[MK3] 1,6 75 KM czy normalne ma spalanie?
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
moj byly golfik 1.6 ABU palil na 14" 185/60 felgach w miescie okolo 10 litrow w trasie okolo 8 litrow i to nie przy spokojniej jezdzie.
Mowie tu o pb 95.
w jakim masz stanie filtr powietrza? moze usyfiony i dlatego ci duzo pali.
a teraz moj 2.0 2E pali lpg w miescie 13-15l, w trasie 10-11l.
pozdrufka
Mowie tu o pb 95.
w jakim masz stanie filtr powietrza? moze usyfiony i dlatego ci duzo pali.
a teraz moj 2.0 2E pali lpg w miescie 13-15l, w trasie 10-11l.
pozdrufka
[img]http://img407.imageshack.us/img407/351/gtifu1.jpg[/img]
48% mlodziezy jest szczesliwa, reszta nie ma na narkotyki
48% mlodziezy jest szczesliwa, reszta nie ma na narkotyki
-
- Użytkownik
- Posty: 283
- Rejestracja: czw lis 10, 2005 22:40
- Lokalizacja: lubelskie
- Kontakt:
Witam drogi kolego
Jestem takze szczesliwym posiadaczem Golfa MK3 1.6 ABU 1993. Mialem ten sam problem na poczatku. Kupilem go zima wiec myslalem ze jest to spowodowane zimnem, ale teraz wiem ze nie tak to bylo.
Po pierwsze sprawdz swiece czy nie sa mokre lub brudne, jesli tak wymien.
Po drugie pojedz na jakis dobry komputer (pisze na dobry komputer poniewaz ja bylem na jednym i mi powiedzial ze wszystko gra, pozniej pojechalem do innego elektryka i od razu wykryl mu komputer ze uszkodzony jest czujnik temperatury). Jesli tak okaze sie rowniez u ciebie ze jest uszkodzony czujnik temperatury to kup w serwisie oryginalny, nie na allegro i nie w sklepach motoryzacyjnych poniewaz na allegro i w motoryzacyjnych maja zamienniki a one wskazuja jak chca. Oryginalny w serwisie jest drogi (ok. 100) ale masz pewnosc ze bedzie dobry. Jest to czujnik w plastikowym kruccu przy silniku, czteropinowy.
Zasada dzialania tego czujnika polega na tym ze sygnal z dwoch pinow idzie na monowtrysk i jesli jest czujnik uszkodzony to informuje komputer ze auto jest caly czas zimne i jezdzisz caly czas na ssaniu. U mnie pomoglo. Przy delikatnej jezdzie w miescie do 3000 obrotow pali w miescie 8l/100 km, na trase jeszcze nie mialem okazji go zabrac.
Mozesz takze sprawdzic termostat. Zeby to zrobic odpal rano auto jak jest zimne, przejedz 1 km, otworz maske i dotknij gornego weza od chlodnicy i dolnego. Jesli gorny jest cieply lub goracy a dolny chlodny lub zimny to termostat masz OK. Jesli temperatura wezy jest zblizona (nie ma wyraznej roznicy) to termostat masz uszkodzony.
Zycze rozwiazania problemu, Pozdrawiam
ML 3333
Jestem takze szczesliwym posiadaczem Golfa MK3 1.6 ABU 1993. Mialem ten sam problem na poczatku. Kupilem go zima wiec myslalem ze jest to spowodowane zimnem, ale teraz wiem ze nie tak to bylo.
Po pierwsze sprawdz swiece czy nie sa mokre lub brudne, jesli tak wymien.
Po drugie pojedz na jakis dobry komputer (pisze na dobry komputer poniewaz ja bylem na jednym i mi powiedzial ze wszystko gra, pozniej pojechalem do innego elektryka i od razu wykryl mu komputer ze uszkodzony jest czujnik temperatury). Jesli tak okaze sie rowniez u ciebie ze jest uszkodzony czujnik temperatury to kup w serwisie oryginalny, nie na allegro i nie w sklepach motoryzacyjnych poniewaz na allegro i w motoryzacyjnych maja zamienniki a one wskazuja jak chca. Oryginalny w serwisie jest drogi (ok. 100) ale masz pewnosc ze bedzie dobry. Jest to czujnik w plastikowym kruccu przy silniku, czteropinowy.
Zasada dzialania tego czujnika polega na tym ze sygnal z dwoch pinow idzie na monowtrysk i jesli jest czujnik uszkodzony to informuje komputer ze auto jest caly czas zimne i jezdzisz caly czas na ssaniu. U mnie pomoglo. Przy delikatnej jezdzie w miescie do 3000 obrotow pali w miescie 8l/100 km, na trase jeszcze nie mialem okazji go zabrac.
Mozesz takze sprawdzic termostat. Zeby to zrobic odpal rano auto jak jest zimne, przejedz 1 km, otworz maske i dotknij gornego weza od chlodnicy i dolnego. Jesli gorny jest cieply lub goracy a dolny chlodny lub zimny to termostat masz OK. Jesli temperatura wezy jest zblizona (nie ma wyraznej roznicy) to termostat masz uszkodzony.
Zycze rozwiazania problemu, Pozdrawiam
ML 3333
- Marihuana Man
- Gadatliwa bestia
- Posty: 867
- Rejestracja: czw lut 03, 2005 22:54
- Lokalizacja: Gorzów Wlkp
- Kontakt:
No jak 1,8 to nie ABU... Jeśli ABU to tylko 1,6.ja mam podobny silnik tylko ze 1.8 ABU jeden z pierwszych silnikow 1.8 w MK3 i jesli jade ostro czyli prawie max obroty na kazdynm z biegow i po miescie ponad 100-120 to palil mi kiolo 10litro a jesli jade spokojnie to weznie 7 albo 7 z groszem
[img]http://dvprogram.pl/vw.jpg[/img]
- JayT
- Gadatliwa bestia
- Posty: 715
- Rejestracja: sob mar 11, 2006 14:18
- Lokalizacja: Zbąszynek (FSW)
- Kontakt:
Za chwilę ktoś napisze, że jego VR6 pali 7 litrów beny w mieście i 4 na trasie Ludzie, błagam!mw76 pisze:Mam 1.6 ABU.
Na 42 litrach przejeżdżam 650 km (50% miasto, 50% trasa), czyli wychodzi niecałe 6,5 l / 100 km.
A teraz na temat:
Mój 1,8 (ADZ) ostatnio spalił przy pełnym załadunku (4 dorosłe osoby, pełen bagażnik + duża torba na tylnej kanapie) 7.9 litra na trasie do Gdańska (wyliczone przy tankowaniu do pełna) - fakt, trochę go cisnąłem
Na krótkich trasach potrafi łyknąć i 12-13 litrów - i nie ma się czemu dziwić, ciężka noga kosztuje
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 122 gości