Strona 2 z 2

: pt cze 02, 2006 07:50
autor: piotr_lewy
A co oznaczają PN i RF? Bo szczerze powiem,że nie wiem :crazy:

: pt cze 02, 2006 08:01
autor: Gitner
piotr_lewy pisze:A co oznaczają PN i RF? Bo szczerze powiem,że nie wiem :crazy:
Sa to pierwsze litery z numeru silnika..

Pozdro
Gitner

: pt cze 02, 2006 08:12
autor: Łyskacz
piotr_lewy pisze:Akurat mam autko z najbardziej głupim układem.
Pewnie PN...Ja mam RF ale aktualnie autko stoi bez iskry :grrr: :grrr: :grrr: :grrr:
PN (pierburg 2ee) to gaźnik sterowany przez komputerek a RF(pierburg 2e lub 2e2) to gaźnik sterowany głównie przez podciśnienie
A pierburg to nazwa gaźników... :kufel:

: pt cze 02, 2006 14:22
autor: piotr_lewy
Tak mam PN....
Akurat o nazwie gaźnika wiedziałem :) :bajer:

: pt cze 02, 2006 16:09
autor: colltom
piotr_lewy pisze:A co oznaczają PN i RF? Bo szczerze powiem,że nie wiem :crazy:
PN Oznacza kłopoty :bajer:

: pt cze 02, 2006 20:39
autor: piotr_lewy
Jak na razie to tylko komputer. A tak autko jeździ bez zastrzeżeń.
Nawet przy -30C normalnie odpalił :)

A o jakich problemach mówisz??