Strona 2 z 2

: wt maja 16, 2006 11:54
autor: aljo
Podeslij zdjecia na aljo@op.pl
Gdzie to wszystko kupowales?

: wt maja 16, 2006 11:54
autor: djtom
KamilW, a temperatura tez sie nie zmieni? bo własnie gadałem z tłumikarzem ktory mowił ze jak ma sie sondę w kacie (jak ja) to moze byc kibel jak sie ja wspawa np w kolektor lub strumienice bo zmienia sei cisnienie i temperatura...

: wt maja 16, 2006 12:10
autor: KamilW
na allegro... jak chcesz to dam ci namiary na goscia co mi to sprzedal po dobrej cenie... mozna sie zawsze potargowac.... tylko rure kupilem w metalowym :) foty poszly :)

[ Dodano: Wto Maj 16, 2006 12:15 ]
djtom pisze:KamilW, a temperatura tez sie nie zmieni? bo własnie gadałem z tłumikarzem ktory mowił ze jak ma sie sondę w kacie (jak ja) to moze byc kibel jak sie ja wspawa np w kolektor lub strumienice bo zmienia sei cisnienie i temperatura...
robilismy kiedys badanie... na hamowni podwoziowej z podpietymi wszystkimi mozliwymi kompami i urzadzeniem do pobierania probek spalin.... a okazalo sie ze ktos odkrecil wydech zaraz przed katem... po prostu go rozmontowal tak ze nie bylo polaczenia z reszta ktora wisiala dalej... oczywiscie komp pokazal uszkodzenie kata (EOBD), z probek wyszly nici ale silnik pracowal poprawnie i mial wszystkie parametry w normie... wiec z tego wynika ze sonda nie wybrzydza po spadku cisnienia ale temp to co innego... trzeba ja po prostu dobrze wspawac mniej wiecej w tej samej odleglosci od silnika co byla i ewentualnie zkontrolowac jej prace kompem...

: wt maja 16, 2006 12:20
autor: aljo
[quote="KamilW"]na allegro... jak chcesz to dam ci namiary na goscia co mi to sprzedal po dobrej cenie... mozna sie zawsze potargowac.... tylko rure kupilem w metalowym :) foty poszly :)

Jak mozesz to daj namiary na goscia
Dziek i foty

: wt maja 16, 2006 12:29
autor: djtom
KamilW, no to wspawywac ja w kolektor czy w strumienice?

: wt maja 16, 2006 12:33
autor: KamilW
nie w kolektor... w strumienice tez nie... wspawac w rure przed strumienica...

: wt maja 16, 2006 12:34
autor: djtom
KamilW, hmm, ale miedzy kolektorem a katem jest tylko połaczenie elastyczne :crazy:

: wt maja 16, 2006 13:01
autor: Kand
piotr2 pisze:
Kand pisze:nie zapomni zrobić nawiewu zimnego powietrza
jak go zrobiles? wiadomo odizolowales filtr od cieplego silnika a jakis dolot zimnego zrobiles? ten zestaw 440zl ale moooze by cos spuscil jak z nim przez tel.rozmawialem.

[ Dodano: Pon Maj 15, 2006 21:28 ]
Kand pisze:Polerowałem gardziel wtrysku
tam gdzie przepustnica chodzi(na czerwono zazn,)?

[ Dodano: Pon Maj 15, 2006 21:31 ]
i jakim srodkiem polerowales?
Witam oj:) trochę mnie nie było a tu sie tak rozpisali :D
Nawiew zrobiłem z rury aluminiowej takiej do pieców gazowych (giętka) nie pamiętam średnicy ale jest taka Zeby dmuchało na cały filtr na dole w samochodzie w kratce wyciąłem dziurę prostokątną uformowałem tą rurę i ja tam zamontowałem Jest trochę zabawy żeby to ładnie poprowadzić ( nie może być zbyt zgięta ) ale ja się w godzince zmieściłem Zrobiłem jedna na próbę a drugą już na igłę Koszt takiej rury to 10zł a wieje i to jak ! Żeby w oczy się nie rzucał wlot (z alu) to pomalowałem wnętrze czarna farbe ( widać tylko z bardzo bliska )

Gardziel polerowałem na początku taśmami polerskimi ( firma 3M ) nie pamietam grubości ale taka delikatna można papierkiem 2000 i wodą na poczatek a na koniec pasta do lustrzanego połysku ja jeszcze zrobiłem przepustnicę ale nie polecam tych operacji Poprawa jest niewielka chyba że ktoś ma cały dolot z nierdzewki a tak polerowana gardziel latwo pokrywa się produktami utleniania i co jakiś czas trzeba pasta polecieć
z resztą robiłem to dla zabicia czasu :jezor:

: wt maja 16, 2006 13:11
autor: KamilW
djtom pisze:KamilW, hmm, ale miedzy kolektorem a katem jest tylko połaczenie elastyczne
no to bedzie trzeba cos pokombinowac... sonda musi byc w rurze przed strumienica lub tlumikiem...

: wt maja 16, 2006 15:28
autor: Duber
KamilW, wyslij mi tez na duber2@wp.pl. z gory dzieki :)

: wt maja 16, 2006 15:42
autor: Gruby110kg
Kiedys miałem MK3, tez 90 koni i miałem K&N, elegancki filtr, godny polecenia

Re: Jaki dobrac ...........?? hmm?:)

: wt maja 16, 2006 16:53
autor: silent_rob
tomekzabrze pisze:Witam mam pytanko ... Jaki dobrac stożek ( wielkosc, jaka firma najlepsza, czego nie kupowac ) do golfa III 1,8 90 koni,..... bo niechce kupic byle czego.... prosze piac z wlasnego doswiadczenia lub kogos kto sie zna:)

z tego co sie orientuje to zaleca sie stozek o takiej srednicy jak orygianlny dolot + zapewnienei zimnego powietrza a jakies inne eksperymenty to tylko hamownia po tym albo zestaw dedykowany pod dany silnik z potwierdzeniem wynikow na hamowni :] :pub:

: śr maja 17, 2006 11:33
autor: zbycho
KamilW, ja tez prosze o zdjęciazbycho01@wp.pl
dzieki!!!

: pn kwie 30, 2007 12:14
autor: malutki
KamilW, tez bym prosil o fotki fabianzok@interia.pl,
a jak jest z przepustnica? chce u mnie zamontowac dolot i stozkowi foltr ale nie wiem czy filtr mam bezposrednio do przepustnicy zamonotwac czy jak. nastepna sprawa to taka ze u mnie tej gumowej rurze dolotowej przed samym kolektorem dolotowym wychodzi maly waz ktory dalej laczy sie z jakas "puszka" co to? bede wdzieczny za odpowiedzi