Strona 2 z 2
: ndz cze 04, 2006 01:09
autor: MrSalieri
A wiec tak
Aby to sciagnac musisz odpiac kontrolke od airbakow jest na zatrzaskach podwaz srubokretem to odskoczy. Pozniej wycjag wylacznik swiatel. Z jego lewej strony masz taki zabek ktory musisz wcisnac i pozniej pociagnac np za pokretlo do siebie wtedy go wyciagniesz. Jak to zrobisz twoim ocza ukaze sie srubka od oslony zegarow. Druga jest z prawej strony tej oslony pod taka mala zaslepka w ktorej ja mam diode od centralnego. Odkrecasz te dwie srubki i wyciagsz oslone od zegarow. Dol jest na te srubki a gora tuz nad zegarami na zatrzaski podwazaj srubokretem plaskim. Co do samego plastiku z tymi kratkami jest mocowany na 4 srubki. Dwie masz pod kratkami ktore musisz wyciagnoc podwazajac jedna z lewej strony jest wspolna z oslona zegarow a z prawej strony jest pod takim malym plastikiem. Odkrecasz te srubki i ciagniesz to wszystko do siebie. Tyle filozofi
Rozbieralem to juz tyle razy ze u mnie to trfa mniej niz 5 minut
http://www.blauertacho.de/doc/vw/golf_3 ... (motometer).htm
Na pierwszych zdjeciach masz wlasnei widoczna platik z kontrolkami airbaku mala oslonke kolo radia i oslone zegarow. Mysle ze to wystarczy
: ndz cze 04, 2006 02:44
autor: Corvax
cowboy pisze:jeszcze tego nie sprawdzałem ale jeżeli wszedłby tam zegar 52mm to warto pokusic się o wstawienia tam plastika
jesli chcesz załozyc tylko jeden zegar (boost)
to dobrym miejscem jest zaslepka pokreteł podgrzewania foteli (o ile nie masz podgrzewania i thermotronica)
: pn cze 05, 2006 20:20
autor: cowboy
Corvax pisze:cowboy pisze:jeszcze tego nie sprawdzałem ale jeżeli wszedłby tam zegar 52mm to warto pokusic się o wstawienia tam plastika
jesli chcesz załozyc tylko jeden zegar (boost)
to dobrym miejscem jest zaslepka pokreteł podgrzewania foteli (o ile nie masz podgrzewania i thermotronica)
to rzeczywiście dobre miejsce...ale trzeba troche podłubać..
ja w ciagu godzinki wpasowałem u siebie tak jak planowałem
troszke wiejsko ale mnie to nie przeszkadza
nie mam czasu na zabawy ...
: wt cze 06, 2006 11:54
autor: TUTENHAMON
cowboy pisze:Corvax pisze:cowboy pisze:jeszcze tego nie sprawdzałem ale jeżeli wszedłby tam zegar 52mm to warto pokusic się o wstawienia tam plastika
jesli chcesz załozyc tylko jeden zegar (boost)
to dobrym miejscem jest zaslepka pokreteł podgrzewania foteli (o ile nie masz podgrzewania i thermotronica)
to rzeczywiście dobre miejsce...ale trzeba troche podłubać..
ja w ciagu godzinki wpasowałem u siebie tak jak planowałem
Obrazek
troszke wiejsko ale mnie to nie przeszkadza
nie mam czasu na zabawy ...
Zakupiłem całe to rusztowanie z nawiewami za pare groszy teraz będę się bawił jak zrobie pokaże
: wt cze 06, 2006 15:08
autor: pushkin77
a może by tak zabudować zegary w słupku po lewej stronie na głośnikiem ???
jest trochę zabawy ale efekt.... wymiata....
: wt cze 06, 2006 15:14
autor: djtom
wystarczy kupic listwę z miejscem na zegary - 50- 100 pln. Samemu raczej nie da rady a i efekt bedzie mizerny.
: wt cze 06, 2006 15:26
autor: TUTENHAMON
djtom pisze:wystarczy kupic listwę z miejscem na zegary - 50- 100 pln. Samemu raczej nie da rady a i efekt bedzie mizerny.
Listwy takiej nie dasz rady kupić nie ma takiej w to miejsce poza tym trzeba wiercić dziury w kokpicie jesli kupisz listwe na deske rozdzielczą. Zrobie to ocenicie sami
[ Dodano: Wto Cze 06, 2006 3:28 pm ]
pushkin77 pisze:a może by tak zabudować zegary w słupku po lewej stronie na głośnikiem ???
jest trochę zabawy ale efekt.... wymiata....
Efekt jest fajny ale słupki u mnie będa miały tweetry więc tam odpada. Poza tym kabel do Amperomierza to 16 mm 2 więc jest dość gruby a pod słupkiem jest ciasno trochę dla takich kabli.
: wt cze 06, 2006 15:35
autor: pushkin77
TUTENHAMON pisze:kabel do Amperomierza to 16 mm 2
wow....
: śr cze 07, 2006 11:36
autor: TUTENHAMON
Panowie wziołem się do roboty temat jest pod tym linkiem
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=485734#485734 w miare posuwu prac będę uzupełniał fotorelacje pozdrawiam.
: śr cze 07, 2006 11:41
autor: cowboy
BTW: po co Ci amperomierz, voltomierz ? co to jestes elektrownia ?
ciśnienie turbiny, temperatura w dolocie, temp. oleju to rozumiem ..
: śr cze 07, 2006 12:02
autor: TUTENHAMON
cowboy pisze:BTW: po co Ci amperomierz, voltomierz ? co to jestes elektrownia ?
ciśnienie turbiny, temperatura w dolocie, temp. oleju to rozumiem ..
Elektrownia do pomiarów car audio
: śr cze 07, 2006 12:15
autor: cowboy
TUTENHAMON pisze:Elektrownia do pomiarów car audio
to ja bym jeszcze wsadził jakis pomiar głosności dB albo czujnik drgań sub-a
: śr cze 07, 2006 12:17
autor: TUTENHAMON
Oj mistrzu widze że masz nikłe pojącie o car audio zajrzyj do Działu Car audio a potem dyskutuj na temat tego rodzaju wskaźników. Chcesz wskaźnik doładowania pakuj taki chcesz wskaźnik temperatury w dolocie pakuj taki mi są potrzebne wskaźniki z których będę korzystał natomiast tem dolotu czy ciśnienie doładowania mnie nie interesuje bo nie ścigam się na 1/4 mili.
: śr cze 07, 2006 12:56
autor: cowboy
TUTENHAMON, luzik, kolego
to taki żarcik ..
przecież dałem na końcu zdania uśmieszek
każdy montuje takie wskaźniki jakie mu są potrzebne..
jedni uźywają samochodów do jeżdżenia, a inni do słuchania muzy
jedni palą gumę na 1/4 a inni lansują się dB z wnętrza..
jedni wyrzucają fotele z auta a inni pakują kilogramy audio - można tak, mozna tak
powodzenia w wykonaniu ładnej maskownicy na te zegary... może ktoś z jeżdżących uturbionym gnojowozem skorzysta przy okazji montowania swoich budzików
pozdro