Montaż alarmu

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pt wrz 14, 2007 22:06

se@l pisze:nie wiem, zgłupiałem bo w moim alarmie jest instrukcja a w niej 4 podschematy,
sterownia (-), sterowanie (+), potem właśnie (+) i (-) i jest napisane że to do golfa III i na końcu bezposrednio do siłowników.

Ale chyba z tego co widze wpinac sie na sterownie plusem dwa impulsy i olac co oni napisali.
dla pewności jak chcesz zapodaj skany albo daj link do isntrukcji jak masz, ale z reguły używa się właśnie schematu sterowanie plusem. Z tym że jeśli masz szyby elektryczne, to można jeszcze inaczej: otwieranie jak w schemacie sterowanie plusem a zamykanie i domykanie szyb za pomocą kabla komfort poprzez przerzutnik


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

seba_m_
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: pt wrz 14, 2007 09:29
Lokalizacja: Jaworzno

Post autor: seba_m_ » pt wrz 14, 2007 22:08

Tu dodaję jeszcze raz tylko komplet wraz z podpięciem siłowników i z drugim opisem do trójeczki Obrazek Obrazek Obrazek



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pt wrz 14, 2007 22:12

Użyj schemat C, będzie dobrze


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

se@l
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: wt wrz 11, 2007 15:35
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: se@l » sob wrz 15, 2007 14:43

ktoś mnie wyręczył ?

Oto moje schematy o których mówiłem:
Obrazek

No i też mi się wydaje że powinno być schemat 2 a nie 3 jak oni piszą.
Szybki idą innym wyjściem, pytałem o to w innym wątku (ten jest o sterowaniu centralnym).

Pozdr

EDIT

No i zrobiłem wg schematu na plusach :) pozdr
Ostatnio zmieniony czw paź 18, 2007 03:40 przez se@l, łącznie zmieniany 1 raz.


pozdr se@l

Auta:
Golf MK3 1.4 AEX z podtlenkiem LPG '96
Jetta II 1.6 D '89
Vectra X20DTH '00
www.vectra-unlimited.pl

Awatar użytkownika
Quintus
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 345
Rejestracja: śr lip 04, 2007 18:03
Lokalizacja: Kolno
Auto: Dodge Durango SLT

Post autor: Quintus » wt mar 11, 2008 22:07

odświeżę temat, jutro podłaczam sterownik do centralnego, będę podłączał przy pompce. Powyższy schemat obrazuje mój sprzęt. Czy może ktoś mi podpowiedzieć jakie kolory będą łaczyć się w schemacie nr 3.



Awatar użytkownika
alienPL
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 33
Rejestracja: ndz wrz 30, 2007 18:55
Lokalizacja: KOSZALIN
Kontakt:

Post autor: alienPL » pt wrz 19, 2008 17:59

Odświeżam


Panowie mam pytanie następujące :

Ponieważ centralke alarmu wraz z wszystkimi czujnikami oraz centralnym zamkiem już zamontowałem pozostał mi tylko jeden istotny dosyć detal.


Potrzebuje zamontować syrene tylko jeśli ktoś mógł by mi pomoc w określeniu jak pociągnąć 2 przewody ze środka do komory silnika ? ( jeden od syreny , zaś drugi od czujnika podniesienia klapy)

z góry dzięki .



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pt wrz 19, 2008 18:10

razem z oryginalnymi kablami, przez gumowe przelotki w blasze. Albo nieelegancko - przebijasz gumę z boku i przeciągasz kable, albo elegancko - wycigasz gumę z blachy, wtedy dostaje luzu koło kabli i uzywając jakijeś szprychy rowerowej na przykład przeciągasz je z jej pomocą obok oryginalnych kabli. Kabelek który przeciągasz mocujesz na końcu szprychy zaginając ją na końcu i zaklepując lub zaciskając kombinerkami.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
alienPL
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 33
Rejestracja: ndz wrz 30, 2007 18:55
Lokalizacja: KOSZALIN
Kontakt:

Post autor: alienPL » pt wrz 19, 2008 20:37

Miejsce ?

Mówisz o kablach co idą od puszki bezpiecz. wgłąb przodu auta ?



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pt wrz 19, 2008 20:46

Tak. Łatwo nie jest bo trzeba się dostać ręką za skrzynkę albo ją opuścić po wypięciu z zaczepów. Ale przecież nie będziesz wiercił nowych dziur czy ciągnął kabli przez okno. Montażyści LPG czy alarmów najczęściej wybierają łatwiejszy wariant i nacinają te gumy z boku od przechodzących przez nie wiązek, ale mnie się to nie podoba.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
daro81
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 861
Rejestracja: sob sty 03, 2009 11:50
Lokalizacja: Gdańsk/Przodkowo
Auto: Golf 3 GTI, Karmann Ghia
Silnik: AQN
Kontakt:

Post autor: daro81 » wt sty 13, 2009 14:23

Male odswieżenie.
Bede montowal alarm ze sterowaniem centralnego zamka na pilota.W zestawie dostalem takie schematy jak se@l i wykaz kabli jak seba_m .Czy wedlug tych schematow bedzie dobrze?? Bo mój golf jest listopad 94' a instrukcja kabli(kolory) jest rocznik 95' i dalej.I czy do pneumatycznego wybrac schemat nr3 tak jak oni podaja w instrukcji?Model alarmu to "STIG 06".Dodam ze w golfie jest alarm fabryczny chyba,bez sterowania pilotami.czy to nie bedzie kolidowac ze soba?Moze ma ktos wykaz kolorow kabli do mk3 gti 2,0(2E) ,jaki kolor do czego jest w wiazkach zeby podlaczyc wszystko dobrze.


nisko,szeroko,szybko
https://www.facebook.com/pg/VWolfGarage/posts/?ref=page_internal

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 367 gości