Strona 2 z 2

: pn sty 17, 2005 15:17
autor: borek
znalazłem na http://etka.auto2.ru/vw/GO/1990/110/54/1092411/ i z tego co widze to w systemie ABS ATE na tył idzie jeden przewod hamulcowy.To chyba tak ma być?!bo ja tak mam. :grin:

: pn sty 17, 2005 16:39
autor: marian g40
Jarni pisze:
Demoonek pisze:poradźcie jaki plyn hamulcowy nalac do ukladu? czy duzo przerobek jest przy wymianie bebnow na tarcze z tylu i z czego robic najlepiej przekladke i jakie elementy sa potrzebne?
1) DOT-4
2) do wymiany cała tylna belka, pod tarczami chodzą inne piasty, konieczne też jest zabudowanie korektora siły hamowania

IMHO impreza raczej nieopłacalna, jakikolwiek bład może zaważyć na Twoim życiu.
Witam wszystkich!!
Co do wymiany hamulców bębnowych na tarczowe - to akurat jestem w trakcie zmiany w moim polo:
nie trzeba zmieniać całej belki, wymienia sie tylko czopy, oczywiście - tarcze, łozyska, zaciski, przewody ham. i linke od ham. recznego
Co do korektora siły hamowanie to niestety nie moge sie wypowiedziec bo jeszcze nie jest to załozone i nie wiem czy na orginalnym korektorze od polo bedzie potrzeba wymiany

: pn cze 27, 2005 15:14
autor: Lukash-Elblag
Witam
Panowie Panowie to tak ma być koleś też ma tak w swoim golfie jeden przewód na tył a ten mechanik to zabardzo sie niezna hahah
A i koleś ma taki problem że ten ABS wcale niedziała coś jest *#cenzura#* bo pedał jest twardy tak jakby wspomagania niebyło pompa była rozbierana uszczelki wymienione i nic a i wogóle nas tył nieidzie płyn wogóle tylne koła niechamują coto moze być moze ktoś wie prosze o pomoc ten silniczek od tej pompki jak sie podłączy na krótko to działa ale jak sie do przewodu od kompa podłączzy to nie PROSZE POMOCY!!!!!

: czw sty 12, 2006 15:41
autor: Sebastiano_
Witam

Ja mam jeszcze inny problem.
Zmieniam sillnik w swoim aucie, i także miałem ABS. W związku z tym, że cały osprzęt chce mieć od silnika który będzie wkładany, także wstawiłem serwopompe. Problem polega na tym, że na tył idzie jeden przewód, a w pompie są 2 wyjścia na tył.
Pytanie?? Czy ciśnienie, które idzie na tył jest równomiernie rozłożone po obu stronach, czy można ten przewód podłączyć do jednej strony tylnej sekcji, zaślepiając przy tym drugie wyjście, czy trzeba zrobić podłączenie w trójniku (lewa strona tylnej sekcji + prawa łączy się z tym jednym przewodem i idzie na tył.
Czy też takie rozwiązanie jest niemożliwe.
Przypomne jeszcze, że pojedyńczy przewód rozwidla się przed korektorem siły hamowania.
Prośba o info i Pozdrawiam

: czw sty 12, 2006 17:43
autor: MaLiBU
w mk2 ABS jest 3-kanalowy, przod osobno a tyl razem, takze masz dobrze

[edit]

: czw sty 12, 2006 18:03
autor: olozwirski
Lukash-Elblag pisze:Witam
Panowie Panowie to tak ma być koleś też ma tak w swoim golfie jeden przewód na tył a ten mechanik to zabardzo sie niezna hahah
A i koleś ma taki problem że ten ABS wcale niedziała coś jest ******* bo pedał jest twardy tak jakby wspomagania niebyło pompa była rozbierana uszczelki wymienione i nic a i wogóle nas tył nieidzie płyn wogóle tylne koła niechamują coto moze być moze ktoś wie prosze o pomoc ten silniczek od tej pompki jak sie podłączy na krótko to działa ale jak sie do przewodu od kompa podłączzy to nie PROSZE POMOCY!!!!!
Ja tak kiedys mialem tyle ze w mkII, najpierw wymienilem przekaznik sterujacy pompa- niestety nie pomoglo, okazalo sie ze byl walniety czujnik cisnienia w pompie.