Strona 2 z 2

: wt cze 15, 2010 23:11
autor: luis-22
Waqa pisze:klaksony są pod lewa (strona kierowcy) kratka nakładki zderzaka. powinny być dwa (wysoki ton i niski ton).
I tu się z kolegą nie zgodzę. wersja Basis fabrycznie ma klakson jednotonowy (jest tylko jeden klakson pod zderzakiem, a wtyczka od drugiej trąbki jest wciśnięta w specjalną zaślepkę) :grin: :grin: :grin: :grin:

A co do reszty to się zgadzam. najlepiej sprawdzić żarówką, jak się zapali to kupić nowy na allegro, lub ori używany na shrocie (drugie rozwiązanie bardziej polecam, bo ori klakson nawet jednotonowy ładnie trąbi). A jak nie zapali to trzeba szukać :grin:

Powodzenia :grin: :grin:

: śr cze 16, 2010 07:17
autor: Tomasz34
slysze pykanie po lewej stronie kierownicy gdy wciskam klakson tak mniej wiecej powyzej kratki nawiewu.

: śr cze 16, 2010 19:06
autor: Waqa
wersja Basis fabrycznie ma klakson jednotonowy

przyznaje ze nie wiedzialem. myslalem ze wszystkie wersje maja po dwa :grin:


jeżeli słyszysz przekaźnik to znak ze jest sprawny. teraz wystarczy sprawdzić same klaksony (podłącz je na krotko do aku) i czy dochodzi prąd czyli żarówką.

problem z klaksonem

: ndz cze 20, 2010 22:40
autor: fazi_89
Witam, nie dziala mi klakson w golfie mk2 gti, sprawdzilem amperomierzem bezpieczniki,sa ok.po wyjeciu z kola kierownicy wszystko wydaje sie ok. chcialem go calego obejrzec.wstyd sie przyznac,ale nie moge znalezc go pod maska. prosze o podpowiedz, no i co moze byc nie tak :/ ?. Obrazek

: ndz cze 20, 2010 22:57
autor: Zico63b
W Golfie 2 jest albo przy chłodnicy, przy lewej lampie, albo też w lewym nadkolu - przed lewym kołem.
Gdy już Kolega znajdzie sygnał, w jego wtyk proszę wpiąć żaróweczkę i sprawdzić czy świeci w chwili naciskania sygnału.
*Jeśli świeci - sygnał do wymiany lub regulacji (na obudowie jest wkręt).
*Jeśli nie świeci - jeden "koniec" żaróweczki dopiąć do masy a drugi dołączyć do czarno-żółtego we wtyku. Na zapłonie żarówka musi świecić bez naciskania przycisku w kierownicy.
*Jeśli nie świeci - brak zasilania (zwykle bezpiecznik);
*Jeśli świeci do masy, a nie świeciła miedzy dwoma przewodami wtyku - uszkodzony lub poluzowany przekaźnik, zepsute styki w kierownicy.

: pn cze 21, 2010 14:50
autor: Tomasz34
Co do mojego klaksonu w mk4.Najpierw po warsztatach podzwonilem ceny kosmos 150zl klakson i wymiana drugie tyle :) ,potem inny ze za 20zl wymieni zebym kupil klakson i ze to napewno klakson bo jak cos slychac to prad dochodzi.W koncu wzielem zabe od kumpla podlewarowalem chcialem wypiac wtyczke ale na lezaco troszeczke ciezko przekrecilem go na bok a tam z 50ml wody z niego wycieklo na mnie.Potem sie kapnelem ze wystarczy wyjac prawa kratke ze zderzaka i ma sie bardzo dobry dostep do niego :).No i tak sobie trabilem na parkingu i doszedlem do wniosku ze chyba jest ok(nigdy trabiacego mk4 nie slyszalem) a przynajmiej na przeglad wystarczy ( tam w zamknietym pomieszczeniu bedzie donosny dzwiek :) ) , moze ciut ciszej niz w astrze II znajomego ale tam moze sa dwa ? u mnie wersja basis i jest jeden klakson.Sam praktycznie nie uzywam klaksonu tylko ten przeglad mnie martwil.W kazdym razie dzieki za pomoc.

: czw cze 24, 2010 16:58
autor: adamdrzewien
Witam. Mam problem z klaksonem w golfie V. Po nacisnieciu klaksonu w kierownicy nic sie nie dzieje. Slychac jedynie ciche tykniecie w przekazniku. Wydaje mi sie ze przekaznik jest ok bo gdy wlozylem inny to nic sie nie zmienia. Najgorsze jest to ze nie moge znalesc samego klaksona. Nie mam pojecia gdzie on sie znajduje. Bardzo prosze o pomoc bo musze jechac na przeglad:-(

: czw cze 24, 2010 22:07
autor: luis-22
adamdrzewien pisze:Witam. Mam problem z klaksonem w golfie V. Po nacisnieciu klaksonu w kierownicy nic sie nie dzieje. Slychac jedynie ciche tykniecie w przekazniku. Wydaje mi sie ze przekaznik jest ok bo gdy wlozylem inny to nic sie nie zmienia. Najgorsze jest to ze nie moge znalesc samego klaksona. Nie mam pojecia gdzie on sie znajduje. Bardzo prosze o pomoc bo musze jechac na przeglad:-(

Ktoś kiedyś powiedział: szukajcie ,a znajdziecie.
Wystarczy wpisać w google

http://www.racingforum.pl/index.php?showtopic=68204

: czw cze 24, 2010 22:21
autor: adamdrzewien
Dzieki bardzo. Zaraz sie za to biore!!!

: czw cze 24, 2010 22:47
autor: dziabi3
ja w 1,4 abd miałem 2 klaksony i przekaźnik był nad prawym kołem w komże silnika