Strona 2 z 2

: pt maja 05, 2006 18:57
autor: GOLFSTROM_MK_II
sdprawdz sobie tez w jakim stanie masz tuleje na wahaczach bo to tez jest istotny element zawyczaj leci ta wieksza tuleja bo ona najwiecej cierpi na naszych dróżkach sworznie też warto sprawdzic ja jeszcze mialem wybite gumy w kielichach a to idzie latwo sprawdzic w jakim jest stanie

: pt maja 05, 2006 19:43
autor: Duber
drazek kierowniczy na lewa i prawa ciekawe hmmm z lewej bodajze jest sciskany a nie odkrecany konia z zedem kto go wymieni szkoda ze zdjecia niema

: wt maja 09, 2006 20:16
autor: oxygen
Zrobione już mam :D

Koszta:

Drążki lewy + prawy = 82 zł

Końcówki drążków = 54 zł

Robocizna = 0 zł (znajomy mechanik :) )

Geometria + zbieżność = 40 zł + 20 zł

Chodzi jak ta lala

[ Dodano: 09 Maj 2006 20:16 ]
piotr2 pisze:drazek kierowniczy na lewa i prawa ciekawe hmmm z lewej bodajze jest sciskany a nie odkrecany konia z zedem kto go wymieni szkoda ze zdjecia niema
oba odkręcane zero problemów było

: wt maja 09, 2006 20:29
autor: Duber
oxygen, niewiem jak to wyglada u ciebie ale z lewej strony drazek jest kilka centymetrow dluzszy niz z prawej,chodzi mi o miejsce w ktorym sie go przykreca.i ten dluzszy zakrzywiony udalo ci sie odkrecic?

: wt maja 09, 2006 22:46
autor: oxygen
Lewa i prawa koncowka jest niemal ze identyczna nie jest zakrzywiona jak przedstawiles na swoim rysunku, owszem byly takie w katalogu, ale ja mam akurat rowne :)