Wysokie obroty, spalanie

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

wlaaadek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: pt maja 26, 2006 23:32
Lokalizacja: Bytom

Post autor: wlaaadek » czw cze 08, 2006 13:50

Czesc :) doszedl mejl :) sory ale ostatnio doskwiera mi brak czasu :(
Instrukcja bardzo fajna :) tyle ze do gaznika 2e2 ale wiekszosc podzespolow jest taka sama.Juz sobie wydrukowalem i studiuje :)
W najblizszym czasie bede wymieniac wezyki z podcisnienia :) bo niema co dawac sie do czesci skoro moga byc ok :)

Jesli po wymianie wezykow obroty beda dalej wysokie ( a czuje ze beda :( ) to napewno sie odezwie.
Moze cos byc tez z tym wylacznikiem termicznym (jak kolega pisalem ze kabelek mial odpiety)bo auto ma wysokie obroty na zimnym i rozgrzanym silniku :grrr: mysle ze ok 2500-3000 zamiast obrotomierza mam dupny zegar :rotfl: wiec niewiem :P

Dzieki wszystkim,jak ktos ma jakies sugestie to walic smialo :) kazda pomoc sie przyda :) a szczegolnie dzieki za ta serwisowke :)

pozdrawiam Wladek :)



kawowy19
Forum Master
Forum Master
Posty: 1147
Rejestracja: pt sty 20, 2006 20:13
Lokalizacja: Złotów
Kontakt:

Post autor: kawowy19 » czw cze 08, 2006 15:01

to jest taki sam gaxnik jak Twój!! bo nie ma gaźników 2E. To tylko oznaczenia na korpusie gaźnika. Albo masz gaźnik 2E2 - sterowany weżykami podciśnienia albo gaźnik 2EE sterowany elekrtonicznie w którym praktycznie nie mozesz nic zrobić!!

P.S jak tak bardzo dziękujesz to mogłęś punkcik dać :D



Awatar użytkownika
KamilW
Forum Master
Forum Master
Posty: 1761
Rejestracja: wt lut 07, 2006 21:22
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: KamilW » czw cze 08, 2006 17:30

Hejka. Nie wiem czy potrzebujesz jeszcze pomocy ale moje rady sa nastepujace. Wysokie obroty silnika na pierburgu 2E2 moga byc spowodowane3 rzeczami:
- zla regulacja wax elementu czyli urzadzenia ktore odpowiada za podniesienie obrotow podczas nagrzewania silnika
- uszkodzony wylacznik termiczno czasowy ktory odpowiada za podniesienie obrotow podczas uruchamiania zimnego silnika (powinien sie wylaczac po kilku sekundach)
- niedomykajaca sie przepustnica 2 przelotu
Wszystkie te usterki mozna latwo bez demontazu gaznika uzunac. Jesli chcesz to mam serwisowke do 2E2 to moge ci podeslac i jesli bedziesz potrzebowal kilku wskazowek to pomoge ci ustawic ten gaznik a takze wyeliminowac kilka elementow ktore powoduja problemy... sam mam taki gaznik i wymieniam go na WEBERA z fiata 125p bo mam juz go serdecznie dosc. Takze jak bedziesz potrzebowal pomocy to pisz. Pozdro

[ Dodano: Czw Cze 08, 2006 17:38 ]
P.S. co do pytan to:-nr 1 to popychacz pompki wzbogacania ktora podczas dodawania gazu wtryskuje do gaznika porcje paliwa aby nie zmulilo silnika podczas otwierania przepustnicy
-nr2 zawor TERMICZNO-CZASOWY - odpowiada za podwyzszenie obrotow podczas odpalania na zimno (glupota) - pierwszy potencjalny winowajca za duzych obrotow
nr3 nastawnik przepustnicy 1 przelotu, odpowiada za stabilnosc wolnych obrotow (a raczej za ich niestabilnosc) i otwarcie przepustnicy podczas odpalania a takze jej zamkniecia w czasie hamowania silnikiem (tylko wersje 1,8)
nr4 pull - down - otwiera przepustnice ssania w momencie wcisniecia gazu aby nie dopuscic do zalania silnika podczas pracy na ssaniu
nr5 ssanie automatyczne - bez komentarza
nr 6 sterownik podcisnieniowy przepustnicy 2 przelotu (otwiera ja w razie potrzeby) jesli 2 przepustnica sie nie domyka to tez bedziesz mial wysokie obroty
7 odma czyli odprowadzenie par oleju i spalin ze skrzyni korbowej silnika...



