Strona 2 z 2
: pt sty 07, 2005 12:12
autor: jarek_1313
to się zgadza tyle że w układach chłodzenia zamkniętych temperatura wrzenia jest wyższa niż normalnie i to jest chyba 120 albo 130 stopni dlatego przy tak nagrzanym silniku nie należy odkręcać korka od zbiorniczka wyrównawczego mysle że wieci czym to może się skończyć
: pt sty 07, 2005 14:07
autor: Koolas
jarek_1313 pisze:to się zgadza tyle że w układach chłodzenia zamkniętych temperatura wrzenia jest wyższa niż normalnie i to jest chyba 120 albo 130 stopni dlatego przy tak nagrzanym silniku nie należy odkręcać korka od zbiorniczka wyrównawczego mysle że wieci czym to może się skończyć
gejzerem wodnym...poparzeniami...i powodzią...
: pt sty 07, 2005 14:45
autor: jarek_1313
Koolas pisze:jarek_1313 pisze:to się zgadza tyle że w układach chłodzenia zamkniętych temperatura wrzenia jest wyższa niż normalnie i to jest chyba 120 albo 130 stopni dlatego przy tak nagrzanym silniku nie należy odkręcać korka od zbiorniczka wyrównawczego mysle że wieci czym to może się skończyć
gejzerem wodnym...poparzeniami...i powodzią...
Bingo
: pt sty 07, 2005 16:51
autor: jazel
ja jak odkrecam zawsze rece skladam w miseczke, zeby jak najmniej plynu stracic...