Strona 2 z 2

: ndz cze 25, 2006 19:11
autor: colltom
[quote="wojtas_GT"]Problemem jest biały czujnik oleju, a właściwie nie on a brak ciśnienia 1,8bara przy obrotach 2000/min i lekko powyżej. Załóż zamiast białego - tzw. czarny z modelu 2,8VR6 dający włączenie przy 1,4bara (numerek z EPS 1 800 046 lub inna numeracja 7.0046 za kilkanaście złotych) i przestanie Cię drażnić lampka i brzęczyk, a silnikowi nic wielkiego nie jest. :rotfl:


A może lepiej wywalić kontrolke od ciśnienia oleju.Jeżeli VW przewidział takie czujniki to takie mają być.I tyle.To że się nie załancza nie znaczy że jest OK.

: ndz cze 25, 2006 19:29
autor: kospiotr
colltom - może masz jakieś konstruktywne propozycje poza tym, że tak musi być??

: ndz cze 25, 2006 19:32
autor: colltom
kospiotr pisze:colltom - może masz jakieś konstruktywne propozycje poza tym, że tak musi być??

Tak mam. W fabryce tak to zrobiono.I pracowali nad tym fachowcy nie murarze.Wystarczy????

: ndz cze 25, 2006 20:02
autor: Adamtd
colltom pisze:W fabryce tak to zrobiono.I pracowali nad tym fachowcy nie murarze.Wystarczy????
Święte słowa - zamiana czujnika to nie sposób na ominięcie problemu a ominięcie jego sygnalizacji

: ndz cze 25, 2006 20:22
autor: kospiotr
Właśnie na propozycje rozwiązania problemu tutaj czekamy, a nie na oczywiste stwierdzenia, że fabryka i inżynierowie. Panowie poradźcie co z tym fantem zrobić. Rada z czujnikiem nie jest może rozwiązaniem problemu, ale lepszy jakikolwiek pomysł niż żaden

: ndz cze 25, 2006 20:31
autor: colltom
Pompa oleju,lub panewki.

: ndz cze 25, 2006 20:35
autor: Adamtd
Szanowni Koledzy:
jeżeli poz zmierzeniu ciśnienia oleju okazuje się że jest ono za niskie, a przerobiliśmy już wymianę oleju i filtra to kolejnym krokiem (niestety) jest remont silnika - zakres określa się po jego rozebraniu, ale często na pierwszy ogień idą panewki korbowodowe