Awatar użytkownika
leviticus_1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: czw lis 10, 2005 23:51
Lokalizacja: OSTRÓDA

Post autor: leviticus_1 » czw cze 08, 2006 18:40

siema chłopaki...problem mój jest taki sam jak wlaaadka... Z tym że bolec z przełącznika trójpoziomowego po odpaleniu silnika się cofa, a ten śmieszny cyngielek nie odbija do końca..i podobnie jak go docisne to obroty malinka a jak puszcze to wyje..a skok który robi taką różnicę to raptem 2 ,3 milimetry..jak to usunąć..przewody wyglądają na całe..chodzi tylko i wyłącznie o element nr 1 z fotki...i jak można to też bardzo proszę o instrukcje do tego badziewia..please



Awatar użytkownika
Łyskacz
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 519
Rejestracja: sob maja 21, 2005 08:53
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łyskacz » czw cze 08, 2006 21:37

A może mi ktoś powiedzieć co robi sonda lambda w moim RF'ie???Ma ktoś z Was sonde w RF????
Sorki za OT :kufel: :kufel:
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.


Był Mk2 1,6 LPG 88r. Sprzedany śmiga dalej :)
Jest Renault Megane Coupe <---- sprzedałem tą pomyłkę
Mk2 1,6 D <---- sprzedany śmiga dalej
Jest octavia 1,9 Tdi ASV
Clio mk4 1,2 Limited (fajny bo nowy i na gwarancji) ;]

kawowy19
Forum Master
Forum Master
Posty: 1147
Rejestracja: pt sty 20, 2006 20:13
Lokalizacja: Złotów
Kontakt:

Post autor: kawowy19 » czw cze 08, 2006 22:02

leviticus_1, daj maila to Ci podeśle.Pozdro!



Awatar użytkownika
marek orzech
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 80
Rejestracja: ndz sty 15, 2006 14:22
Lokalizacja: Wołomin
Kontakt:

Post autor: marek orzech » czw cze 08, 2006 22:27

chyba nie montowali w RF sondy
bynajmniej ja nie mam
ale widze ze wszyscy maja ten sam problem-2 miechy walczylem w zime i czuje ze do zimy znowu powroci

[ Dodano: Czw Cze 08, 2006 22:29 ]
kawowy19 pisze:leviticus_1, daj maila to Ci podeśle.Pozdro!
czy ja tez moge prosic bo akurat chyba takiej nie mam

[ Dodano: Czw Cze 08, 2006 22:30 ]
mmorzech@wp.pl


[url=http://imageshack.us][img]http://img353.imageshack.us/img353/4430/podpis23gy.jpg[/img][/url]

kawowy19
Forum Master
Forum Master
Posty: 1147
Rejestracja: pt sty 20, 2006 20:13
Lokalizacja: Złotów
Kontakt:

Post autor: kawowy19 » czw cze 08, 2006 23:38

marek orzech, serwisówka poszła pozdro!!

[ Dodano: Czw Cze 08, 2006 23:40 ]
tylko nie wiem jaki Ty masz gaźnik? bo ja wysłałem do gaźnika sterowanego podcisnieniami (2E2), nie elektronicznego bo takiej instrukcji nia mam pozdro!



Awatar użytkownika
leviticus_1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: czw lis 10, 2005 23:51
Lokalizacja: OSTRÓDA

Post autor: leviticus_1 » sob cze 10, 2006 22:44

Dzięki kawowy..mój mail: p_romansky@o2.pl...dodatkowo masz mój mail w poście..a co do sondy w RF...szczerze to pierwsze słysze..wszystkie dane podają że nie ma..ale aż sam sprawdze i się odezwę..bo mam RF...



kawowy19
Forum Master
Forum Master
Posty: 1147
Rejestracja: pt sty 20, 2006 20:13
Lokalizacja: Złotów
Kontakt:

