Strona 2 z 2

: pn maja 29, 2006 12:28
autor: homsky
Jeżeli już założyłeś żarówki 100/90 to koniecznie do tego załóż przekaźniki, bo nie tyle kable tego nie wytrzymaja tylko włacznik świateł na desce rodzielczej może długo tego nie wytrzymać, a druga rzecz , że przekaźnik omija długą drogę jaka musi pokonać prąd przez co jest mniejszy spadek napięcia przez co lepsze światła. Jeżeli sam nie chcesz sie bawić z tym to podjedź to elektryka, nie powinien cie skroić więcej niz 50zł za założenie przekaźników.
I jeszcze jedno, nowe reflektory to naprawde niesamowita róznica w jakości światła, tymbardziej nie jest wielki koszt, polskie lampy bodajże Polmo kosztuja ok.35zł/szt.

: pn maja 29, 2006 13:04
autor: Skandahl
Dzięki chłopaki. Tak myślałem że przekażniki pomogą i nowe klosze. Kolejny zakup :>

: wt maja 30, 2006 12:08
autor: lagerg
Odnośnie przekaźników.Czy ktoś wie lub ma namiar na dane jak je założyć w III 1.6i?

: wt maja 30, 2006 21:27
autor: stonefree
Gregal pisze:jak je założyć w III 1.6i
Tak samo jak w każdym innym samochodzie.Poczytaj w poradach o swiatłach w MK2

: pt cze 23, 2006 13:09
autor: maniek128
no i wreszcie przyszły upragnione GT150 wczoraj jechałem w nocy i rewelka, widoczność super. (nigdy więcej badziewia z marketu).

: pt cze 23, 2006 13:23
autor: Gwiazdor
1. Żarówki 100/90 to niezgodność z przepisami. Mandat się należy jak sprawdzą jakie są żarówki.

2. Prędziej czy później stopią się odbłyśniki i kostki od takich żarówek. Klosze nie są przystosowane do takich temeperatur.

3. to że lepiej tobie świecą te 100 to nie znaczy że nie oślepiasz innych...nie tylko ty jesteś na drodze.

4. O oświetleniu w MK2 już było dużo

5. Lepiej załóż nowe klosze, kup dobre żarówki i załóż przekaźniki. Żarówki Phpilipsa i Helli (jeżeli chodzi o H4) są naprawdę dobre. Wytrzegaj się hipermarketowych żarówek (syf jakich mało)

6. Nie słuchaj głupot że żarówki +50% lepiej świecą. Rożnica jest znikoma, potwierdzone w testach.