Strona 2 z 2
: pt wrz 14, 2007 22:06
autor: Paweł Marek
se@l pisze:nie wiem, zgłupiałem bo w moim alarmie jest instrukcja a w niej 4 podschematy,
sterownia (-), sterowanie (+), potem właśnie (+) i (-) i jest napisane że to do golfa III i na końcu bezposrednio do siłowników.
Ale chyba z tego co widze wpinac sie na sterownie plusem dwa impulsy i olac co oni napisali.
dla pewności jak chcesz zapodaj skany albo daj link do isntrukcji jak masz, ale z reguły używa się właśnie schematu sterowanie plusem. Z tym że jeśli masz szyby elektryczne, to można jeszcze inaczej: otwieranie jak w schemacie sterowanie plusem a zamykanie i domykanie szyb za pomocą kabla komfort poprzez przerzutnik
: pt wrz 14, 2007 22:08
autor: seba_m_
: pt wrz 14, 2007 22:12
autor: Paweł Marek
Użyj schemat C, będzie dobrze
: sob wrz 15, 2007 14:43
autor: se@l
ktoś mnie wyręczył ?
Oto moje schematy o których mówiłem:
No i też mi się wydaje że powinno być schemat 2 a nie 3 jak oni piszą.
Szybki idą innym wyjściem, pytałem o to w innym wątku (ten jest o sterowaniu centralnym).
Pozdr
EDIT
No i zrobiłem wg schematu na plusach
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
pozdr
: wt mar 11, 2008 22:07
autor: Quintus
odświeżę temat, jutro podłaczam sterownik do centralnego, będę podłączał przy pompce. Powyższy schemat obrazuje mój sprzęt. Czy może ktoś mi podpowiedzieć jakie kolory będą łaczyć się w schemacie nr 3.
: pt wrz 19, 2008 17:59
autor: alienPL
Odświeżam
Panowie mam pytanie następujące :
Ponieważ centralke alarmu wraz z wszystkimi czujnikami oraz centralnym zamkiem już zamontowałem pozostał mi tylko jeden istotny dosyć detal.
Potrzebuje zamontować syrene tylko jeśli ktoś mógł by mi pomoc w określeniu jak pociągnąć 2 przewody ze środka do komory silnika ? ( jeden od syreny , zaś drugi od czujnika podniesienia klapy)
z góry dzięki .
: pt wrz 19, 2008 18:10
autor: Paweł Marek
razem z oryginalnymi kablami, przez gumowe przelotki w blasze. Albo nieelegancko - przebijasz gumę z boku i przeciągasz kable, albo elegancko - wycigasz gumę z blachy, wtedy dostaje luzu koło kabli i uzywając jakijeś szprychy rowerowej na przykład przeciągasz je z jej pomocą obok oryginalnych kabli. Kabelek który przeciągasz mocujesz na końcu szprychy zaginając ją na końcu i zaklepując lub zaciskając kombinerkami.
: pt wrz 19, 2008 20:37
autor: alienPL
Miejsce ?
Mówisz o kablach co idą od puszki bezpiecz. wgłąb przodu auta ?
: pt wrz 19, 2008 20:46
autor: Paweł Marek
Tak. Łatwo nie jest bo trzeba się dostać ręką za skrzynkę albo ją opuścić po wypięciu z zaczepów. Ale przecież nie będziesz wiercił nowych dziur czy ciągnął kabli przez okno. Montażyści LPG czy alarmów najczęściej wybierają łatwiejszy wariant i nacinają te gumy z boku od przechodzących przez nie wiązek, ale mnie się to nie podoba.
: wt sty 13, 2009 14:23
autor: daro81
Male odswieżenie.
Bede montowal alarm ze sterowaniem centralnego zamka na pilota.W zestawie dostalem takie schematy jak se@l i wykaz kabli jak seba_m .Czy wedlug tych schematow bedzie dobrze?? Bo mój golf jest listopad 94' a instrukcja kabli(kolory) jest rocznik 95' i dalej.I czy do pneumatycznego wybrac schemat nr3 tak jak oni podaja w instrukcji?Model alarmu to "STIG 06".Dodam ze w golfie jest alarm fabryczny chyba,bez sterowania pilotami.czy to nie bedzie kolidowac ze soba?Moze ma ktos wykaz kolorow kabli do mk3 gti 2,0(2E) ,jaki kolor do czego jest w wiazkach zeby podlaczyc wszystko dobrze.