Strona 2 z 2

: pt cze 02, 2006 19:46
autor: Duber
ja mialem 9,5 10 na zagrznym silniku wykrecone wszystkie swiece gaz do dechy przebiek ok 200 000

: czw cze 08, 2006 10:35
autor: docktore
witam

7-8bar to kiepski wynik!!!
Wg danych fabrycznych nowy silnik powinien mieć 9-12bar.
Maksymalna różnica miedzy wskazaniami to 3bar.
poniżej 7bar=silnik do remontu

Ja na nierozgrzanym silniku miałem 9,2-10bar. mierzyłem takim samym jak Ty. przebieg 180tkm, z trudem wyciskam z niego 160km/h :panna: . Na autostradzie przy dłuższym kreceniu pokazał 180km/h :crazy: a niby wszystko w pożądku.

Sprawdź jeszcze u innego mechaniora

Pozdrawiam

: czw cze 08, 2006 11:04
autor: homsky
Pinhead pisze:A czy wciśnięcie gazu podczas kręcenia rozrusznikiem wpływa w jakimś stopniu na pomiar ?
Przy pomiarze ciśnienia gaz musi być wciśnięty do deski, bo inaczej przepustnica dławi ilość zasysanego powietrza i ciśnienia wychodzą dużo duzo niższe .

Podczas pomiaru nie dawałeś gazu na maksa? Jeśli tak to powtórz pomiar , a napewno ciśnienia będą takie jak powinny.

: czw cze 08, 2006 11:17
autor: Pinhead
Problem w tym że robiłem to u mechanika. Do samochodu wsiadł jakiś młodzik i miał kręcić rozrusznikiem ale nie słyszałem aby ktoś mu powiedział aby wciskał gaz. Będzie trzeba powtórzyć pomiar bo ten nie wygląda na wiarygodny. Skoro przy 9 barów docktore pisze że ledwo 160 wyciągał to przy 7-8 bar powinien jeździć jak 1.1GT :goof:

: ndz cze 25, 2006 13:23
autor: Ross
moj ma stuknięte 202 tys przebiegu. (przebieg orginalny na 100%), i tak sobie czytam wasze posty i chyba sobie też sprawdzę ciśnienie. Auto chodzi jak marzenie, pali od dotknięcia i nie bieże nic oleju! wymieniam olej co 10tys. i nic nic nie dolewam miedzy wymianami a na bagnecie wciąż ten sam stan. Więc ciekaw jestem pomiarów. Pzdr.

: ndz cze 25, 2006 19:34
autor: robal264
Ross to zupelnie jak u mnie, normalnie az mnie czasami napawa obawami dlaczego na bagnecie oleju jest non stop tyle samo, mysle sobie ze moze sie cos zatkalo :)


widoczno dobrze dopracowane jak i wykonane te silniki o oznaczeniu RP i dlatego jest tak dobrze