Post autor: kawowy19 » ndz cze 11, 2006 12:07

leviticus_1, mail poszedł :) jakby coś było nie tak np. gdyby nie doszedł to daj znać wyślę jeszcze raz! ;)



Awatar użytkownika
koonrad
majster ulepszacz
majster ulepszacz
Posty: 1048
Rejestracja: czw cze 22, 2006 22:26
Lokalizacja: BełchatóVW
Kontakt:

Post autor: koonrad » sob paź 21, 2006 17:31

mógłbym też prosić serwisówke tego gaźnika 2e2??
koonrad.korki@interia.pl
z góry dzięki


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=175064][img]http://img150.imageshack.us/img150/416/clipboard01do1.jpg[/img][/url]

MadMag
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: czw lut 01, 2007 15:41
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: MadMag » sob lut 10, 2007 18:59

aaaaaaaaaaa

[ Dodano: 10 Lut 2007 18:03 ]
kawowy19

Proszę jak możesz to prześlij mi serwisówkę dotycząc a gaźnika 2E2

Z góry dziękuję



21mariusz03
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 286
Rejestracja: ndz lis 11, 2007 14:31
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: 21mariusz03 » sob gru 08, 2007 16:44

ja tez bym poprosil o serwisowke : mariusz2103@tlen.pl



danielmaciek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: sob sty 09, 2010 20:13
Lokalizacja: Słupsk

Post autor: danielmaciek » ndz sty 10, 2010 13:22

Witam!!
Przy odpalaniu zimnego silnika, obroty silnika wchodzą mi od 2500 do 3000( i jest na takich obrotach 3 min.) Co to może być? co z nim zrobic?

[ Dodano: 21 Sty 2010 17:34 ]
KamilW pisze:Hejka. Nie wiem czy potrzebujesz jeszcze pomocy ale moje rady sa nastepujace. Wysokie obroty silnika na pierburgu 2E2 moga byc spowodowane3 rzeczami:
- zla regulacja wax elementu czyli urzadzenia ktore odpowiada za podniesienie obrotow podczas nagrzewania silnika
- uszkodzony wylacznik termiczno czasowy ktory odpowiada za podniesienie obrotow podczas uruchamiania zimnego silnika (powinien sie wylaczac po kilku sekundach)
- niedomykajaca sie przepustnica 2 przelotu
Wszystkie te usterki mozna latwo bez demontazu gaznika uzunac. Jesli chcesz to mam serwisowke do 2E2 to moge ci podeslac i jesli bedziesz potrzebowal kilku wskazowek to pomoge ci ustawic ten gaznik a takze wyeliminowac kilka elementow ktore powoduja problemy... sam mam taki gaznik i wymieniam go na WEBERA z fiata 125p bo mam juz go serdecznie dosc. Takze jak bedziesz potrzebowal pomocy to pisz. Pozdro

[ Dodano: Czw Cze 08, 2006 17:38 ]
P.S. co do pytan to:-nr 1 to popychacz pompki wzbogacania ktora podczas dodawania gazu wtryskuje do gaznika porcje paliwa aby nie zmulilo silnika podczas otwierania przepustnicy
-nr2 zawor TERMICZNO-CZASOWY - odpowiada za podwyzszenie obrotow podczas odpalania na zimno (glupota) - pierwszy potencjalny winowajca za duzych obrotow
nr3 nastawnik przepustnicy 1 przelotu, odpowiada za stabilnosc wolnych obrotow (a raczej za ich niestabilnosc) i otwarcie przepustnicy podczas odpalania a takze jej zamkniecia w czasie hamowania silnikiem (tylko wersje 1,8)
nr4 pull - down - otwiera przepustnice ssania w momencie wcisniecia gazu aby nie dopuscic do zalania silnika podczas pracy na ssaniu
nr5 ssanie automatyczne - bez komentarza
nr 6 sterownik podcisnieniowy przepustnicy 2 przelotu (otwiera ja w razie potrzeby) jesli 2 przepustnica sie nie domyka to tez bedziesz mial wysokie obroty
7 odma czyli odprowadzenie par oleju i spalin ze skrzyni korbowej silnika...
Mam takie same problemy co powinienem zrobić lub sprawdzi

za odp z góry dzieki !!



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 106 gości