodano: Czw Cze 08, 2006 22:30 ]
mmorzech@wp.pl

: czw cze 08, 2006 23:38
autor: kawowy19
marek orzech, serwisówka poszła pozdro!!

[ Dodano: Czw Cze 08, 2006 23:40 ]
tylko nie wiem jaki Ty masz gaźnik? bo ja wysłałem do gaźnika sterowanego podcisnieniami (2E2), nie elektronicznego bo takiej instrukcji nia mam pozdro!

: sob cze 10, 2006 22:44
autor: leviticus_1
Dzięki kawowy..mój mail: p_romansky@o2.pl...dodatkowo masz mój mail w poście..a co do sondy w RF...szczerze to pierwsze słysze..wszystkie dane podają że nie ma..ale aż sam sprawdze i się odezwę..bo mam RF...

: ndz cze 11, 2006 12:07
autor: kawowy19
leviticus_1, mail poszedł :) jakby coś było nie tak np. gdyby nie doszedł to daj znać wyślę jeszcze raz! ;)

: sob paź 21, 2006 17:31
autor: koonrad
mógłbym też prosić serwisówke tego gaźnika 2e2??
koonrad.korki@interia.pl
z góry dzięki

: sob lut 10, 2007 18:59
autor: MadMag
aaaaaaaaaaa

[ Dodano: 10 Lut 2007 18:03 ]
kawowy19

Proszę jak możesz to prześlij mi serwisówkę dotycząc a gaźnika 2E2

Z góry dziękuję

: sob gru 08, 2007 16:44
autor: 21mariusz03
ja tez bym poprosil o serwisowke : mariusz2103@tlen.pl

: ndz sty 10, 2010 13:22
autor: danielmaciek
Witam!!
Przy odpalaniu zimnego silnika, obroty silnika wchodzą mi od 2500 do 3000( i jest na takich obrotach 3 min.) Co to może być? co z nim zrobic?

[ Dodano: 21 Sty 2010 17:34 ]
KamilW pisze:Hejka. Nie wiem czy potrzebujesz jeszcze pomocy ale moje rady sa nastepujace. Wysokie obroty silnika na pierburgu 2E2 moga byc spowodowane3 rzeczami:
- zla regulacja wax elementu czyli urzadzenia ktore odpowiada za podniesienie obrotow podczas nagrzewania silnika
- uszkodzony wylacznik termiczno czasowy ktory odpowiada za podniesienie obrotow podczas uruchamiania zimnego silnika (powinien sie wylaczac po kilku sekundach)
- niedomykajaca sie przepustnica 2 przelotu
Wszystkie te usterki mozna latwo bez demontazu gaznika uzunac. Jesli chcesz to mam serwisowke do 2E2 to moge ci podeslac i jesli bedziesz potrzebowal kilku wskazowek to pomoge ci ustawic ten gaznik a takze wyeliminowac kilka elementow ktore powoduja problemy... sam mam taki gaznik i wymieniam go na WEBERA z fiata 125p bo mam juz go serdecznie dosc. Takze jak bedziesz potrzebowal pomocy to pisz. Pozdro

[ Dodano: Czw Cze 08, 2006 17:38 ]
P.S. co do pytan to:-nr 1 to popychacz pompki wzbogacania ktora podczas dodawania gazu wtryskuje do gaznika porcje paliwa aby nie zmulilo silnika podczas otwierania przepustnicy
-nr2 zawor TERMICZNO-CZASOWY - odpowiada za podwyzszenie obrotow podczas odpalania na zimno (glupota) - pierwszy potencjalny winowajca za duzych obrotow
nr3 nastawnik przepustnicy 1 przelotu, odpowiada za stabilnosc wolnych obrotow (a raczej za ich niestabilnosc) i otwarcie przepustnicy podczas odpalania a takze jej zamkniecia w czasie hamowania silnikiem (tylko wersje 1,8)
nr4 pull - down - otwiera przepustnice ssania w momencie wcisniecia gazu aby nie dopuscic do zalania silnika podczas pracy na ssaniu
nr5 ssanie automatyczne - bez komentarza
nr 6 sterownik podcisnieniowy przepustnicy 2 przelotu (otwiera ja w razie potrzeby) jesli 2 przepustnica sie nie domyka to tez bedziesz mial wysokie obroty
7 odma czyli odprowadzenie par oleju i spalin ze skrzyni korbowej silnika...
Mam takie same problemy co powinienem zrobić lub sprawdzi

za odp z góry dzieki !!