Strona 2 z 3

: ndz kwie 23, 2006 21:37
autor: fasterfast
PitrekT pisze:Najnowsze wersje nie będą współpracowały z innymi interfejsami niż oryginalne.
Pozdro
kurde szkoda po polsku to zawsze po polsku

: ndz kwie 23, 2006 21:39
autor: djtom
Kiler, masz moze dla mnie jakies info? :chytry: Sorry za OT.

: ndz kwie 23, 2006 21:45
autor: Kosior
viaken.pl interfejs z dwiema liniami diagnostycznymi K i L.Działa własnie tylko z wersją angielską. Tylko u mnie wyszedł jeszcze problem bo moge zczytać błędy i je skasować ale nie mogę odczytać parametrów aktualnych auta, ale w innym golfiku działa bez problemu.

: ndz kwie 23, 2006 21:48
autor: dziechu
Co daje linia L? Interfejs z oddzielnymi kanalami K i L (na opto) nie chce mi chodzic. Na max 232 mam tylko jeden kanal, gdzie podobno linie K i L powinny byc zwarte. Wydaje mi sie jednak ze nie ma roznicy w dzialaniu kiedy sa zwarte i kiedy jest sama linia K. Co daje linia L?

: pn kwie 24, 2006 18:22
autor: fasterfast
dziechu pisze:Co daje linia L? Interfejs z oddzielnymi kanalami K i L (na opto) nie chce mi chodzic. Na max 232 mam tylko jeden kanal, gdzie podobno linie K i L powinny byc zwarte. Wydaje mi sie jednak ze nie ma roznicy w dzialaniu kiedy sa zwarte i kiedy jest sama linia K. Co daje linia L?
kurde zdjalem wszystkie cztery zaslepki i w dwoch gniazdach byly takie jakies male (identyczne w obu) wtyczki - czy to wlasnie to jest wejscie pod vag?

: pn kwie 24, 2006 18:54
autor: djtom
tak, masz obd 1 a wtyczki nie były identyczne ;)

: pn kwie 24, 2006 18:56
autor: fasterfast
djtom pisze:tak, masz obd 1 a wtyczki nie były identyczne ;)
nie? dalbym sobie glowe uciac ze byly identyczne:)

: pn kwie 24, 2006 19:03
autor: djtom
Obrazek

: pn kwie 24, 2006 19:07
autor: fasterfast
djtom pisze:Obrazek
no wlasnie problem w tym ze obie wtyczki sa czarne u mnie

: pn kwie 24, 2006 19:10
autor: djtom
ale ścięcia na pewno mają inne ;)

[ Dodano: Pon Kwi 24, 2006 19:11 ]
dawaj głowę :chytry:

: pn kwie 24, 2006 19:11
autor: fasterfast
djtom pisze:ale ścięcia na pewno mają inne ;)

[ Dodano: Pon Kwi 24, 2006 19:11 ]
dawaj głowę :chytry:
hihi
pozdrawiam

: czw lis 08, 2007 10:07
autor: flatron316
Cześć

Jak rozumiem to są kostki do podpięcia VAG-a (jeśli nie to proszę mnie poprawić)

Obrazek

W związku z tym mam pytanie
Jakiego interfejsu szukać na Allegro albo u Viakena? OBD1 ,2,czy z K lub L ? czy KKL?(różnica cenowa jest spora między tymi K ,K+L a KKL więc jakby ktoś mi napisał czy ja to KKL wykorzystam czy to zbędny wydatek?)
Nie wiem o co tu chodzi- ale patrze przyszłościowo -mam teraz Golfa 92 ,1.8 ,ABS-silnik ale może kiedyś zmienię na nowszy i może warto dołożyć pare PLN i kupić ten KKL?
Szukać będe na porcie szeregowym nie USB

Będę wdzięczny za realne odpowiedzi w tym temacie (czyli takie żebym nie kupował rzeczy których nie użyję,albo do których nie ma programów darmowych,albo które nie chcą chodzić)

Pozdrawiam

: czw lis 08, 2007 12:32
autor: Kosior
Tak dokładnie to są wtyczki do VAG a dokładnie OBD1 czyli pierwsza generacja.
Ja mogę polecić to: http://www.viaken.pl/sklep.php?lang=pl&kat=5&prodid=28
Na pewno będzie działał w twoim przypadku bo sam sprawdziłem na 2 golfach z 92.
Producent zapewnia że działa z OBD2(ja nie sprawdzałem) czyli z nowszymi autami

: czw lis 08, 2007 16:32
autor: flatron316
To to?

http://moto.allegro.pl/item262073969_in ... ocja_.html

A może wtakie coś warto zainwestować?

http://moto.allegro.pl/item264087990_va ... ocja_.html