Doczytałem też, że śrubę nr 10 tą która dokręca wałek zmiany biegów do dalszego drążka trzeba posmarować środkiem zabezpieczającym przed odkręcaniem.
[ Dodano: 04 Cze 2006 22:14 ]
piotr2 pisze:wes sobie z drutu sztywnego zrob chaczyk wbij go w symering i ciagnij
Właśnie tak zrobiłem, simmer wyskoczył bez problemu, natychmiast nasadziłem nowy i super. niestety doczytałem się na forum, że może wytrzymać pół roku. ale narazie sucho.
teraz nowy problem, z silnika leje mi się z każdej strony olej, wszystko mokre, razem z prawą półośką i wspornikami.
w środę będę mył silnik i jade do mechanika. zobaczymy co wywróży z tych wycieków.
[ Dodano: 04 Cze 2006 22:21 ]
piotr2 pisze:wes sobie z drutu sztywnego zrob chaczyk wbij go w symering i ciagnij
Właśnie tak zrobiłem, simmer wyskoczył bez problemu, natychmiast nasadziłem nowy i super. niestety doczytałem się na forum, że może wytrzymać pół roku. ale narazie sucho.
teraz nowy problem, z silnika leje mi się z każdej strony olej, wszystko mokre, razem z prawą półośką i wspornikami.
w środę będę mył silnik i jade do mechanika. zobaczymy co wywróży z tych wycieków.
[ Dodano: 04 Cze 2006 22:23 ]
piotr2 napisał/a:
wes sobie z drutu sztywnego zrob chaczyk wbij go w symering i ciagnij
Właśnie tak zrobiłem, simmer wyskoczył bez problemu, natychmiast nasadziłem nowy i super. niestety doczytałem się na forum, że może wytrzymać pół roku. ale narazie sucho.
teraz nowy problem, z silnika leje mi się z każdej strony olej, wszystko mokre, razem z prawą półośką i wspornikami.
w środę będę mył silnik i jade do mechanika. zobaczymy co wywróży z tych wycieków.